Partneris
Norėdami suaktyvinti „Bigcommerce“ integraciją, prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros.
- Spustelėkite Konfigūracija
- Spustelėkite Sistema
- Spustelėkite Įskiepiai
- Raskite „Bigcommerce“
- Spustelėkite slankiklį, kad suaktyvintumėte įskiepį.
Kaip patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką „Bigcommerce“ svetainėje
- Pirmasis žingsnis yra sukurti ir pritaikyti savo poreikiams naują pokalbio mygtuką „LiveAgent“ skydelyje (neturite „LiveAgent“ paskyros? Prisiregistruokite čia). Nukopijuokite HTML kodą (Ctrl+C) į iškarpinę.
- „Bigcommerce“ administratoriaus skydelyje eikite į Parduotuvės išvaizda> Poraštės scenarijai ir įklijuokite (Ctrl +V) HTML kodą bet kurioje tuščioje poraštės redaktoriaus vietoje. Jei poraštėje jau yra scenarijus, įklijuokite HTML kodą po esamu scenarijumi, palikdami vieną tuščią eilutę kaip skyriklį.
- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
Kas yra „BigCommerce“?
Geriausias elektroninės prekybos programinės įrangos pasirinkimas, suteikiantis viską, ko jums reikia, norint parduoti internete. Apsilankykite „BigCommerce“ svetainėje, išbandykite ją nemokamai ir sužinokite, kaip ji padėjo tūkstančiams žmonių parduoti daugiau.
Kaip galima tai naudoti?
Pradėkite teikti nuostabų klientų aptarnavimą patalpindami tiesioginio pokalbio mygtuką „Bigcommerce“ parduotuvėje.
Frequently asked questions
Kas yra „BigCommerce“ platforma?
„BigCommerce“ yra platforma, kurioje galite be vargo sukurti veikiančią internetinę parduotuvę. „Bigcommerce“ suteikia įvairias funkcijas, padedančias lengvai valdyti elektroninės prekybos parduotuves net pradedantiesiems.
Kaip galima integruoti „Bigcommerce“ svetainę su „LiveAgent“?
1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros 2. Eikite į konfigūraciją -> Sistema -> Įskiepiai 3. Suaktyvinkite „Bigcommerce“ 4. Sukurkite/tinkinkite tiesioginio pokalbio mygtuką pagal savo reikmes 5. Nukopijuokite HTML kodą 6. Įklijuokite kodą į „Bigcommerce“ svetainę
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Naudodami šią įrangą galite sukurti skyrius ir atlikti platus ataskaitų analizę. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir mažinti klientų nepasitenkinimą.
Klientų pasitenkinimas yra labai svarbus sėkmės veiksnys. Įmonės turėtų būti nukreiptos į klientus ir stengtis patenkinti jų lūkesčius, taip siekdamos padidinti pajamas, išlaikyti lojalumą ir gerinti reputaciją. Norint pasiekti gerų rezultatų, svarbu matuoti klientų aptarnavimo rodiklius, apmokyti agentus ir naudoti technologijas, tokias kaip klientų santykių valdymo sistemos ir programinė įranga, pavyzdžiui LiveAgent. Tai padeda sukurti ilgalaikius santykius ir padidinti pardavimus.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Šiuolaikiniai įmonės vis dažniau naudoja specialią CCM įrangą su galingais kūrimo įrankiais ir funkcijomis, kad sukurtų ir valdytų turinio elementus komunikacijoje. Duomenų analizė yra svarbi ryšių su klientais valdymo programinės įrangos funkcija, padedanti padidinti pajamas ir pelningumą.
LiveAgent yra įrankis, skirtas gerinti klientų patirtį ir tvarkyti aptarnavimo užklausas skirtingais kanalais. Jis gali būti integratuotas su Nicereply, įrankiu, skirtu vertinti klientų pasitenkinimą. LiveAgent taip pat teikia mokymosi resursus ir siūlo nemokamą bandomąją versiją. Verslo savininkams patariama pridėti kontaktus prie įmonių, kad būtų galima sekti pranešimus.