„BigCommerce“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Norėdami suaktyvinti „Bigcommerce“ integraciją, prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros.
- Spustelėkite Konfigūracija
- Spustelėkite Sistema
- Spustelėkite Įskiepiai
- Raskite „Bigcommerce“
- Spustelėkite slankiklį, kad suaktyvintumėte įskiepį.
Kaip patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką „Bigcommerce“ svetainėje
- Pirmasis žingsnis yra sukurti ir pritaikyti savo poreikiams naują pokalbio mygtuką „LiveAgent“ skydelyje (neturite „LiveAgent“ paskyros? Prisiregistruokite čia). Nukopijuokite HTML kodą (Ctrl+C) į iškarpinę.
- „Bigcommerce“ administratoriaus skydelyje eikite į Parduotuvės išvaizda> Poraštės scenarijai ir įklijuokite (Ctrl +V) HTML kodą bet kurioje tuščioje poraštės redaktoriaus vietoje. Jei poraštėje jau yra scenarijus, įklijuokite HTML kodą po esamu scenarijumi, palikdami vieną tuščią eilutę kaip skyriklį.
- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
Kas yra „BigCommerce“?
Geriausias elektroninės prekybos programinės įrangos pasirinkimas, suteikiantis viską, ko jums reikia, norint parduoti internete. Apsilankykite „BigCommerce“ svetainėje, išbandykite ją nemokamai ir sužinokite, kaip ji padėjo tūkstančiams žmonių parduoti daugiau.
Kaip galima tai naudoti?
Pradėkite teikti nuostabų klientų aptarnavimą patalpindami tiesioginio pokalbio mygtuką „Bigcommerce“ parduotuvėje.
Frequently Asked Questions
Kas yra „BigCommerce“ platforma?
„BigCommerce“ yra platforma, kurioje galite be vargo sukurti veikiančią internetinę parduotuvę. „Bigcommerce“ suteikia įvairias funkcijas, padedančias lengvai valdyti elektroninės prekybos parduotuves net pradedantiesiems.
Kaip galima integruoti „Bigcommerce“ svetainę su „LiveAgent“?
1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros 2. Eikite į konfigūraciją -> Sistema -> Įskiepiai 3. Suaktyvinkite „Bigcommerce“ 4. Sukurkite/tinkinkite tiesioginio pokalbio mygtuką pagal savo reikmes 5. Nukopijuokite HTML kodą 6. Įklijuokite kodą į „Bigcommerce“ svetainę
LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Šiame tekste pateikiami 5 produktų pristatymo šablonai, skirti reklamos kampanijoms. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą.
LiveAgent siūlo daugiakalbę aptarnavimo įrangą, įskaitant klientų aptarnavimą, VoIP telefonus ir kitas programines įrangas, kurios gali būti integruotos su kitomis sistemomis. Teikiami pritaikyti sprendimai ir nuolaidos naujienlaiškių. LiveAgent taip pat gali būti naudojamas klientams kalbant savo gimtąja kalba. Bendradarbiaukite su LiveAgent ir gaukite nuolaidas naujienlaiškiams.
Žinučių šablonai (makrokomandos)
Žinučių šablonai (makrokomandos) yra iš anksto nustatyti tekstiniai atsakymai, kuriuos gali naudoti klientų aptarnavimo agentai, techninės pagalbos atstovai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai. Jie leidžia greitai atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, pagerinti efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. "LiveAgent" palaiko atsakymų šablonus visuose kanaluose, o šių šablonų kūrimas ir naudojimas gali būti naudingas visiems, kurie dažnai bendrauja internetu.