Pokalbių įrankis

Kas yra pokalbių įrankis?

Pokalbių įrankiai dažniausiai veikia naršyklėje ir leidžia vartotojams pradėti pokalbius realiuoju laiku. Jie leidžia vartotojams siųsti tekstinius pranešimus, paveikslėlius, ​​​​vaizdo įrašus ir hipersaitus. Pažangūs svetainės pokalbių įrankiai leidžia vartotojams bendrinti ekraną ir atlikti balso bei vaizdo skambučius.

Kaip naudoti pokalbių įrankį?

Daugybė įmonių savo svetainėse naudoja tiesioginių pokalbių internetu įrankius, kad būtų lengviau pasiekiami klientams. Į savo svetainę įtraukus pokalbių valdiklį, jūsų įmonė galės gauti atsiliepimus ir klausimus iš svetainės lankytojų ir klientų.

„LiveAgent“ pokalbių įrankis

Kodėl turėtumėte naudoti tiesioginio pokalbio įrankį?

Tokio įrankio naudojimas yra ekonomiškiausias būdas paversti svetainės lankytoją perkančiu klientu. Laiku atsakydami į savo potencialaus kliento klausimus žymiai sumažinate tikimybę, kad jie pereis pas konkurentą. Be to, tai paprastas ir efektyvus būdas susisiekti su žmonėmis visame pasaulyje, nes jūsų klientai gali būti visiškai kitoje pasaulio vietoje.

Kokias dar funkcijas turi svetainės pokalbių įrankiai?

Be tekstinių pranešimų, paveikslėlių, vaizdo įrašų ir nuorodų siuntimo, įrankis suteikia vartotojams daugybę funkcijų. Pažangūs tiesioginio pokalbio įrankiai, esantys klientų aptarnavimo programinėje įrangoje, leidžia vartotojams prieš pokalbį naudoti formas, neprisijungus prie interneto naudojamas formas, aktyvius kvietimus pokalbiui ir stebėti svetainės lankytojus.

Naudodami šias pažangias funkcijas, agentai gali surinkti papildomos informacijos iš svetainės lankytojų, o tai padeda agentams efektyviau atsakyti į klientų užklausas.

„LiveAgent“ tiesioginio pokalbio internetu funkcijos:

  • Dabartinis tiesioginio pokalbio pašnekovo lankomas URL
  • Pokalbio lango prijungimas
  • Maksimalus eilės ilgis
  • Aktyvūs kvietimai pokalbiui
  • Įterptasis pokalbių stebėjimas
  • Spausdinimo vaizdas realiu laiku
  • Pokalbių paskirstymas
  • Vidiniai pokalbiai
  • Pokalbių istorija
  • Interneto lankytojai
  • Pokalbių apžvalga

Kaip pridėti pokalbių įrankį?

Norėdami savo svetainėje pridėti pokalbių įrankį, turėsite naudoti tiesioginių pokalbių programinę įrangą. „LiveAgent“ taip pat turi tiesioginius pokalbius internetu. Tiesiog susikurkite paskyrą ir peržiūrėkite darbo pradžios vadovą. Susipažinę su programine įranga, tinkinkite pokalbio mygtuką.

Perskaitykite išsamų vadovą, kaip sukurti tiesioginio pokalbio mygtuką „LiveAgent“ programoje.

Kas yra tiesioginių pokalbių progaminė įranga?

Tiesioginių pokalbių programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, dažnai yra didesnės pagalbos centro įrangos, kurią naudoja klientų aptarnavimo komandos, dalis. Tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia kalbėtis su klientais realiuoju laiku ir paverčia jūsų tiesioginio pokalbio pokalbius bilietais, kurie saugomi universalioje pašto dėžutėje.

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – tiesioginių pokalbių programinė įranga.

Kitos esminės „LiveAgent“ funkcijos:

  • Bilietai
  • Taisyklės ir SLA
  • CRM
  • Paruošti pranešimai ir iš anksto parašyti atsakymai
  • Žinių bazė
  • Interaktyvusis atsakiklis

Sužinokite daugiau apie visas „LiveAgent“ funkcijas.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Kas yra pokalbių įrankis?

Pokalbių įrankiai leidžia vartotojams siųsti tekstinius pranešimus, paveikslėlius, ​​​​vaizdo įrašus ir hipersaitus. Pažangesni pokalbių įrankiai leidžia vartotojams bendrinti momentines ekrano kopijas ir balso bei vaizdo skambučius.

Ar „LiveAgent“ suteikia pokalbių įrankį?

„LiveAgent“ suteikia pokalbių įrankį. Tai vienas iš svarbiausių klientų aptarnavimo elementų, kuris leidžia klientų aptarnavimo komandai lengvai ir tiesiogiai bendrauti su klientais. Be tekstinių pranešimų siuntimo, jame yra daug papildomų elementų, pvz., galimybė siųsti paveikslėlius ir vaizdo įrašus arba bendrinti ekraną, o tai gali būti naudinga, kai reikia ką nors parodyti, kad padėti klientui.

Kokie yra geriausi patarimai dėl pokalbių įrankio naudojimo?

Naudodami pokalbių įrankį galite greitai bendrauti su klientu. Štai kodėl taip svarbu, kad pokalbis vyktų sklandžiai, nes turime daugiau galimybių, kad klientas pasirinks mūsų prekės ženklo prekę ar paslaugą. Naudinga naudotis pokalbio teikiamomis funkcijomis, kai problema sudėtingesnė. Dėl galimybės siųsti paveikslėlį, vaizdo įrašą ar bendrinti ekraną, agentas gali tiesiogiai parodyti klientui, ką daryti. Taip pat svarbu, kad klientas turėtų labai lengvą prieigą prie pokalbio ir galėtų susisiekti su aptarnavimo komanda iš bet kurio antrinio puslapio. Taip pat reikėtų prisiminti apie atsakymų asmeniškumą ir ryšių su klientu kūrimo svarbą. Puiki priemonė ryšiams užmegzti yra tiesioginis pokalbis internetu, kuris veikia realiu laiku.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą
Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei garantuoja suasmenintas klientų patirtis, geresnį prekės ženklo bendravimą ir konkurencinį privalumą.

Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei

Tiesioginiai pokalbiai internetu yra naudingi įmonėms, kadangi padeda greitai suteikti klientams atsakymus ir didina jų pasitenkinimą. "LiveAgent" yra vienas iš nemokamų internetinių pokalbių įrankių, kuris yra lengvai prieinamas vartotojams. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. Patalpinus tiesioginio pokalbio valdiklį svetainėje, įmonės gali greitai pasiūlyti pagalbą klientams, padidinti įsitraukimą ir sumažinti išlaidas.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Internetinių pokalbių naudojimas

Internetiniai pokalbiai yra populiari pagalbos priemonė, kuri naudojama daugelyje amžiaus grupių. Daugiau kaip 42% klientų renkasi internetinius pokalbius vietoj el. pašto ar socialinės žiniasklaidos. B2B ir B2C įmonės dažniausiai naudoja internetinius pokalbius pardavimams ir klientų aptarnavimui. Internetinių pokalbių agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos.

Pokalbių programos leidžia bendrauti su klientu realiu laiku. Tiesioginių pokalbių įrankį kaip vieną iš 175 funkcijų galite rasti ir „LiveAgent“ pagalbos centre.

Pokalbių programos

Tekste aptariamos internetinių pokalbių programos, kurių naudojimas yra populiari klientų aptarnavimo ir pagalbos forma. Apžvelgiamos įvairios programinės įrangos funkcijos, įskaitant LiveAgent, kuri taip pat siūlo partnerių programą ir mokymo paslaugas. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai sulaukia pokalbių nuo 11 iki 15 valandos. Pokalbių etiketas padeda išvengti nesusipratimų ir konfliktų.

Pokalbis naršyklėje yra žmonių bendravimo internetu būdas. Tokiam pokalbiui nereikia jokios programinės įrangos.

Saityno pokalbiai internetu

Straipsnyje aptariami tiesioginiai pokalbiai svetainėse ir jų nauda įmonėms. Tinkamai integruoti tiesioginiai pokalbiai gali padėti pasiūlyti greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, padidinti pardavimus ir sumažinti išlaidas. Apklausų metu nustatyta, kad daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. Įmonės gali pasinaudoti nemokama internetinių pokalbių programine įranga, tokią kaip LiveAgent, kad surinktų potencialius klientus ir padidintų savo konkurencinį pranašumą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai