Partneris
Pradėkite teikti nuostabų klientų aptarnavimą turėdami tiesioginio pokalbio mygtuką savo „X-Cart“ parduotuvėje. Norėdami įdiegti integraciją, spustelėkite šią nuorodą arba atlikite toliau nurodytus veiksmus.
- Parduotuvės administratoriaus srityje atidarykite „Plėtiniai-> Prekyvietė“.
- Raskite „LiveAgent“ modulį pagal pavadinimą ar žymą.
- Pažymėkite langelį „Įdiegti“ šalia modulio pavadinimo ir paspauskite mygtuką „Įdiegti modulius“.
- Eikite į skiltį Moduliai, pažymėkite langelį Įjungta ir spustelėkite Nustatymai „LiveAgent“ pagalbos centro sąrankos modulyje.
- Nukopijuokite ir įklijuokite tiesioginio pokalbio mygtuko integravimo HTML kodą iš „LiveAgent“ į tuščią šio ekrano laukelį. Jei norite, kad kliento vardas ir el. pašto adresas būtų automatiškai įrašyti, pažymėkite atitinkamą langelį. Pabaigoje spustelėkite mygtuką Pateikti.
Kas yra „X-cart“?
„X-Cart“ yra komercinė atviro kodo pirkinių krepšelio platforma, platinama naudojant „SaaS“ arba atsisiunčiant paketą.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ integracija leidžia „X-Cart“ parduotuvėse patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently asked questions
Kas yra „X-cart“?
„X-cart“ yra platforma, padedanti suprojektuoti ir sukurti el. prekybos parduotuvę.
Kodėl turėtumėte integruoti „X-cart“ į „LiveAgent“?
Jei norite padidinti pardavimus, labai rekomenduojame integruoti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką. Tai leidžia jūsų klientų aptarnavimo tarnybai reaguoti į klientų užklausas realiu laiku, taip išvengiant potencialių klientų praradimo.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Šiuolaikiniai įmonės vis dažniau naudoja specialią CCM įrangą su galingais kūrimo įrankiais ir funkcijomis, kad sukurtų ir valdytų turinio elementus komunikacijoje. Duomenų analizė yra svarbi ryšių su klientais valdymo programinės įrangos funkcija, padedanti padidinti pajamas ir pelningumą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairias paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir daugiau. Įmonė taip pat siūlo mokymąsi per akademiją ir turi bendradarbiaujančių partnerių programą. Visos teisės saugomos, o pirkėjai gali susisiekti su kompanijos kontaktiniais asmenimis ir prenumeruoti naujienlaiškius.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda įmonėms efektyviai valdyti laiką, užtikrinti saugumą ir geru klientų aptarnavimo agentų įgūdžiais. Jos funkcijos apima el. pašto brukalo filtrus, VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą ir kitus sprendimus. Taip pat įmonė taip pat siūlo mokymų, palaikymo paslaugų partnerių programą ir kainų skaičiuoklę. LiveAgent yra gavusi daug apdovanojimų ir klientų atsiliepimų, o programos funkcijos padeda palengvinti klientų aptarnavimą ir optimizuoti pagalbos centro veiklą.