“Salesflare” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “SalesFlare”?
“Salesflare” yra CRM sprendimas smulkiam B2B sektoriaus verslui ir startuoliams. Dėka įvairių automatizacijų, “Salesflare” suteikia jums galimybę daugiau parduoti įdedant mažiau darbo. Ji automatiškai užpildo jūsų adresų knygą, stebi sąveiką ir už jus renka duomenis iš socialinės žiniasklaidos, el. pašto, įmonės duomenų bazių, telefono ir kalendoriaus.
Kaip galite panaudoti “Salesflare”?
Su LiveAgent skirta “Salesflare” integracija, jūs galite išgauti duomenis iš pokalbio ar formos į LiveAgent. Vėliau šiuos duomenis galite matyti LiveAgent ir stebėti kas vyksta. Naudokite šiuos duomenis, siekdami teikti geresnį ir greitesnį aptarnavimą savo klientams su internetiniais pokalbiais.
LiveAgent internetiniai pokalbiai buvo sukurti siekiant užtikrinti greitos pagalbos teikimą jūsų klientams. Jie pateikiami su įvairiomis naudingomis funkcijomis, neskaitant tokių produktyvumo integracijų, kaip “Salesflare”. Greičiau paruoškite atsakymus naudodami realaus vaizdo spausdinimo peržiūrą, kuri parodo, ką spausdina klientai, prieš jiems paspaudžiant siųsti mygtuką.
Pritaikykite savo pokalbių išvaizdą ar įkelkite jūsų prekės ženklo įvaizdį atitinkantį pokalbių mygtuką. Pasinaudokite aktyviais pakvietimais pokalbiui ir greičiau susisiekite su klientais.
Kokia yra “Salesflare” teikiama nauda?
- Išgaukite informaciją iš pokalbių ir formų
- Stebėkite “Salesflare” su LiveAgent
- Pašalinkite nuolatinį persijungimą tarp aplikacijų
- Sklandesnė darbo eiga
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Kaip integruoti “Salesflare” CRM su LiveAgent?
LiveAgent apima “Salesflare” CRM integracijos įskiepį, kurį reikia aktyvuoti ir sukonfogūruoti. Procesas yra paprastas ir jis trunka vos kelias minutes. Sekite žemiau nurodytus žingsnius ir sužinokite, kaip tai atlikti patiems.
- Atsidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Sistema > Įskiepiai. Įskiepių sąraše raskite “Salesflare” integraciją ir paspauskite ant aktyvuoti jungiklio. Po to, LiveAgent persikraus.
- Kai persikraus LiveAgent, įskiepių sąrašo viršuje suraskite aktyvų įskiepį ir paspauskite ant konfigūravimo krumpliaračio mygtuko. Pamatysite API rakto laukelį. “Salesflare” nustatymuose jums reikės gauti API raktą.
- Eikite į “Salesflare” Nustatymus > API raktai ir sukurkite naują API raktą paspaudus Sukurti mygtuką. Užvardinkite API raktą ir paspauskite Sukurti. Nukopijuokite API raktą ir grįžkite į LiveAgent ir “Salesflare” CRM integracijos konfigūraciją.
- Įklijuokite API raktą į LiveAgent “Salesflare” integracijos API rakto laukelį esantį konfogūracijoje, kaip tai parodyta praėjusiame žingsnyje. Tuomet paspauskite Išsaugoti.
Štai ir viskas, integracija yra aktyvi. Norėtumėte daugiau sužinoti apie mūsų internetinius pokalbius? Peržiūrėkite mūsų internetinių poaklbių programinę įrangą arba panaršykite po internetinių pokalbių funkcijas ir sužinokite, ką jie suteikia.
Frequently Asked Questions
Kas yra "SalesFlare?
"SalesFlare" yra Klientų Santykių valdymas (CRM), labiausiai skirtas smulkiam verslui, dirbančiam B2B srityje.
Kokia yra nauda integruoti "SalesFlare? į LiveAgent?
- sklkandi darbo eiga - nėra poreikio perjunginėti programų - galimybė išgauti / perkelti duomenis iš pokalbių ir formų
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pasirinkite savo LigeAgent subdomeno pavadinimą ir susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą. Klientų aptarnavimas yra svarbus, naudokite internetinius pokalbius ir analizuokite savo efektyvumą. Išbandykite NEMOKAMAI!
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo sistema, kurioje yra susijungiama bilietų sistema, pokalbis, balsas ir vaizdo skambučiai, socialiniai tinklai ir savarankiškos priemonės. Ši programa gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės šakoms ir ji yra patikima, neribotos agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija bei žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis. Naudojant LiveAgent, galima personalizuoti klientų patirtį ir padidinti pajamas. Tai yra ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, dėl ko jis yra naudojamas daugiau nei 21 000 įmonių, tarp jų yra ir brandžių įmonių.
LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą, kurios galima susikurti per 60 sekundžių. Galima pasirinkti LigeAgent subdomeno pavadinimą ir gauti produktų naujienų ir reklaminių pasiūlymų. Po registracijos elektroniniu paštu yra siunčiama prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai, o prisijungimo informacija yra siunčiama į pašto dėžutę. LiveAgent siūlo susitarti dėl skambučio ir išbandyti realią demonstraciją. Tinklalapyje galima naudoti internetinius pokalbius.