Kas yra CRM?
Klientų santykių valdymas, dar žinomas kaip CRM, reiškia strategijas ir technologijas, naudojamas valdyti santykius ir sąveikas su klientais. Pagrindinis CRM tikslas yra pagerinti ir analizuoti įmonės santykius.
CRM sistemų renkama informacija apie klientus yra gaunama skirtingais kanalais, tokiais kaip tinklapiai, socialinė žiniasklaida, rinkodaros medžiagos ir kitos. Jūs galite saugoti pardavimus, potencialius klientus, galimybes, kontaktinę informaciją ir daugiau. Klientų santykių valdymas turi didelę įtaką jūsų įmonei. Ji padeda jums rinkti informaciją, valdyti klientų aptarnavimo komandą ir padidinti klientų pasitenkinimą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia akronimas CRM?
CRM akronimas reiškia santykių su klientais valdymą. Paprasčiau tariant, CRM dėka, įmonės gali valdyti verslo santykius ir su jais susijusius duomenis bei informaciją.
Kokie yra CRM tipai?
Yra keletos rūšių CRM. Pirmasis yra veiklos CRM, kuris, dėka savo galimybių, suteikia galimybę klientų aptarnavimo, rinkodaros ir pardavimų departamentams galimybę geriau reaguoti ir padėti esamiems ir būsimiems klientams. Kitas tipas yra bendradarbiavimo CRM, kuris palaiko bendravimą su tiekėjais ir platintojais. Ji paremta bendrais duomenimis apie klientus. Kitas tipas yra analitinis CRM, kurio dėka jūs galite analizuoti duomenis ir jais remiantis, priimti išvadas. Įdomus CRM tipas yra strateginis CRM, kuris į pirmą vietą pastato klientus, naudodamas jų informaciją ir esamas tendencijas. Paskutinis CRM tipas yra kampanijų valdymui skirtas CRM, kurio dėka jūs galite efektyviai vykdyti pardavimų ir rinkodaros kampanijas.
Ar LiveAgent yra CRM?
LiveAgent yra įrankis, kurį galima integruoti su CRM ir palaikyti jos veiklą. LiveAgent jūs galite saugoti klientų duomenis kontaktinės informacijos dėžutėje.
„Reverb“ pagalbos centro kontaktai
Daugiausia informacijos apie „Reverb“ klientų aptarnavimą ir kontaktus galima rasti jų interneto svetainėje. Susisiekti galima per elektroninį paštą, gyvą pokalbį arba socialinę žiniasklaidą. Klientų aptarnavimo telefono numerio nėra.
Šis tekstas aptaria CRM klientų valdymo sistemas ir jų naudą verslui. Joje aprašomos LiveAgent programinės įrangos funkcijos, kurios leidžia teikti individualizuotas paslaugas ir padidinti klientų patenkinimą. Taip pat pateikiamos rekomendacijos, kaip tobulinti rinkodaros ir pardavimų praktiką bei kaip teikti asmeniškesnes paslaugas klientams.