Išbandyti

„Intercom“

Kas yra „Intercom“?

„Intercom“ yra pranešimų platforma, kurią įmonės naudoja bendravimui su klientais. Susirašinėjimas gali būti panaudotas duomenims rinkti ir filtruoti, kad būtų galima sukurti tikslinius pranešimus.

Kaip galite ją panaudoti?

Naudokite šią integraciją pranešimams arba vartotojams sekti ir valdyti. Galite pridėti įvykių, pastabų, kurti vartotojus, tvarkyti žymas, atnaujinti įmonių informaciją, siųsti gaunamus pranešimus ir dar daugiau. Integravę „Intercom“ taip pat galėsite gauti pranešimus apie naujienas, atnaujinimus ir naujus klientus.

Privalumai

  • Lengvas verslo pranešimų sekimas
  • Patogus duomenų rinkimas ir klientų valdymas
  • Daugiau jokių programų kaitaliojimų

Frequently asked questions

Kas yra „Intercom“?

„Intercom“ yra nuo 2011 m. veikianti pokalbių santykių platforma, kurioje taip pat galite tvarkyti ir saugoti duomenis.

Kodėl pravartu naudoti „Intercom“ integraciją „LiveAgent“ platformoje?

Integravę „Intercom“ galite:

– atsakyti savo klientams iš „LiveAgent“

– kurti vartotojus, atnaujinti įmonių informaciją, pridėti žymas

– rinkti pokalbių duomenis 

– pagerinti klientų aptarnavimo darbo eigą

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai