„Opencart“

Norėdami integruoti „LiveAgent“ į „Opencart“, vadovaukitės toliau pateiktomis instrukcijomis.

opencart LiveAgent integration
  • Išpakuokite atsisiųstą failą ir įkelkite administratoriaus+katalogo failus į „Opencart“ aplanką savo serveryje/hostinge.
opencart LiveAgent integration
  • „Opencart“ administratoriaus skydelyje eikite į modulių skiltį ir spustelėkite ant „LiveAgent“ integracija (žalias mygtukas).
opencart LiveAgent integration
  • Pakeiskite būseną į įjungtą.
opencart LiveAgent integration
  • Naujas modulis: „LiveAgent“ integracija-> Konfigūracija buvo pridėtas skyriuje „Moduliai“. Dabar spustelėkite mėlyną mygtuką.
opencart LiveAgent integration
  • Jei jau turite „LiveAgent“ paskyrą, spustelėkite> PRALEISTI ŠĮ ŽINGSNĮ, JAU TURIU PASKYRĄ ir įrašykite URL, el. pašto adresą ir paskyros API raktą. Jei neturite paskyros, šiame lange galite sukurti naują.
opencart LiveAgent integration

Kur yra API raktas?

„LiveAgent“ paskyroje eikite į Konfigūracija> Sistema> API ir nukopijuokite savo API raktą.

opencart LiveAgent integration
  • Baigta. Numatytasis tiesioginio pokalbio mygtukas rodomas jūsų svetainėje. Jei norite pakeisti numatytąjį mygtuką, pridėkite naujų mygtukų savo „LiveAgent“ paskyroje ir spustelėkite Naudoti šį mygtuką „Opencart LiveAgent“ modulyje.
opencart LiveAgent integration

Kas yra „Opencart“?

„OpenCart lengvai naudojama pirkinių krepšelio programa. Ją tiesiog įdiegiate, pasirenkate savo šabloną, pridedate produktų ir esate pasiruošę pradėti priimti užsakymus. Joje jau yra integruotas užsakymų valdymas ir keli mokėjimo būdai, o mes visą laiką teikiame nemokamą aptarnavimą ir nemokamus programinės įrangos atnaujinimus.

Kaip galite tuo naudotis?

„LiveAgent“ „Opencart“ integracija leidžia „Opencart“ parduotuvėje įkelti tiesioginio pokalbio mygtuką.

Frequently asked questions

Kas yra „OpenCart“?

„OpenCart“ yra pirkinių krepšelio sistema, veikianti nuo 2005 m. ir turinti daugiau nei 900 000 svetainių. 

Kokie yra „OpenCart“ integravimo į „LiveAgent“ pranašumai?

„LiveAgent“ suteikia „OpenCart“ integraciją, leidžiančią klientams įdiegti tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje. Štai keletas tiesioginio pokalbio mygtuko pranašumų:

- ekonomiškai efektyvus

- pagerina pardavimus

- didina klientų pasitenkinimą

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai