Kas yra CRM?
Klientų santykių valdymas, dar žinomas kaip CRM, reiškia strategijas ir technologijas, naudojamas valdyti santykius ir sąveikas su klientais. Pagrindinis CRM tikslas yra pagerinti ir analizuoti įmonės santykius.
CRM sistemų renkama informacija apie klientus yra gaunama skirtingais kanalais, tokiais kaip tinklapiai, socialinė žiniasklaida, rinkodaros medžiagos ir kitos. Jūs galite saugoti pardavimus, potencialius klientus, galimybes, kontaktinę informaciją ir daugiau. Klientų santykių valdymas turi didelę įtaką jūsų įmonei. Ji padeda jums rinkti informaciją, valdyti klientų aptarnavimo komandą ir padidinti klientų pasitenkinimą.
Frequently asked questions
Ką reiškia akronimas CRM?
CRM akronimas reiškia santykių su klientais valdymą. Paprasčiau tariant, CRM dėka, įmonės gali valdyti verslo santykius ir su jais susijusius duomenis bei informaciją.
Kokie yra CRM tipai?
Yra keletos rūšių CRM. Pirmasis yra veiklos CRM, kuris, dėka savo galimybių, suteikia galimybę klientų aptarnavimo, rinkodaros ir pardavimų departamentams galimybę geriau reaguoti ir padėti esamiems ir būsimiems klientams. Kitas tipas yra bendradarbiavimo CRM, kuris palaiko bendravimą su tiekėjais ir platintojais. Ji paremta bendrais duomenimis apie klientus. Kitas tipas yra analitinis CRM, kurio dėka jūs galite analizuoti duomenis ir jais remiantis, priimti išvadas. Įdomus CRM tipas yra strateginis CRM, kuris į pirmą vietą pastato klientus, naudodamas jų informaciją ir esamas tendencijas. Paskutinis CRM tipas yra kampanijų valdymui skirtas CRM, kurio dėka jūs galite efektyviai vykdyti pardavimų ir rinkodaros kampanijas.
Ar LiveAgent yra CRM?
LiveAgent yra įrankis, kurį galima integruoti su CRM ir palaikyti jos veiklą. LiveAgent jūs galite saugoti klientų duomenis kontaktinės informacijos dėžutėje.
Tekste nagrinėjama svarba ir praktikos geriausio klientų aptarnavimo srityje. Pateikiami patarimai, kaip suteikti puikų klientų aptarnavimą ir pavyzdžiai iš gerai žinomų prekių ženklų. Taip pat siūloma naudoti programinę įrangą, kad sukurti efektyvesnę aptarnavimo aplinką. Klientų aptarnavimo įgūdžiai apima elgesio normų, bendravimo, empatijos, kantrybės ir techninių žinių aspektus. Komunikacija, empatija ir specialios žinios yra naudingiausi klientų aptarnavimo įgūdžiai.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.
Norint užtikrinti gerą klientų aptarnavimą, agentams reikia turėti išsamių žinių apie produktus, gebėti kalbėti paprastai ir naudoti daugiakanalę paslaugą. Įgūdžiai apima gerą bendravimą, empatiją ir technines žinias. Klientų aptarnavimo apžvalgos padeda tobulinti paslaugą, o puikus klientų aptarnavimas reikalauja tinkamo personalo, programinės įrangos ir įsiklausymo į klientus.
Šis tekstas aptaria CRM klientų valdymo sistemas ir jų naudą verslui. Joje aprašomos LiveAgent programinės įrangos funkcijos, kurios leidžia teikti individualizuotas paslaugas ir padidinti klientų patenkinimą. Taip pat pateikiamos rekomendacijos, kaip tobulinti rinkodaros ir pardavimų praktiką bei kaip teikti asmeniškesnes paslaugas klientams.