Paprasta, bet galinga aptarnavimo centro programinė įranga.

Nuo šiandien pradėkite naudoti patikimą automatizavimą ir galingas integracijas.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Aptarnavimo centro programinė įranga geresnei klientų patirčiai užtikrinti

Klientų užklausų valdymas gali būti sudėtingas, ypač jei su klientais bendraujate keliais ryšių kanalais. Štai čia gali praversti aptarnavimo centro programinė įranga. Ji supaprastina visų jūsų sąveikų srautą su klientais į vieną vietą, todėl jūsų komandai lengviau užtikrinti nuostabią klientų aptarnavimo patirtį.

„LiveAgent“ – tai visapusiškai funkcionali aptarnavimo centro programinė įranga, kuri naudoja bilietų sistemą, kad sujungtų visus jūsų aptarnavimo centro procesus. Naudodama šią programinę įrangą jūsų komanda gali lengvai bendradarbiauti, sekti klientų užklausas ir kurti ilgalaikius santykius su klientais.

  • Leader in issue tracking software badge
analyze - illustration

Kam reikalinga aptarnavimo centro programinė įranga

Svarbiausias veiksnys, padedantis užmegzti teigiamus santykius su klientais, yra aiškus ir veiksmingas bendravimas. Šiandien klientai nori galėti pasiekti jūsų prekės ženklą visais kanalais: ne tik telefonu ir el. paštu, bet ir tiesioginiais pokalbiais, socialiniais tinklais ir SMS žinutėmis. Valdyti bendravimą su klientais visais šiais kanalais gali būti iššūkis, ypač didelei klientų aptarnavimo komandai. Elektroniniai laiškai gali pasimesti, o darbuotojus gali sutrikdyti skirtingais kanalais pateikiamos užklausos dėl tos pačios problemos.

Aptarnavimo centro programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, sujungia visus šiuos kanalus į vieną. Ji siūlo viską viename turintį sprendimą, kuris sujungia pagalbos tarnybą, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą ir socialinių tinklų platformas. Tai gerokai palengvina pagalbos centro valdymą ir leidžia geriau aptarnauti klientus.

Kam reikalinga aptarnavimo centro programinė įranga

Aptarnavimo centro programine įranga siekiama išspręsti nemažai dažniausiai pasitaikančių problemų:

Vėluojantys atsakymai

Kitas didžiulis šiuolaikinių įmonių iššūkis – laiku ir veiksmingai atsakyti klientams. Pavėluoti atsakymai gali lengvai lemti jūsų reputacijos smuktelėjimą klientų akyse.

Saugumas

Debesijos principu veikianti aptarnavimo centro programinė įranga turi daug svarbių privalumų, įskaitant gerokai saugesnes saugumo priemones. Taip yra todėl, kad jums nereikia rūpintis fiziniu ir kitu duomenų saugojimo saugumu – tuo pasirūpiname mes.

Sunkumai bendradarbiaujant

Kadangi sąveika su klientais paprastai vyksta daugeliu kanalų, klientų aptarnavimo darbuotojams gali būti sunku bendradarbiauti. Aptarnavimo centro programinė įranga palengvina bendradarbiavimą, nes visi darbuotojai gali matyti, kas vyksta su kiekviena užklausa.

Daugiau priežasčių pradėti naudoti aptarnavimo centro programinę įrangą

Neturint bendros bendravimo su klientais valdymo sistemos, labai sunku įvertinti, kaip aptarnaujate klientus. Be to, sistema leidžia greitai pamatyti, ką darote gerai ir kur reikia tobulėti.

live chat increases sales - icon

Veiklos valdymas

Naudodami „LiveAgent“ galite stebėti visą bendravimą tarp jūsų komandos ir klientų. Galite lengvai pastebėti problemines vietas ir apdovanoti darbuotojus, kurie jūsų klientams teikia puikų aptarnavimą.

Gear - icon

Pramonės sprendimai

Aptarnavimo centro programinė įranga puikiai tinka visų dydžių ir pramonės šakų įmonėms. Naudokite ją skirtingoms šakoms:

– el. prekybai ir aptarnavimui

– kelionėms ir apgyvendinimui

– rinkodarai ir telekomunikacijoms

– pramogoms

Daugiakanalės komunikacijos platforma

„LiveAgent“ yra daugiakanalė aptarnavimo centro sistema. Joje naudojama unikali bilietų tvarkymo sistema, kuri registruoja klientų užklausas, nepriklausomai nuo to, kokiu ryšio kanalu jos pateikiamos. Tai leidžia klientams susisiekti su jumis bet kuriuo jiems patogiausiu būdu ir užtikrina, kad jūsų komanda niekada nepasimes tarp klientų užklausų. Be to, jūsų darbuotojams nereikia judėti tarp skirtingų ryšio kanalų, todėl palaikyti ryšį su klientais iš skirtingų kanalų bus dar paprasčiau.

Jei klientai nori susisiekti su jumis per skambučių centrą, tiesioginį pokalbį ar el. paštu, „LiveAgent“ jums padės. Platforma apima net socialinius tinklus, todėl jūsų darbuotojai gali nuolat stebėti visus būdus, kuriais klientai susisiekia su jūsų įmone.

online discussion - illustration
Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius naršyklėje, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Išplėstinės funkcijos

Tarp visa ko, „LiveAgent“ kūrėme galvodami apie klientų pasitenkinimą. Mūsų programinėje įrangoje siūlomi į vieną sąsają integruoti aptarnavimo centro valdymo įrankiai.

Be to, mūsų aptarnavimo centro kompiuterinė programa turi puikų kainos ir kokybės santykį, ypač atsižvelgiant į tai, kad didesnis klientų pasitenkinimas gali turėti milžiniškos teigiamos įtakos jūsų prekės ženklo pelningumui.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Geriausias kainos ir kokybės santykis

Labai didžiuojamės mūsų aptarnavimo centro programinei įrangai apžvalgininkų suteiktais įvertinimais. Daugiau apžvalgininkų Apžvalgininkai įvertino „LiveAgent“ geriausiu pasirinkimu tarp aptarnavimo centrų programinės įrangos ir mus įvertino daugiau apžvalgininkų nei bet kurio kito sprendimo.

Mobilioji pagalbos centro programėlė

Kalbant apie aptarnavimo centro tarnybos programinę įrangą, svarbiausia yra nuolatinis bendravimas. „LiveAgent“ leidžia jūsų darbuotojams bendrauti su klientais įvairiais kanalais ir naudojant tiek kompiuterio programinę įrangą, tiek mobiliąją programėlę.

Mūsų speciali, „Android“ ir „iOS“ skirta programėlė sklandžiai integruojasi su darbalaukio klientu ir leidžia aptarnauti klientus, net jei darbuotojai yra kelyje.

LiveAgent mobile applications
connected world map

Daugiakalbis sprendimas

Geriausia aptarnavimo skyriaus programinė įranga turėtų leisti bendrauti su klientais ta kalba, kuri jiems patogiausia. „LiveAgent“ siūlo visapusišką daugiakalbį palaikymą daugiau nei 40 kalbų.

Tai reiškia, kad jūsų darbuotojai atsakinėdami į klientų užklausas ir prašymus gali vartoti savo gimtąją kalbą, o klientai taip pat gali kreiptis pagalbos savo gimtąja kalba.

Funkcijos, kurių jums reikia

Be aptarnavimo centro programinės įrangos sąveikos su klientais valdymas gali tapti pernelyg sudėtingas. „LiveAgent“ sukurta taip, kad jūsų įmonei suteiktų pagrindinių įrankių komplektą, leidžiantį supaprastinti darbo eigą, valdyti daugybę ryšių kanalų ir, svarbiausia, pagerinti santykius su klientais.

Naudodami „LiveAgent“ galite vikriai judėti tarp įvairių bendravimo su klientais formų, neprarasdami bendro vaizdo. Galite automatizuoti dažnai atliekamas ir daug laiko reikalaujančias užduotis ir pritinkinti savo aptarnavimo skyriaus atmosferą prie savo sektoriaus poreikių, kurdami unikalias kontaktų formas ir specifiškai sau pritaikytus pagalbos centrus. Tačiau tai dar ne viskas. Mes nuolat tobuliname savo aptarnavimo centro skyriaus programinę įrangą. Jau sukūrėme daugiau nei 179 pagalbos tarnybos funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

task done - illustration

Daugiau nei 21 000 įmonių negali klysti

Didžiuojamės, kad dirbome su didžiausiomis pasaulio įmonėmis ir prekių ženklais, tačiau taip pat didžiuojamės, kad padėjome daugiau nei 20 000 mažų įmonių patobulinti savo aptarnavimo centrus.

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas ir atsiliepimus, kad sužinotumėte, kaip „LiveAgent“ gali padėti jums lengviau valdyti savo aptarnavimo centrą.

feeling proud - illustration

„LiveAgent“ prisitaiko prie jūsų verslo

Geriausia aptarnavimo centro programinė įranga prisitaiko prie jūsų verslo, todėl, savaime suprantama, „LiveAgent“ turi pažangias tinkinimo funkcijas.

Naudodamiesi mūsų programine įranga galite sukurti aptarnavimo centro sprendimą, kuris tiktų ir jūsų klientams, ir jūsų sektoriui. Be to, įmonei augant, mūsų aptarnavimo centro programinę įrangą galite pritaikyti, keisti ir didinti savo aptarnavimo centro pajėgumus.

Kas yra aptarnavimo centro programa?

Paslaugų centro programine įranga siekiama tiesiogiai spręsti vieną iš pagrindinių iššūkių, su kuriais šiandien susiduria įmonės. Kai klientai gali naudotis daugybe komunikacijos kanalų (nuo el. pašto iki socialinių tinklų) gali būti labai sunku nuosekliai tvarkyti klientų užklausas ir prašymus.

„LiveAgent“ naudoja bilietų sistemą, kad sujungtų visus jūsų bendravimus su klientais į vieną vietą ir leistų jūsų darbuotojams sklandžiai valdyti ir atsakinėti jūsų įvairiais kanalais besikreipiantiems vertinamiems klientams.

Aptarnavimo centro platforma paprastai kuriama kaip „SaaS“ – programinė įranga kaip paslauga, nes šis verslo modelis suteikia maksimalų lankstumą ir apimčių keitimo galimybes valdant savo aptarnavimo centrą. Tokio tipo programinė įranga taip pat naudoja debesijos saugyklą ir užtikrina jūsų darbuotojams tiesioginę prieigą prie visų duomenų, reikalingų nuostabiam klientų aptarnavimui.

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Kaip pasirinkti tinkamą aptarnavimo centro programinę įrangą

Galima rinktis iš daugybės skirtingų aptarnavimo centro programų, tačiau ne visos jos yra vienodos. Kaip ir priimdami bet kokį sprendimą investuoti į savo verslą, turite atidžiai apsvarstyti pagrindines funkcijas, kurių norite iš aptarnavimo centro programos.

Vieni svarbiausių veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis klientų aptarnavimo programinę įrangą, yra kanalų, kuriais galite aptarnauti, įvairovė, programinės įrangos saugumas ir siūlomos funkcijos.

Klientų sėkmės programinės įrangos palyginimas

Galiausiai tinkamos aptarnavimo centro programinės įrangos pasirinkimas priklausys nuo jūsų įmonės sektoriaus, dydžio ir konkrečių poreikių.

Tačiau „LiveAgent“ sukūrėme taip, kad ji būtų kuo lankstesnė, ir kad bendravimą su klientais galėtų pagerinti visų dydžių ir pramonės šakų įmonės. Štai kodėl „LiveAgent“ platformą naudoja kai kurie didžiausi pasaulio prekių ženklai ir kodėl daugiau nei 20 000 mažų įmonių pasitiki mūsų programine įranga ir su ja valdo savo aptarnavimo centrus.

Men shaking hands - illustration
Susiję straipsniai suAptarnavimo centro programinė įranga
752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Aptarnaudama 9 skirtingas šalis, Contrado naudoja tik vieną LiveAgent. Contrado klientų pagalba, per mėnesį gali išspręsti 8 000 pagalbos bilietų. Skaityti daugiau.

Contrado

LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x