„Zadarma“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„Zadarma“ Privatumo Politika
Kas yra „Zadarma“?
„Zadarma“ yra telefono sistemos tiekėjas prieinamomis kainomis. Jis yra internetinis ir siūlo daugybę funkcijų ir įrankių, kad telefono centrų valdymas ir klientų aptarnavimas taptų labai paprastas jūsų darbuotojams. Pagrindinė programinė įranga yra nemokama, tai puikus laiko ir pinigų taupymas skambučių centrams, turintiems nedidelį biudžetą.
Jei norite įsitikinti, kad „Zadarma“ galima naudoti jūsų šalyje ar norite sužinoti daugiau informacijos apie įkainius, peržiūrėkite šį telefono numerių tarifų sąrašą.
Kaip galite jį naudoti?
Naudokite „Zadarma“, kad sutaupytumėte laiko ir dar labiau pagerintumėte savo klientų aptarnavimo centrą su skambučių centro pagalba. Skambučių centras ir klientų skambučiai gali būti lengvai valdomi naudojant „LiveAgent“ „omnichannel“ sprendimą ir bilietų sistemą.
Taupykite savo agentų laiką ir stebinkite įmones, verslus ar klientus teikdami greitą aptarnavimą skambučių centre.
Privalumai
- Nemokamas sprendimas jūsų pagalbos centro skambučių centrui
- Taupo laiką klientų aptarnavimo komandoms
- Padidina klientų pasitenkinimą
- Puikiai veikia su „LiveAgent“ pagalbos centro programinės įrangos skambučių centru
Kaip integruoti „Zadarma“ su „LiveAgent“?
„LiveAgent“ tiesiogiai palaiko „Zadarma“ kaip jūsų pagalbos centro programinės įrangos VoIP teikėją. Norėdami suteikti savo agentams ir klientams galimybę naudotis skambučių centru, tiesiog atidarykite „LiveAgent“ ir vadovaukitės šiuo vadovu.
Pirmiausia eikite į „Konfigūracija“> „Skambučiai“> „Numeriai“
Spustelėkite oranžinį pliuso mygtuką, kad sukurtumėte pagalbos centro telefono numerį.
Atsidarys naujas langas su galimais VoIP teikėjais. Sąraše raskite „Zadarma“ ir spustelėkite, kad atidarytumėte SIP numerio teikėjo parinktis.
Šiame lange turite užpildyti laukus. Juose yra vardas, skyrius, numeris, skambučių įrašymo galimybė, jūsų vartotojo vardas ir slaptažodis.
Jau baigta ir jūsų „Zadarma“ telefono numeris yra susietas su pagalbos centro programine įranga. Naudodamiesi „Zadarma“ galite skambinti iš „LiveAgent“ arba atsiliepti.
Norite sužinoti daugiau apie „LiveAgent“ skambučių centro galimybes? Peržiūrėkite žemiau esantį vaizdo įrašą arba apsilankykite mūsų skambučių centro funkcijų puslapyje.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Zadarma“?
„Zadarma“ yra VoIP telefonų sistemos tiekėja. Ji gali būti naudojama skambučių centruose skambinti, atsiliepti ir valdyti skambučius, teikti aptarnavimą savo klientams telefonu ir apskritai didinti komunikaciją su klientais, pasitenkinimą ir gerinti pardavimus.
Ar galiu integruoti „Zadarma“ į „LiveAgent“?
Be abejo, „Zadarma“ gali būti naudojama kaip „VoIP“ teikėja naudojant „LiveAgent“ skambučių centro funkciją. Integravimo procesas yra paprastas ir trunka vos kelias minutes. 1. Atidarykite „LiveAgent“ ir eikite į konfigūraciją 2. Eikite į skambučių skyrių ir pridėkite „Zadarma“ telefono numerį 3. Spustelėkite „Išsaugoti“
Ar turiu mokėti papildomai už „Zadarma“ integravimą į „LiveAgent“?
„Viskas įskaičiuota“ plane galima nemokamai integruoti „Zadarma“. Jei turite planą ir „Zadarma“ planą, jums nereikia mokėti papildomai, kad integruotumėte abi programas.
"SendPulse" yra daugiakanalė rinkodaros automatizavimo platforma, leidžianti valdyti klientus ir prenumeratorius, kurti el. pašto kampanijas ir stumiamuosius pranešimus bei stebėti rezultatus. Integracijos su „LiveAgent“ privalumai: nereikia perjunginėti sąsajų, prenumeratorių valdymas tiesiai iš „LiveAgent“ ir geresnė darbo eiga.
El. laiškų šablonai padės didinti prekės ženklo žinomumą ir gerus santykius su klientais. Gera klientų aptarnavimo programa gali pagerinti reputaciją. LiveAgent siūlo įvairius sprendimus, nuo bilietavimo iki socialinės žiniasklaidos.„AdRoll“ ir „SharpSpring“ siūlo pagalbos tarnybų sprendimus. © 2004-2023 Quality Unit, LLC.