Išbandyti

„VoIPstudio“

Kas yra „VoIPstudio“?

„VoIPstudio“ yra profesionalus debesijos VoIP telefono paslaugų teikėjas ir apdovanojimus pelnęs šios kategorijos produktas. Jame gausu funkcijų ir įrankių, leidžiančių skambučių centrą lengvai valdyti mažoms ir vidutinėms įmonėms visame pasaulyje.

Kaip galiu jį naudoti?

Kartu su „LiveAgent“ tiesioginiu pokalbiu, bilietų sistema, žinių baze ir kitomis priemonėmis gausite pilną klientų aptarnavimo centrą viename patogiame įrenginyje.

Naudokitės „VoIP studio“, jei norite aptarnauti savo klientus telefonu. Skambučiai taip pat gali tapti svarbūs pardavimo ir rinkodaros komandoms, turinčioms įvairių tikslų.

Privalumai

  • Integruotas skambučių centras „LiveAgent“ prietaisų skydelyje
  • Tvarkykite skambučius, bilietus, pokalbius ir dar daugiau iš vieno įrenginio
  • Bilietų sistema padeda rūšiuoti jūsų skambučius pagal kitus duomenis

Kaip integruoti „VoIPstudio“ su „LiveAgent“

Integraciją galima atlikti per kelias minutes. Turite paruošti ir nustatyti „VoIPstudio“ ir „LiveAgent“ paskyras. Atidarykite „LiveAgent“ ir eikite į Konfigūracija> Skambučiai> Numeriai. Viršuje spustelėkite oranžinį mygtuką Sukurti.

Pridėti numerio parinktį integruojant „VoIPstudio“ numerį į „LiveAgent“
Pridėkite „VoIPstudio“ numerį

Atsidarys naujas langas su pasirinktais VoIP teikėjais. Suraskite „VoIPstudio“ ir spustelėkite logotipą. Dabar turite užpildyti tokius laukus kaip jūsų vardas, telefono numeris, prisijungimo informacija ir galimybė įrašyti skambučius. Baigę spustelėkite Pridėti.

„VoIPstudio“ numerio nustatymas „LiveAgent“ konfigūracijoje
„VoIPstudio“ konfigūracija

Viskas baigta ir jūsų „VoIPstudio“ telefono numeris yra paruoštas naudoti. Galite išbandyti. Norite gauti daugiau informacijos apie tai, kaip veikia skambučių centrai? Peržiūrėkite mūsų vaizdo įrašą, esantį žemiau

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=5s

Frequently asked questions

Kas yra „VoIPstudio“?

„VoIPstudio“ yra daugybę funkcijų turintis, apdovanojimų pelnęs profesionalus VoIP telefono paslaugų teikėjas. Ši paslauga tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms savo klientų aptarnavimo, pardavimo ar rinkodaros komandoms suteikti skambučių centrą, kuriuo pasiektų savo klientus.

Ar galiu integruoti „VoIPstudio“ į „LiveAgent“?

Taip, „VoIPstudio“ gali suteikti jums telefono paslaugas, o „LiveAgent“ valdys skambučių centrą. Procesas trunka vos kelias minutess.

1. Atidarykite „LiveAgent“ konfigūraciją ir eikite į skambučių skyrių

2. Pridėkite naują „VoIPstudio“ telefono numerį

3. Baigėte ir galite pradėti skambinti

Ar turiu mokėti už „VoIPstudio“ integravimą su „LiveAgent“?

Ne, jei turite „Viskas įskaičiuota“ „LiveAgent“ planą. Už „VoIPstudio“ integravimą su „LiveAgent“ nėra jokių papildomų mokėjimų, o skambučių centrą galite nustatyti per kelias minutes.

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai