Ieškote nemokamos klientų valdymo programinės įrangos?

Turime nemokamą bilietų sistemą, žinių bazę, tiesioginius pokalbius internetu ir skambučių centrą.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Ieškote nemokamos klientų valdymo programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra tinkamas pasirinkimas jūsų verslui. Jūs visada galėsite turėti nemokamą paskyrą ir naudotis pagrindinėmis funkcijomis, užtikrinančiomis puikų klientų aptarnavimą ir klientų valdymą.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Nemokamos klientų valdymo programinės įrangos privalumai

Ryšių su klientais valdymas neturi būti sudėtingas, kai turite tinkamą darbo įrankį.

Vienas komunikacijos taškas

Jūsų kliento užklausos saugomos vienoje vietoje, o tai leidžia sutelkti dėmesį į jų sprendimą, o ne į paiešką. Visa jūsų komunikacija tvarkingai surūšiuota vienoje vietoje.

Patenkinti klientai

Klientai gali būti patenkinti netgi naudodamiesi nemokama paskyra, kurioje yra prieiga prie esminių klientų aptarnavimo funkcijų.

Padidėjęs produktyvumas

Naudojant „LiveAgent“ klientų valdymui, galima pagerinti darbo eigą ir efektyviau aptarnauti klientus.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Klientų valdymas su „LiveAgent“

Paverskite bendravimą su klientais svarbiausiu prioritetu naudodami tinkamą programinę įrangą. Su nemokama klientų valdymo programine įranga „LiveAgent“ turėsite vietos visiems el. laiškams, tiesioginiams pokalbiams, skambučiams ir kontaktų formoms. Taip pat galite turėti neribotą skaičių agentų, kurie valdys visą jūsų komunikaciją.

Nemokamos „LiveAgent“ paskyros funkcijų sąrašas

Nemokamas „LiveAgent“ planas yra ribotas ir neapima visų bilietų sistemos ir pagalbos tarnybos funkcijų, tokių kaip automatika, taisyklės, SLA, socialinės paskyros ir išplėstinės ataskaitos. Patikrinkite ir palyginkite, kurios funkcijos yra įtrauktos į nemokamą planą.

Free help desk software migration icon

Nemokamas planas

Nemokamas

7 dienų bilietų istorija

Ribotos integracijos

Nėra socialinių paskyrų

Nėra kai kurių funkcijų

Free Live Chat-icon

Mokamas planas

nuo $15/mėn.

Jokių apribojimų

Daugybė naudingų funkcijų

Socialinių tinklų paskyros

Visa pranešimų istorija

ir daug daugiau…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Nemokamas tiesioginis pokalbis

Naudodami tiesioginį pokalbį savo svetainėje galite tiesiogiai bendrauti su klientais prieš jiems paliekant svetainę. Tiesioginis pokalbis siūlo greitą sprendimą jūsų klientams, ieškantiems patarimo ar informacijos.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Jis įtrauktas į nemokamą paskyrą.

Nemokama bilietų sistema

„LiveAgent“ bilietų sistema yra teisingas pasirinkimas bet kokiam verslui. Bilietų sistema visą jūsų bendravimą su klientais paverčia bilietais, kurie automatiškai rūšiuojami „LiveAgent“ prietaisų skydelyje.

Nebebus chaotiškos komunikacijos ar begalinės paieškos atskiruose kanaluose. Jūsų patogumui viskas sudėta į vieną puikų įrankį.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Nemokmas skambučių centras

Sukurkite savo skambučių centrą per kelias minutes iraptarnaukite klientus asmeniškiau per naršyklę, aparatinį telefoną ar programėles mobiliesiems. Tai reiškia, kad jei nenorite, jums nereikia pirkti telefono sąrankos ar specialios aparatūros, kad sukurtumėte fizinį skambučių centrą.

Visus dalykus, susijusius su telefono skambučiais, tvarko „LiveAgent“ ir jūs galite sutelkti dėmesį į pagalbą savo klientams.

Nemokama žinių bazė

Ar žinojote, kad klientai greičiausiai patys ieškos informacijos prieš susisiekdami su aptarnavimo agentais? Nemokamai sukurkite savo žinių bazę ir pateikite savo klientams naudingų straipsnių apie jūsų verslą. Jūs netgi galite ją pritaikyti individualiems poreikiams, kad atitiktų jūsų įmonės prekės ženklą.

Kurkite straipsnius apie dažniausiai užduodamus klausimus ir leiskite savo agentams sutelkti dėmesį į svarbesnes problemas.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Esate pasiruošę geresniam klientų valdymui?

Pakeiskite savo klientų valdymą ir suteikite savo klientams geriausią, ką galite. Tai neturi jums nieko kainuoti. Jei norite kažko papildomo, galite už priimtiną kainą pereiti prie mokamo plano, kuriame yra puikių funkcijų, socialinių tinklų klientų aptarnavimas ir daug daugiau.

Susiję straipsniai suNemokama klientų valdymo programinė įranga
Stebėkite savo agentų užimtumą. Išbandykite „LiveAgent“ funkciją - agento pasiekiamumą. Gaukite apžvalgą, kai jūsų agentai yra prisijungę. Skaitykite apie tai daugiau.

Agento užimtumas

LiveAgent yra visapusiška klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti skambučius, el. paštą, skundus, ir klientų portalą. Taip pat siūloma agentų užimtumo ir veiklos ataskaitos. Try it today!

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Ataskaitos, dar vadinamos analitika, jums suteikia bendras įžvalgas apie tai, kas vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas.

Ataskaitos

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.

Duomenų saugumas yra vienas svarbiausių mūsų prioritetų, todėl visada siekiame žinoti apie savo akląsias zonas. Jei esate saugumo tyrėjas, būsime dėkingi už jūsų pagalbą ir už ją atsilyginsime.

„LiveAgent“ premijų už klaidas programa

LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema su daugybe funkcijų ir integracijų, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Tai gali sumažinti bilietų apkrovas ir padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Nemokama bandomoji versija.

Svarstote apie LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą? Užpildykite savo informaciją ir pradėkite Nemokamą Bandymą, jokių paslėptų eilučių ir nereikalaujama kreditinės kortelės informacija.

Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien

The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.

LiveAgent siūlo Viber integraciją, leidžiančią vartotojams lengvai atsakyti į Viber pranešimus iš savo LiveAgent prietaisų skydelio.

Viber

Viber klientų aptarnavimas yra svarbus dėl didelių lūkesčių - LiveAgent suteikia greitą ir asmenišką aptarnavimą per Viber, padedant tinkamoms integracijos funkcijoms.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x