Partneris
Kas yra “Office Maker”?
“Office Maker” yra vietinis skaitmeninių paslaugų operatorius skirtas balsui/internetui/debesiui.
Mūsų teikiamais sprendimais ir inovatyviomis technologijomis, mes išpildome vieną iš pagrindinių organizacijų lūkesčių turėti vienintelį kontaktų tašką tvarkyti telefonijos, interneto, debesų ir kompiuterių saugumo temas.
Atlikite ir gaukite savo skambučius LiveAgent su mūsų nesudėtingu ir ekonomišku SIP Trunk pasiūlymu, kuris yra pilnai kontroliuojamas internetu iš jūsų kliento sąsajos.
Keliais paspaudimais aktyvuokite savo telefonų linijas ir pasirinkite savo numerius naudodami mūsų internetinį įrankį ir kontroliuokite savo telefoniją.
JŪSŲ TELEFONO NUMERIŲ VALDYMAS
- Geografinių ar ne geografinių numerių priskyrimas (08 ar 09)
- Galimybė perkelti telefono numerį visiems operatoriams
- Tarptautinių numerių priskyrimas
- Registracija geltonųjų puslapių kataloguose
- Pagalbos numerių valdymas (15, 17, 18, 112 ir pan.)
VALDYMAS PIRŠTŲ GALIUKAIS
- Numerių pateikimo personalizavimas
- Besąlyginių ir pagalbos skambučių persiuntimo nustatymai
- Nepageidaujamų skambučių filtravimas
- Vartotojo išeinančių skambučių apribojimas
Paprasta, maža kaina ir be įsipareigojimų:
“SIP Trunk” yra prenumeruojamas pagal išeinančių skambučių skaičių. Už kiekvieną išeinantį prenumeruotą skambutį, “Office Maker” siūlo įeinantį skambutį.
Pavyzdys: jei naudojate 15 SIP magistralinių skambučių, galite atlikti iki 15 išeinančių skambučių vienu metu (jei tuo pačiu metu yra ne daugiau kaip 15 skambučių) ir priimti iki 30 įeinančių skambučių vienu metu (jei nėra išeinančių skambučių tuo pačiu metu).
- Trunk SIP à la carte : 3€HT/Mėnesiui/Kanalui
- Trunk SIP Unlimited fiksuotas: 13€HT/Mėnesiui/Kanalui
- Trunk SIP Unlimited fiksuotas ir mobilus: 19,99€HT/Mėnesiui/Kanalui
Užsisakykite savo liniją čia: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/
Kaip ją galite panaudoti?
Jei ieškote VoIP teikėjo, kurį pageidautumėte prijungti prie savo LiveAgent skambučių centro, “Office Maker” yra puikus pasirinkimas. LiveAgent skambučių centras tvarkys jūsų skambučius ir bilietus, o “Office Maker” pasirūpins viskuo kitu. Nešiojamojo kompiuterio ar išmaniojo telefono mikrofonai ir garsiakalbiai yra viskas, ko reikia, kad galėtumėte įkurti pradinį skambučių centrą. Jei vėliau norėtuėmte pagerinti savo skambučių kokybę, jums gali prireikti kitos techninės įrangos.
Kaip galite pasinaudoti „LiveAgent“ skambučių centru?
Nors kai kurie žmonės renkasi skaitmeninė klientų patirtį, kiti pageidauja gilesnio asmeninio ryšio su prekės ženklais, su kuriais jie sąveikauja. Skambučių centrai yra puikus būdas pagerinti santykius su klientais, parduoti produktus, pritraukti naujų klientų ir paslaugos naudotojų ar teikti bendrą klientų aptarnavimą.
Žlugus tradiciniams skambučių centrams ir populiarėjant skambučių centro programinei įrangai, tokiai kaip „LiveAgent“, lengva suteikti tokio pobūdžio patirtį savo klientams nepatiriant didelių išlaidų. Dabar skambučių centrai yra prieinami visų tipų įmonėms, tiek didelėms, tiek mažoms.
Kaip veikia „LiveAgent“ skambučių centras?
Dėl savo pažangių funkcijų, LiveAgent įmonėms palengvina skambučių centro valdymą ir palaikymą. Pavyzdžiui, jūs galite sukurti pritaikytus IVR (Interaktyvus Autoatsakiklis) medžius, kurie automatiškai nukreips jūsų klientus teisingiems departamentams ir agentams.
Geriausia dalis? „LiveAgent“ IVR funkcija atlieka visą darbą ir sukuria savo klientams patirtį be rūpesčių. Viskas, ką jie turi padaryti, yra išklausyti IVR meniu ir paspausti atitinkamą rinkimo klaviatūros klavišą (pvz., paspauskite 1, jei norite susisiekti su pardavimų skyriumi), kad būtumėte susieti su tinkamu asmeniu.
Ar jūsų klientas atsitiktinai paskambino į netinkamą skyrių? Sprendimas yra paprastas: naudokite skambučių perkėlimus, kad nukreiptumėte klientą pas vieną iš savo kolegų ir sutaupytumėte jų laiką.
Ar sunku prisiminti, ką sakė jūsų klientai? Nesijaudinkite, „Live Agent“ įrašo visus įeinančius ir išeinančius skambučius ir saugo juos sistemoje. Jei jums reikia ką nors prisiminti, tiesiog suraskite bilietą ir išklausykite visą skambučio įrašą. Skambučių įrašymas taip pat gali būti naudojamas apmokant naujus agentus ir parodant jiems teisingus atsakymus į klientų skambučius.
Pageidaujate daugiau informacijos apie skambučių centro funkcijas? Peržiūrėkite mūsų Skambučių Centro funkcijų puslapį, kuriame rasite visą informaciją apie LiveAgent skambučių centro galimybes.
Kaip integruoti “Office Maker” į LiveAgent?
Jei pageidaujate sukurti savo LiveAgent skambučių centrą su “Office Maker” VoIP teikėju, naudokite šį paprastą vadovą.
- Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija> Skambutis > Numeriai. Paspauskite ant viršuje esančio oranžinio Sukurti mygtuko.
- VoIP teikėjų sąraše pasirinkite “Office Maker”.

- Užvardinkite numerį, pasirinkite departamentą, įveskite savo prisijungimo informaciją ir pasirinkite išeinančio numerio priešdėlį. Jūs taip pat galite pažymėti ar atžymėti parinktį, dėl į šį numerį gaunamų ir iš jo atliekamų skambučių įrašymo. Kai norėsite baigti, paspauskite apačioje esantį Pridėti Mygtuką.

Telefono numeris yra LiveAgent ir paruoštas naudoti. Jei pageidaujate, jūs galite pridėti daugiau “Office Maker” telefono numerių ar pridėti numerių iš kito VoIP teikėjo.

Gaukite daugiau informacijos apie „LiveAgent“ skambučių centro programinę įrangą
Ieškote daugiau informacijos apie skambučių centro įsteigimą ir veiklą? Jei įdomu, kviečiame peržiūrėti LiveAgent akademiją ir gauti daugiau informacijos apie skambučių centrus ir kitas su klientų aptarnavimo pasauliu susijusias temas.
Įdomu, ką dar galima padaryti su „LiveAgent“? Peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad pamatytumėte pilną mūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos apžvalgą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Žinių bazė yra internetinė duomenų bazė, kuria gali naudotis ieškantys informacijos apie įmonę ar produktus. Ši programinė įranga leidžia saugoti, bendrinti ir valdyti informaciją bei duomenis. Tai sutaupo laiką ir pinigus, leidžiant aptarnauti klientus net be agentų prisijungimo. Susikurkite nemokamą paskyrą ir mėgaukitės nemokama paskyra.
Šiame tekste pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimus. Jie taip pat turi mokymų, tinklaraščių ir akademijos skyrius, o klientai gaus prisijungimo informaciją į savo paštą po LiveAgent įrengimo proceso. Tekste kaip alternatyvą pasiūlytas LiveAgent programinis sprendimas, kuris yra efektyvus ir ekonomiškas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir bendradarbiavimo programinė įranga, kuri siūlo multikanalines paslaugas ir efektyvias techninės pagalbos paslaugas. Įmonė taip pat turi mokymų, demonstracijų ir pasiruošimo programą, kuri padeda klientams priimti sprendimus. LiveAgent siekia suteikti kokybišką aptarnavimą kiekvienam klientui. Tai patogi ir lanksti programa, kuri gali padėti jūsų įmonei geriau aptarnauti klientus.