Partneris
Kas yra “SalesFlare”?
“Salesflare” yra CRM sprendimas smulkiam B2B sektoriaus verslui ir startuoliams. Dėka įvairių automatizacijų, “Salesflare” suteikia jums galimybę daugiau parduoti įdedant mažiau darbo. Ji automatiškai užpildo jūsų adresų knygą, stebi sąveiką ir už jus renka duomenis iš socialinės žiniasklaidos, el. pašto, įmonės duomenų bazių, telefono ir kalendoriaus.
Kaip galite panaudoti “Salesflare”?
Su LiveAgent skirta “Salesflare” integracija, jūs galite išgauti duomenis iš pokalbio ar formos į LiveAgent. Vėliau šiuos duomenis galite matyti LiveAgent ir stebėti kas vyksta. Naudokite šiuos duomenis, siekdami teikti geresnį ir greitesnį aptarnavimą savo klientams su internetiniais pokalbiais.
LiveAgent internetiniai pokalbiai buvo sukurti siekiant užtikrinti greitos pagalbos teikimą jūsų klientams. Jie pateikiami su įvairiomis naudingomis funkcijomis, neskaitant tokių produktyvumo integracijų, kaip “Salesflare”. Greičiau paruoškite atsakymus naudodami realaus vaizdo spausdinimo peržiūrą, kuri parodo, ką spausdina klientai, prieš jiems paspaudžiant siųsti mygtuką.
Pritaikykite savo pokalbių išvaizdą ar įkelkite jūsų prekės ženklo įvaizdį atitinkantį pokalbių mygtuką. Pasinaudokite aktyviais pakvietimais pokalbiui ir greičiau susisiekite su klientais.
Kokia yra “Salesflare” teikiama nauda?
- Išgaukite informaciją iš pokalbių ir formų
- Stebėkite “Salesflare” su LiveAgent
- Pašalinkite nuolatinį persijungimą tarp aplikacijų
- Sklandesnė darbo eiga
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Kaip integruoti “Salesflare” CRM su LiveAgent?
LiveAgent apima “Salesflare” CRM integracijos įskiepį, kurį reikia aktyvuoti ir sukonfogūruoti. Procesas yra paprastas ir jis trunka vos kelias minutes. Sekite žemiau nurodytus žingsnius ir sužinokite, kaip tai atlikti patiems.
- Atsidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Sistema > Įskiepiai. Įskiepių sąraše raskite “Salesflare” integraciją ir paspauskite ant aktyvuoti jungiklio. Po to, LiveAgent persikraus.

- Kai persikraus LiveAgent, įskiepių sąrašo viršuje suraskite aktyvų įskiepį ir paspauskite ant konfigūravimo krumpliaračio mygtuko. Pamatysite API rakto laukelį. “Salesflare” nustatymuose jums reikės gauti API raktą.

- Eikite į “Salesflare” Nustatymus > API raktai ir sukurkite naują API raktą paspaudus Sukurti mygtuką. Užvardinkite API raktą ir paspauskite Sukurti. Nukopijuokite API raktą ir grįžkite į LiveAgent ir “Salesflare” CRM integracijos konfigūraciją.

- Įklijuokite API raktą į LiveAgent “Salesflare” integracijos API rakto laukelį esantį konfogūracijoje, kaip tai parodyta praėjusiame žingsnyje. Tuomet paspauskite Išsaugoti.

Štai ir viskas, integracija yra aktyvi. Norėtumėte daugiau sužinoti apie mūsų internetinius pokalbius? Peržiūrėkite mūsų internetinių poaklbių programinę įrangą arba panaršykite po internetinių pokalbių funkcijas ir sužinokite, ką jie suteikia.
Frequently asked questions
Kas yra "SalesFlare?
"SalesFlare" yra Klientų Santykių valdymas (CRM), labiausiai skirtas smulkiam verslui, dirbančiam B2B srityje.
Kokia yra nauda integruoti "SalesFlare? į LiveAgent?
- sklkandi darbo eiga - nėra poreikio perjunginėti programų - galimybė išgauti / perkelti duomenis iš pokalbių ir formų
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Naudodami šią įrangą galite sukurti skyrius ir atlikti platus ataskaitų analizę. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir mažinti klientų nepasitenkinimą.
Puikus klientų aptarnavimas svarbus pelningumui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkinimas yra būdas prisitaikyti prie konkrečių klientų poreikių. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo individualizuotą klientų aptarnavimą. Svetainėje taip pat galite gauti daugiau informacijos ir susisiekti su komanda. Taip pat svetainėje yra naudojami slapukai.
Šis tekstas aptaria CRM klientų valdymo sistemas ir jų naudą verslui. Joje aprašomos LiveAgent programinės įrangos funkcijos, kurios leidžia teikti individualizuotas paslaugas ir padidinti klientų patenkinimą. Taip pat pateikiamos rekomendacijos, kaip tobulinti rinkodaros ir pardavimų praktiką bei kaip teikti asmeniškesnes paslaugas klientams.
Šalto pardavimo el. laiškų šablonai
The text discusses effective marketing strategies, including personalized cold emails and gathering customer feedback through surveys. It also provides examples of successful B2B cold email templates and emphasizes the importance of targeting the appropriate audience. The article offers advice on writing a short elevator pitch and suggests reaching out to potential clients who have visited the company's website. Overall, the text provides insights and tips for optimizing marketing efforts.