„X-cart“

Pradėkite teikti nuostabų klientų aptarnavimą turėdami tiesioginio pokalbio mygtuką savo „X-Cart“ parduotuvėje. Norėdami įdiegti integraciją, spustelėkite šią nuorodą arba atlikite toliau nurodytus veiksmus.

  • Parduotuvės administratoriaus srityje atidarykite „Plėtiniai-> Prekyvietė“.
  • Raskite „LiveAgent“ modulį pagal pavadinimą ar žymą.
  • Pažymėkite langelį „Įdiegti“ šalia modulio pavadinimo ir paspauskite mygtuką „Įdiegti modulius“.
  • Eikite į skiltį Moduliai, pažymėkite langelį Įjungta ir spustelėkite Nustatymai „LiveAgent“ pagalbos centro sąrankos modulyje.
X-Cart LiveAgent integration
  • Nukopijuokite ir įklijuokite tiesioginio pokalbio mygtuko integravimo HTML kodą iš „LiveAgent“ į tuščią šio ekrano laukelį. Jei norite, kad kliento vardas ir el. pašto adresas būtų automatiškai įrašyti, pažymėkite atitinkamą langelį. Pabaigoje spustelėkite mygtuką Pateikti.
X-Cart LiveAgent integration

Kas yra „X-cart“?

„X-Cart“ yra komercinė atviro kodo pirkinių krepšelio platforma, platinama naudojant „SaaS“ arba atsisiunčiant paketą.

Kaip galima tai naudoti?

„LiveAgent“ integracija leidžia „X-Cart“ parduotuvėse patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.

Frequently asked questions

Kas yra „X-cart“?

„X-cart“ yra platforma, padedanti suprojektuoti ir sukurti el. prekybos parduotuvę. 

Kodėl turėtumėte integruoti „X-cart“ į „LiveAgent“?

Jei norite padidinti pardavimus, labai rekomenduojame integruoti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką. Tai leidžia jūsų klientų aptarnavimo tarnybai reaguoti į klientų užklausas realiu laiku, taip išvengiant potencialių klientų praradimo.

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai