Ieškote nemokamos klientų valdymo programinės įrangos?

Turime nemokamą bilietų sistemą, žinių bazę, tiesioginius pokalbius internetu ir skambučių centrą.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Ieškote nemokamos klientų valdymo programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra tinkamas pasirinkimas jūsų verslui. Jūs visada galėsite turėti nemokamą paskyrą ir naudotis pagrindinėmis funkcijomis, užtikrinančiomis puikų klientų aptarnavimą ir klientų valdymą.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Nemokamos klientų valdymo programinės įrangos privalumai

Ryšių su klientais valdymas neturi būti sudėtingas, kai turite tinkamą darbo įrankį.

Vienas komunikacijos taškas

Jūsų kliento užklausos saugomos vienoje vietoje, o tai leidžia sutelkti dėmesį į jų sprendimą, o ne į paiešką. Visa jūsų komunikacija tvarkingai surūšiuota vienoje vietoje.

Patenkinti klientai

Klientai gali būti patenkinti netgi naudodamiesi nemokama paskyra, kurioje yra prieiga prie esminių klientų aptarnavimo funkcijų.

Padidėjęs produktyvumas

Naudojant „LiveAgent“ klientų valdymui, galima pagerinti darbo eigą ir efektyviau aptarnauti klientus.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Klientų valdymas su „LiveAgent“

Paverskite bendravimą su klientais svarbiausiu prioritetu naudodami tinkamą programinę įrangą. Su nemokama klientų valdymo programine įranga „LiveAgent“ turėsite vietos visiems el. laiškams, tiesioginiams pokalbiams, skambučiams ir kontaktų formoms. Taip pat galite turėti neribotą skaičių agentų, kurie valdys visą jūsų komunikaciją.

Nemokamos „LiveAgent“ paskyros funkcijų sąrašas

Nemokamas „LiveAgent“ planas yra ribotas ir neapima visų bilietų sistemos ir pagalbos tarnybos funkcijų, tokių kaip automatika, taisyklės, SLA, socialinės paskyros ir išplėstinės ataskaitos. Patikrinkite ir palyginkite, kurios funkcijos yra įtrauktos į nemokamą planą.

Free help desk software migration icon

Nemokamas planas

Nemokamas

7 dienų bilietų istorija

Ribotos integracijos

Nėra socialinių paskyrų

Nėra kai kurių funkcijų

Free Live Chat-icon

Mokamas planas

nuo $15/mėn.

Jokių apribojimų

Daugybė naudingų funkcijų

Socialinių tinklų paskyros

Visa pranešimų istorija

ir daug daugiau…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Nemokamas tiesioginis pokalbis

Naudodami tiesioginį pokalbį savo svetainėje galite tiesiogiai bendrauti su klientais prieš jiems paliekant svetainę. Tiesioginis pokalbis siūlo greitą sprendimą jūsų klientams, ieškantiems patarimo ar informacijos.

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Jis įtrauktas į nemokamą paskyrą.

Nemokama bilietų sistema

„LiveAgent“ bilietų sistema yra teisingas pasirinkimas bet kokiam verslui. Bilietų sistema visą jūsų bendravimą su klientais paverčia bilietais, kurie automatiškai rūšiuojami „LiveAgent“ prietaisų skydelyje.

Nebebus chaotiškos komunikacijos ar begalinės paieškos atskiruose kanaluose. Jūsų patogumui viskas sudėta į vieną puikų įrankį.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Nemokmas skambučių centras

Sukurkite savo skambučių centrą per kelias minutes iraptarnaukite klientus asmeniškiau per naršyklę, aparatinį telefoną ar programėles mobiliesiems. Tai reiškia, kad jei nenorite, jums nereikia pirkti telefono sąrankos ar specialios aparatūros, kad sukurtumėte fizinį skambučių centrą.

Visus dalykus, susijusius su telefono skambučiais, tvarko „LiveAgent“ ir jūs galite sutelkti dėmesį į pagalbą savo klientams.

Nemokama žinių bazė

Ar žinojote, kad klientai greičiausiai patys ieškos informacijos prieš susisiekdami su aptarnavimo agentais? Nemokamai sukurkite savo žinių bazę ir pateikite savo klientams naudingų straipsnių apie jūsų verslą. Jūs netgi galite ją pritaikyti individualiems poreikiams, kad atitiktų jūsų įmonės prekės ženklą.

Kurkite straipsnius apie dažniausiai užduodamus klausimus ir leiskite savo agentams sutelkti dėmesį į svarbesnes problemas.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Esate pasiruošę geresniam klientų valdymui?

Pakeiskite savo klientų valdymą ir suteikite savo klientams geriausią, ką galite. Tai neturi jums nieko kainuoti. Jei norite kažko papildomo, galite už priimtiną kainą pereiti prie mokamo plano, kuriame yra puikių funkcijų, socialinių tinklų klientų aptarnavimas ir daug daugiau.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kodėl smulkusis verslas turėtų turėti CRM sistemą?

CRM sistema leidžia jūsų agentams segmentuoti klientus ir peržiūrėti ankstesnę informaciją apie juos. Bendravimas su klientais yra sklandesnis, todėl jis gali suteikti bet kokio dydžio verslui pranašumą prieš konkurentus.

Kas tai yra CRM?

CRM yra santrumpa, reiškianti ryšių su klientais valdymą (angl. Customer Relationship Management).

Kokia turėtų būti nemokama klientų valdymo programinė įranga?

Puiki nemokama klientų valdymo programinė įranga sujungia el. paštą, skambučius, klientų portalą ir tiesioginius pokalbius vienoje universalioje pašto dėžutėje. Be to, joje yra keletas pagrindinių ataskaitų apie bendrą klientų aptarnavimą, bilietų istoriją, vidinius bilietus, pasirinktines žymas ir galimybė sujungti bei padalyti bilietus.

Related Articles to Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra platforma, kuri gali padėti pagerinti klientų patirtį ir teikti greitesnę pagalbą. Kai kuriems klientams, naudojant šią platformą, atsakymo laikas pagerėjo ir padidėjo pardavimai. LiveAgent yra nemokamai išbandyti.

Galvojate migruoti iš Gorgias? Išbandykite nemokamą migraciją į LiveAgent. Mes galime nemokamai perkelti visus jūsų žmones, bilietus, žymas ir dar daugiau.

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent

LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.

Suteikite savo klientams galimybę rasti atsakymus, kuriie jiems reikalingi, naudojantis savitarnos paslaugomis. „LiveAgent“ DUK programinė įranga leidžia jums sukurti puikius klientų portalus.

Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną

LiveAgent siūlo DUK ir žinių bazės programinę įrangą, kuri yra tik dalis jų daugiakanalės įrangos, turinčios daugiau nei 180 funkcijų. Jie taip pat siūlo pritaikyti savo portalą atsižvelgiant į jų įmonės prekės ženklą ir tapatybę, kad atitiktų jų klientų poreikius. Didinkite savo klientų pasitenkinimą naudodamiesi visomis pažangiomis funkcijomis, kurių siūlo LiveAgent.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.

Norite perkelti duomenis iš „Front“ į kitą sprendimą? Pažvelkite ką siūlo „LiveAgent“ ir sužinokite apie jo privalumus. Išbandykite nemokamai jau šiandien.

Keliatės iš „Front“?

LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, suteikiantis galimybę gerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Šis ekonomiškas sprendimas susideda iš neribotų agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracijos. Įdiegus LiveAgent, konversijų rodiklis gali padidėti 325%.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai