„X-cart“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pradėkite teikti nuostabų klientų aptarnavimą turėdami tiesioginio pokalbio mygtuką savo „X-Cart“ parduotuvėje. Norėdami įdiegti integraciją, spustelėkite šią nuorodą arba atlikite toliau nurodytus veiksmus.
- Parduotuvės administratoriaus srityje atidarykite „Plėtiniai-> Prekyvietė“.
- Raskite „LiveAgent“ modulį pagal pavadinimą ar žymą.
- Pažymėkite langelį „Įdiegti“ šalia modulio pavadinimo ir paspauskite mygtuką „Įdiegti modulius“.
- Eikite į skiltį Moduliai, pažymėkite langelį Įjungta ir spustelėkite Nustatymai „LiveAgent“ pagalbos centro sąrankos modulyje.
- Nukopijuokite ir įklijuokite tiesioginio pokalbio mygtuko integravimo HTML kodą iš „LiveAgent“ į tuščią šio ekrano laukelį. Jei norite, kad kliento vardas ir el. pašto adresas būtų automatiškai įrašyti, pažymėkite atitinkamą langelį. Pabaigoje spustelėkite mygtuką Pateikti.
Kas yra „X-cart“?
„X-Cart“ yra komercinė atviro kodo pirkinių krepšelio platforma, platinama naudojant „SaaS“ arba atsisiunčiant paketą.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ integracija leidžia „X-Cart“ parduotuvėse patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently Asked Questions
Kas yra „X-cart“?
„X-cart“ yra platforma, padedanti suprojektuoti ir sukurti el. prekybos parduotuvę.
Kodėl turėtumėte integruoti „X-cart“ į „LiveAgent“?
Jei norite padidinti pardavimus, labai rekomenduojame integruoti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką. Tai leidžia jūsų klientų aptarnavimo tarnybai reaguoti į klientų užklausas realiu laiku, taip išvengiant potencialių klientų praradimo.
El. laiškų šablonai padės didinti prekės ženklo žinomumą ir gerus santykius su klientais. Gera klientų aptarnavimo programa gali pagerinti reputaciją. LiveAgent siūlo įvairius sprendimus, nuo bilietavimo iki socialinės žiniasklaidos.„AdRoll“ ir „SharpSpring“ siūlo pagalbos tarnybų sprendimus. © 2004-2023 Quality Unit, LLC.