Kas yra nemokama pokalbių programa?
Nemokama pokalbių programa yra programinė įranga, esanti vartotojo kompiuteryje. Ši programinė įranga naudojama momentinių pranešimų siuntimui ir joje galima sujungti visas vartotojo IM paskyras.
Tai visiškai nemokama kiekvienam vartotojui. Kiekvienas turi bičiulių sąrašą, savo kontaktuose. Pokalbių programoje galima suskirstyti kontaktus į skirtingas grupes, keisti būseną arba siųsti paveikslėlius bei nuorodas kitiems vartotojams.
Nemokama pokalbių programa gali būti naudojama tiek asmeniniam, tiek su darbu susijusiam bendravimui. Norėdami geriau paaiškinti, galime ją palyginti su tokiomis platformomis kaip Whatsapp arba Facebook IM (momentiniai pranešimai).
Ką teikia klientų aptarnavimo programinė įranga?

Klientų aptarnavimo programinė įranga, pvz., „LiveAgent“, turi daygybę funkcijų. Programinės įrangos dėka jūsų klientų agentai ir klientai yra labiau patenkinti. Kadangi programinė įranga turi universalią pašto dėžutę, visos jūsų klientų užklausos bus ten. Tai reiškia, kad visos platformos, tokios kaip socialiniai tinklai, el. paštas, tiesioginiai pokalbiai internetu, skambučiai ir kt. Taip į visus klientų bilietus galite atsakyti iš vienos sąsajos. Pridėkite šiek tiek automatizavimo ir jūsų klientų agentai veiks efektyviai. Tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga taip pat yra „LiveAgent“ dalis. Tai leidžia kalbėtis su savo klientu realiu laiku ir greitai atsakyti į klientų užklausas.
Išbandykite mūsų nemokamų pokalbių programą „LiveAgent“. Gaukite nemokamą paskyrą čia.
Kitos puikios „LiveAgent“ funkcijos:
- Žinių bazė
- CRM
- Interaktyvusis atsakiklis
- SLA ir taisyklės
- Agento ir kanalo ataskaitos
Jei norite sužinoti daugiau, čia yra visos „LiveAgent“ funkcijos.
Taip pat teikiame planus su papildomomis funkcijomis, kurios gali iš karto pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite apie kainodarą. Jei norite išbandyti vieną iš mūsų planų, gaukite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Koks yra nemokamos pokalbių programos apibrėžimas?
Nemokama pokalbių programa yra programinė įranga, kuri yra vartotojo kompiuteryje. Ji suteikia galimybę atsakyti į momentinius pranešimus ir taip pat leidžia susieti visas vartotojų paskyras. Svarbu tai, kad ji yra nemokama kiekvienam vartotojui ir gali būti naudojama privačiam bendravimui bei darbuotojų bendravimui. Tai veikia taip pat, kaip „WhatsApp“.
Koks yra nemokamos pokalbių programos vaidmuo?
Nemokama pokalbių programa leidžia rašyti momentinius pranešimus ir sinchronizuoti visas vartotojų paskyras vienoje vietoje. Turite kontaktų sąrašą, kurį galite skirstyti į skirtingas grupes, pakeisti jų būseną arba siųsti svarbius pranešimus ir failus.
Ar „LiveAgent“ siūlo nemokamą pokalbių programą?
„LiveAgent“ siūlo nemokamą pokalbių programą. Ja patenkinti tiek klientai, tiek ir agentai. Agentai, naudojantys nemokamą pokalbių programą, gali naudotis visomis platformomis, tokiomis kaip socialiniai tinklai, el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu vienoje vietoje. Tai palaiko automatizavimą ir pokalbį realiuoju laiku su klientu, todėl galima greitai atsakyti.
Expert note
Nemokama pokalbių programa - modernus būdas komunikuoti su klientais ir palaikyti ryšį. LiveAgent siūlo integruotą nemokamą internetinių pokalbių įrankį, kuris lengvai pritaikomas jūsų svetainei.

Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei
Tiesioginiai pokalbiai internetu yra naudingi įmonėms, kadangi padeda greitai suteikti klientams atsakymus ir didina jų pasitenkinimą. "LiveAgent" yra vienas iš nemokamų internetinių pokalbių įrankių, kuris yra lengvai prieinamas vartotojams. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. Patalpinus tiesioginio pokalbio valdiklį svetainėje, įmonės gali greitai pasiūlyti pagalbą klientams, padidinti įsitraukimą ir sumažinti išlaidas.
Tekste aptariamos internetinių pokalbių programos, kurių naudojimas yra populiari klientų aptarnavimo ir pagalbos forma. Apžvelgiamos įvairios programinės įrangos funkcijos, įskaitant LiveAgent, kuri taip pat siūlo partnerių programą ir mokymo paslaugas. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai sulaukia pokalbių nuo 11 iki 15 valandos. Pokalbių etiketas padeda išvengti nesusipratimų ir konfliktų.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
„LiveAgent“ žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis suteikia galimybę pasirinkti iš trys iš anksto sukurtų dizainų, kurie gali būti koreguojami pagal spalvą ir pritaikomi pagal jūsų puslapio antraštę/poraštę. Įrankis taip pat leidžia pridėti tinkamą turinį klientams ir jūsų komandai. CEO Peter Komornik teigia, kad „LiveAgent“ suteikia puikų tiesioginių pokalbių, bilietų sistemų ir automatizavimo aptarnavimą savo klientams.
Nemokama pagalbos centro programinė įranga
Tekstas aprašo klientų aptarnavimo programinės įrangos „LiveAgent“ funkcijas ir paslaugas bei kviečia susisiekti su pardavimo kontaktais arba užsisakyti demonstraciją. Įmonė siūlo vertingą sprendimą klientų aptarnavimui.