Kas yra pokalbių programa?
Pokalbių programa yra programinė įranga, kuri tvarko momentinius pokalbius ir pokalbių kambarius. Ji yra patalpinta vartotojo kompiuteryje. Ji leidžia vartotojams kalbėtis su kitais vartotojais, dalintis emocijomis, nuorodomis ir nuotraukomis. Vartotojai gali prisitaikyti spalvą, laiko antspaudą, pasirinkti šriftą ir daug duagiau. Tai yra nesudėtingas bendravimo su kitais žmonėmis būdas.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koks yra pokalbių programos apibrėžimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pokalbių programa yra naudojama internetiniuose pokalbių kambariuose. Ji suteikia bendravimo realiuoju laiku galimybę. Papildomai, ją galima integruoti su programomis, palaikančiomis momentinius pranešimus. Tai nesudėtingas būdas susisiekti su kitais žmonėmis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar LiveAgent siūlo pokalbių programą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent siūlo pokalbių programą. Ši programinė įranga, bet kuriam LiveAgent naudotojui, yra nemokama. Šis funkcionalumas įgalina momentinius pranešimus. Vartotojai gali pritaikyti išvaizdą, spalvą, laiko antspaudus ir šriftą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar jūs galite prisitaikyti pokalbių programą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Žinoma, jūs galite nustatyti pokalbių programą pagal savo nustatymus. Galite pasirinkti pageidaujamą šriftą, pritaikyti spalvą, pakeisti laiko antspaudą. Jūs turite daug galimybių atlikti pakeitimus, todėl pokalbių programą galite pritaikyti pagal savo poreikius.” } }] }FAQ
Koks yra pokalbių programos apibrėžimas?
Pokalbių programa yra naudojama internetiniuose pokalbių kambariuose. Ji suteikia bendravimo realiuoju laiku galimybę. Papildomai, ją galima integruoti su programomis, palaikančiomis momentinius pranešimus. Tai nesudėtingas būdas susisiekti su kitais žmonėmis.
Ar LiveAgent siūlo pokalbių programą?
LiveAgent siūlo pokalbių programą. Ši programinė įranga, bet kuriam LiveAgent naudotojui, yra nemokama. Šis funkcionalumas įgalina momentinius pranešimus. Vartotojai gali pritaikyti išvaizdą, spalvą, laiko antspaudus ir šriftą.
Ar jūs galite prisitaikyti pokalbių programą?
Žinoma, jūs galite nustatyti pokalbių programą pagal savo nustatymus. Galite pasirinkti pageidaujamą šriftą, pritaikyti spalvą, pakeisti laiko antspaudą. Jūs turite daug galimybių atlikti pakeitimus, todėl pokalbių programą galite pritaikyti pagal savo poreikius.
Expert note
LiveAgent yra patikimas ir efektyvus sprendimas klientų aptarnavimo procesui su nemokama ir pritaikoma pokalbių programa.

Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Tekste aptariamos internetinių pokalbių programos, kurių naudojimas yra populiari klientų aptarnavimo ir pagalbos forma. Apžvelgiamos įvairios programinės įrangos funkcijos, įskaitant LiveAgent, kuri taip pat siūlo partnerių programą ir mokymo paslaugas. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai sulaukia pokalbių nuo 11 iki 15 valandos. Pokalbių etiketas padeda išvengti nesusipratimų ir konfliktų.
Programinės įrangos aptarnavimas
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda organizuoti aptarnavimą ir suteikia daugybę funkcijų ir valdymo galimybių. Aptarnavimo tarnybos skyrius padeda pagerinti bilietų tvarkymo efektyvumą, kokybę ir sutrumpinti atsakymams į bilietus sugaištamą laiką. Paslaugų valdymo programinė įranga teikia intuityvumą, duomenų apsaugą ir procesų automatizavimą. LiveAgent siūlo daugybę mokymosi, tinklaraščio, žodynų, šablonų, internetinių seminarų ir kainų skaičiuoklių. Įmonė teikia klientų aptarnavimo, VoIP ir kitas sistemas.
LiveAgent yra kompleksinė programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri apima daugybę funkcijų, pvz. bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centrų programinę įrangą, socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinę įrangą. LiveAgent taip pat siūlo virtualaus telefono programinę įrangą ir pagalbos dokumentacijos programinę įrangą. Produkto funkcijos apima skambučių įrašymo, perskambinimo, skundų valdymo, klientų bendravimo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Siūlomi nemokami ir mokami planai. Palaikomi skambinimo įrenginiai, galima naudoti laisvų rankų įrangą ir mobiliuosius telefonus, taip pat siūlomos pagalbos centro programinės įrangos. Discover whether your company provides excellent customer service by using internetinių pokalbių paslaugas.