Kas yra CRM?
Klientų santykių valdymas, dar žinomas kaip CRM, reiškia strategijas ir technologijas, naudojamas valdyti santykius ir sąveikas su klientais. Pagrindinis CRM tikslas yra pagerinti ir analizuoti įmonės santykius.
CRM sistemų renkama informacija apie klientus yra gaunama skirtingais kanalais, tokiais kaip tinklapiai, socialinė žiniasklaida, rinkodaros medžiagos ir kitos. Jūs galite saugoti pardavimus, potencialius klientus, galimybes, kontaktinę informaciją ir daugiau. Klientų santykių valdymas turi didelę įtaką jūsų įmonei. Ji padeda jums rinkti informaciją, valdyti klientų aptarnavimo komandą ir padidinti klientų pasitenkinimą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia akronimas CRM?
CRM akronimas reiškia santykių su klientais valdymą. Paprasčiau tariant, CRM dėka, įmonės gali valdyti verslo santykius ir su jais susijusius duomenis bei informaciją.
Kokie yra CRM tipai?
Yra keletos rūšių CRM. Pirmasis yra veiklos CRM, kuris, dėka savo galimybių, suteikia galimybę klientų aptarnavimo, rinkodaros ir pardavimų departamentams galimybę geriau reaguoti ir padėti esamiems ir būsimiems klientams. Kitas tipas yra bendradarbiavimo CRM, kuris palaiko bendravimą su tiekėjais ir platintojais. Ji paremta bendrais duomenimis apie klientus. Kitas tipas yra analitinis CRM, kurio dėka jūs galite analizuoti duomenis ir jais remiantis, priimti išvadas. Įdomus CRM tipas yra strateginis CRM, kuris į pirmą vietą pastato klientus, naudodamas jų informaciją ir esamas tendencijas. Paskutinis CRM tipas yra kampanijų valdymui skirtas CRM, kurio dėka jūs galite efektyviai vykdyti pardavimų ir rinkodaros kampanijas.
Ar LiveAgent yra CRM?
LiveAgent yra įrankis, kurį galima integruoti su CRM ir palaikyti jos veiklą. LiveAgent jūs galite saugoti klientų duomenis kontaktinės informacijos dėžutėje.
LiveAgent yra efektyvi klientų aptarnavimo programinė įranga, padedanti padidinti konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį, palaikanti 43 kalbas ir turinti mobilią aplikaciją. Taip pat siūlo vietos žymą, duomenų migraciją ir daug kitų funkcijų. Pradėk nemokamą bandymą ir suaktyvink "Highrise" įskiepį.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Pagalbos tarnybos programinė įranga sudėjo visą klientų aptarnavimo terminologiją vienoje vietoje. Tai apima nuo A iki Z, įskaitant agentus, bilietus, aptarnavimo kanalus, CRM ir daugiau.
Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
The article discusses the benefits and drawbacks of customer management software, and offers tips for effective implementation. It also highlights key performance indicators (KPIs) for monitoring an organization's effectiveness and productivity in customer service, and recommends LiveAgent software as a supplier of various customer service software products. The article details the company's services and offers contact information for demos, newsletters, and purchases. Overall, the article emphasizes the importance of understanding customer identity, maintaining privacy laws, training agents, automating processes, and choosing appropriate software for effective customer service.