Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„CS-Cart“

Jei norite patalpinti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką savo „CS-Cart“ parduotuvėje, tiesiog sekite žemiau pateiktą integravimo vadovą arba peržiūrėkite pateiktą vaizdo įrašą.

How to add live chat to CSCart store | www.liveagent.com
  • Pirmasis žingsnis yra sukurti ir pritaikyti savo poreikiams naują pokalbio mygtuką „LiveAgent“ skydelyje (neturite „LiveAgent“ paskyros? Prisiregistruokite čia). Nukopijuokite HTML kodą (Ctrl + C) į iškarpinę.
„CS-Cart“
  • Eikite į „CS-Cart“ administratoriaus skydelį ir pasirinkite Greitasis meniu> Dizainas> Blokai> Slinkite iki GRID 16> Blokas Klientų aptarnavimas> Spustelėkite Bloko parinktys> pasirinkite skirtuką Turinys> Įklijuokite (Ctrl + V) HTML kodą po „“ eilute> Išsaugokite
  • Pastaba: nebūtina naudoti bloko „Klientų aptarnavimas“. Galite sukurti savo blokus ir juos naudoti.
„CS-Cart“
  • Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
„CS-Cart“

Kas yra „CS-Cart“?

„CS-Cart“ yra geriausias pirkinių krepšelio sprendimas bet kokio dydžio elektroninės prekybos svetainei sukurti: nuo mažos internetinės parduotuvės iki virtualaus prekybos centro. Paruošta parduotuvė, daugelio mokėjimo ir pristatymo galimybių palaikymas, pilna atsargų kontrolė, neribotas kiekis produktų, reklamos įrankiai ir kitos elektroninės prekybos programinės įrangos funkcijos.

Kaip galima tai naudoti?

„LiveAgent“ priklausanti „CS-Cart“ integracija leidžia „CS-Cart“ parduotuvėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.

DUK

Kokie yra „CS-Cart“ integracijos privalumai?

Integracija leidžia CS pokalbių svetainėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką. Pagrindiniai tiesioginio pokalbio mygtuko integravimo pranašumai yra šie:

- pagerėję pardavimai

- sumažintos išlaidos

- konkurencinis pranašumas

- aukštesnis klientų pasitenkinimas

Kaip galima integruoti „CS-Cart“ su „LiveAgent“?

Norėdami atlikti integraciją paprastai, vadovaukitės šiuo trumpu vadovu:

1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros

2. Sukurkite/tinkinkite tiesioginio pokalbio mygtuką

3. Nukopijuokite HTML kodą

4. Įklijuokite kodą į „CS-Cart“

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai