Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Salesforce”

Kas yra “Salesforce”?

“Salesforce” yra santykių su klientais valdymo (CRM) programinė įranga. Jos paslaugos leidžia įmonėms ir verslui dirbti su Debesų Kompiuterija. Tai suteikia jiems galimybę teikti geresnes paslaugas įmonėms, norinčioms teikti pagalbą savo klientams ir lankytojams. Tai gali padėti sutaupyti laiko bei pagerinti santykius su klientais ir jų patirtį.

Kaip galite jį panaudoti?

Jūs galite naudoti “Salesforce” ir “LiveAgent” integraciją, sukurtumėte atvejus savo “Salesforce” paskyroje, naudojant LiveAgent bilietus. Dėl to jums nereikia palikti pokalbio su klientu, tiesiog nedelsiant praneškite apie atvejus ir užtikrinkite didesnį klientų pasitenkinimą.

Kiekvieną kartą atsiradus kliento pokalbio bilieto užklausai, jūs galite paspausti ant “Salesforce” mygtuko dešinėje skydelio pusėje ir sukurti atvejį, identifikavimui naudojant kliento el. pašto adresą ir pokalbio nuorašą įkeliant į “Salesforce” atvejį.

LiveAgent skirta “Salesforce” intergracija naudojant “Zapier” leidžia jums nepraleisti svarbios informacijos, tokios kaip naujas klientas, kontaktai, įvykiai, objektai, objektų tipai, kampanijos ir prarastos galimybės.

Jūs taip pat galite rankiniu būdu sukurti naujas paskyras, kampanijas, komentarus, atvejus, kontaktus ir pridėti priedus. Nevaržomai pridėkite kontaktus prie kampanijų, kurkite ir atnaujinkite jų tikslus tiesiai iš savo LiveAgent skydelio. Šios integracijos gali būti sukurtos atskirai ir jūs galėsite rinktis, kurią pageidaujate naudoti.

Naudos

  • Stebėkite savo klientų santykius iš LiveAgent
  • Lengvai valdykite užduotis iš LiveAgent skydelio
  • Kurkite naujus atvejus ar pridėkite žymas

Kaip integruoti “Salesforce” į LiveAgent

LiveAgent savyje turi klientams skirtą “Salesforce” integracijos įskiepį. Jis gali jums padėti stebėti savo klientus, valdyti atvejus ar pridėti naujus potencialius klientus.

  • Norint aktyvuoti įskiepį, atsidarykite savo LiveAgent ir eikite į Konfiguracijos > Sistema > Įskiepiai. Savo įskiepį galite rasti įskiepių sąraše. Suradę paspauskite dešinėje pusėje esantį Aktyvuoti jungiklį. 
“Salesforce”
“SalesForce” įskiepis
  • LiveAgent bus paleistas iš naujo ir po to, sąrašo viršuje galėsite rasti aktyvų įskiepį. Paspauskite ant šalia aktyvavimo jungiklio esančio konfiguravimo mygtuko (krumpliaračio piktograma) ir atsidarys naujas parinkčių langas.
“Salesforce”
Aktyvus “Salesforce” įskiepis
  • Nukopijuokite ir įklijuokite savo API raktą iš “Salesforce” ir paspauskite Išsaugoti. API raktą galite rasti ir sukurti “Salesforce”. Atidarykite ir eikite į Įdiegimas> Integracijos > API
“Salesforce”
API rakto įvedimas

Viskas atlikta ir jūsų integracija yra aktyvi. Pirmyn ir išbandykite ją.

Kaip integruoti “Salesforce” į LiveAgent naudojant “Zapier”

Jei norite atrakinti daugiau darbo eigos su LiveAgent ir “Salesforce” galimybių, pabandykite naudoti “Zapier” paslaugą. “Zapier” yra bendrovė, kurios pagrindinė veikla yra dviejų bet kokių aplikacijų apjungimas, kuris, priklausomai nuo jų galimybių, duoda įvairius integravimo rezultatus.

Sistema veikia aktyvatorių ir veiksmų pricipais, kuriuos galite pasirinkti patys ir sukurti sau pritaikytą integraciją. Tai yra paprastas procesas, kuriam užbaigti reikia vos kelių minučių.

  • Pirmiausiai, prisijunkite prie savo “Zapier” paskyros arba jei neturite, ją susikurti čia. Tai nieko nekainuoja. Tuomet, tęskite į LiveAgent + “Salesforce” integracijų puslapį
  • Slinkite žemyn ir pasirinkite, kuri aplikacija atliks veiksmą ir koks tai bus veiksmas. Yra keletas pasirinkimų, tokie kaip kalendoriaus integravimas, paruošti pranešimai ir kiti, kurie gali būti apjungti su kita aplikacija. Apsvarstykite, kokių veiksmų tikitės iš integracijos ir pasirinkite. Baigę pasirinkimą, tęskite spausdami mėlyną mygtuką.
  • Sekantis žingsnis priklauso nuo jūsų pasirinkto aktyvatoriaus ir veiksmo, tačiau iš esmės, nėra sudėtinga jį išspręsti. Daugeliu atvejų, tai yra taip paprasta, kaip ir prisijungti prie savo paskyros ir suteikti leidimus “Salesforce”. Kiekvienas aktyvatoriaus nustatymas apima aktyvatoriaus bandymą, kuris padės nustatyti, ar “Zapier” yra sėkmingai prijungtas prie aplikacijos. 
  • Antroji dalis dažniausiai apima veiksmo nustatymą. Pradžioje, iš visų integracijos parinkčių mes pasirinkome LiveAgent veiksmą “Sukurti Pokalbį”, todėl mums reikia nustatyti el. paštą. Tai apima siuntėjo ir gavėjo el. pašto adresų, žinutės temų ir turinio įterpimą bei kelias neprivalomas parinktis. 
  • Kai baigsite paskutinį etapą, atlikite galutinį integracijos bandymą ir peržiūrėkite kaip tai veikia. Ir tai yra “Zapier” integracijos proceso pabaiga.

DUK

Kas yra "Salesforce"?

"Salesforce" yra CRM programinė įranga, kuri nuo 1996 metų padeda pagerinti jūsų verslo santykius. Be to, ji gali pagerinti įmonės pelningumą ir visus procesus.  

Kokia yra "Salesforce" integravimo į LiveAgent nauda?

- pagerintas produktyvumas

- nėra poreikio perjunginėti skirtingų sąsajų

- lengvas kampanijų atnaujinimas iš LiveAgent 

- naujų kontaktų pridėjimas iš LiveAgent

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai