Kas yra nemokama pokalbių programa?
Nemokama pokalbių programa yra programinė įranga, esanti vartotojo kompiuteryje. Ši programinė įranga naudojama momentinių pranešimų siuntimui ir joje galima sujungti visas vartotojo IM paskyras.
Tai visiškai nemokama kiekvienam vartotojui. Kiekvienas turi bičiulių sąrašą, savo kontaktuose. Pokalbių programoje galima suskirstyti kontaktus į skirtingas grupes, keisti būseną arba siųsti paveikslėlius bei nuorodas kitiems vartotojams.
Nemokama pokalbių programa gali būti naudojama tiek asmeniniam, tiek su darbu susijusiam bendravimui. Norėdami geriau paaiškinti, galime ją palyginti su tokiomis platformomis kaip Whatsapp arba Facebook IM (momentiniai pranešimai).
Ką teikia klientų aptarnavimo programinė įranga?
Klientų aptarnavimo programinė įranga, pvz. LiveAgent, turi daygybę funkcijų. Programinės įrangos dėka jūsų klientų agentai ir klientai yra labiau patenkinti. Kadangi programinė įranga turi universalią pašto dėžutę, visos jūsų klientų užklausos bus ten. Tai reiškia, kad visos platformos, tokios kaip socialiniai tinklai, el. paštas, tiesioginiai pokalbiai internetu, skambučiai ir kt. Taip į visus klientų bilietus galite atsakyti iš vienos sąsajos. Pridėkite šiek tiek automatizavimo ir jūsų klientų agentai veiks efektyviai. Tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga taip pat yra LiveAgent dalis. Tai leidžia kalbėtis su savo klientu realiu laiku ir greitai atsakyti į klientų užklausas.
Išbandykite mūsų nemokamų pokalbių programą LiveAgent. Gaukite nemokamą paskyrą čia.
Kitos puikios LiveAgent funkcijos:
- Žinių bazė
- CRM
- Interaktyvusis atsakiklis
- SLA ir taisyklės
- Agento ir kanalo ataskaitos
Jei norite sužinoti daugiau, čia yra visos LiveAgent- funkcijos.
Taip pat teikiame planus su papildomomis funkcijomis, kurios gali iš karto pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite apie kainodarą. Jei norite išbandyti vieną iš mūsų planų, gaukite 30 dienų nemokamą bandomąją versiją.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Koks yra nemokamos pokalbių programos apibrėžimas?
Nemokama pokalbių programa yra programinė įranga, kuri yra vartotojo kompiuteryje. Ji suteikia galimybę atsakyti į momentinius pranešimus ir taip pat leidžia susieti visas vartotojų paskyras. Svarbu tai, kad ji yra nemokama kiekvienam vartotojui ir gali būti naudojama privačiam bendravimui bei darbuotojų bendravimui. Tai veikia taip pat, kaip „WhatsApp“.
Koks yra nemokamos pokalbių programos vaidmuo?
Nemokama pokalbių programa leidžia rašyti momentinius pranešimus ir sinchronizuoti visas vartotojų paskyras vienoje vietoje. Turite kontaktų sąrašą, kurį galite skirstyti į skirtingas grupes, pakeisti jų būseną arba siųsti svarbius pranešimus ir failus.
Ar „LiveAgent“ siūlo nemokamą pokalbių programą?
„LiveAgent“ siūlo nemokamą pokalbių programą. Ja patenkinti tiek klientai, tiek ir agentai. Agentai, naudojantys nemokamą pokalbių programą, gali naudotis visomis platformomis, tokiomis kaip socialiniai tinklai, el. paštas, tiesioginis pokalbis internetu vienoje vietoje. Tai palaiko automatizavimą ir pokalbį realiuoju laiku su klientu, todėl galima greitai atsakyti.
“Steam Community” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
Gaukite pagalbą su „Steam Community“ klientų aptarnavimu el. paštu, forume ar naudodami savitarnos priemones. Pasitarimai laukiami taip pat!
„Dashlane“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinės įrangos funkcijas. Taip pat teikia informaciją apie pardavimų kontaktus. Dashlane siūlo klientų aptarnavimą el. paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje. Tai yra slaptažodžių tvarkyklė, kuri teikia klientams įvairias kontaktines formas ir aptarnavimo kanalus.
“Bark” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
"Bark" yra klientų pagalbos tarnyba, kuri siūlo pagalbą el. paštu, skambučiais ir socialinės žiniasklaidos kanalais. Jie neturi internetinių pokalbių, bet yra žinių bazė. Kontaktai: team@bark.com, tel. 020 3697 0237.