Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Sipgate“

„Sipgate“ yra nuo 2004 m. veikianti pirmaujanti Europos telekomunikacijų bendrovė. „LiveAgent“ siūlo galimybę integruoti VoIP numerius į savo skambučių centrą, todėl bendradarbiauja su „Sipgate“, kad sukurtų vientisą vartotojo patirtį.

Kiek kainuoja „Sipgate“ integracija?

Jei norite prijungti savo VoIP numerį prie „LiveAgent“, papildomai mokėti nereikės.

Kaip sujungti „Sipgate“ su „LiveAgent“?

Pirmasis žingsnis – susisiekti su „Sipgate“. Jei dar nesate jų klientas, turite gauti reikiamus įgaliojimus, pvz., VoIP numerį. Antrasis žingsnis – prijungti „Sipgate“ VoIP numerį prie „LiveAgent“; tai galite padaryti iš savo „LiveAgent“ paskyros, nes „Sipgate“ jau yra „LiveAgent“ platformoje. Sekite ekrano nuotraukos instrukcijas:

Po to suraskite „Sipgate“, pridėkite reikiamą informaciją ir iš karto galėsite naudotis savo VoIP numeriu.

„Sipgate“ VoIP paslaugų naudojimo privalumai:

  • rentabilu
  • patogiai valdoma internetu
  • galimybė naudoti kelis įrenginius
  • laipsniškai gerėjanti klientų patirtis

Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Sipgate integration!

Try it right now

DUK

Kas yra KTI skambučių centre?

KTI (angl. CTI) reiškia kompiuterinės telefonijos integraciją. Ši integracija skirta jūsų skambučių centro klientų aptarnavimo / paslaugų centrui. Paprastai tai integracija, kuri padidina jūsų klientų atstovų produktyvumą.

Kokią programinę įrangą naudoja skambučių centrai?

Šių dienų rinkoje yra daugybė pasirinkimų. Norėdami išsirinkti tinkamą programinę įrangą savo įmonei, turite sau nusistatyti tokius dalykus, kaip kaina, funkcijos ir panašiai. Jei ieškote viską turinčio paketo, siūlome jums „LiveAgent“. Tai yra bilietų tvarkymo programinė įranga, į kurią įeina skambučių centras, tiesioginiai pokalbiai, el. paštas, socialiniai tinklai ir žinių bazė. Visus bilietus galite tvarkyti iš vienos sąsajos. Jei vis dar nesate tikri, išbandykite mus 14 dienų nemokamai

Kiek kainuoja įdiegti „Sipgate“?

Nėra jokių papildomų mokesčių už „Sipgate“ įdiegimą į „LiveAgent“. Jums tereikia turėti „LiveAgent“ ir „Sipgate“ prenumeratą.   

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai