Partneris
Kas yra „ExpressionEngine“?
„ExpressionEngine“ atvirojo kodo turinio valdymo sistema (TVS) pasižymi lankstumu. Kiekvienas gali ją naudoti, nesvarbu, ar nori kurti statines ar dinamines svetaines, kurioms reikalinga puiki TVS. Programinė įranga suteikia daug naudingų funkcijų svetainių valdytojams, kurie neturi jokių programavimo žinių, taip pat dizaineriams, programinės įrangos kūrėjams ir žmonėms, kuriems reikia specialių kodų, kurie būtų įdiegti jų svetainėse. Ji taip pat siūlo daugybę įskiepių ir modulių, paieškos variklio ir užklausų įrankių, šiukšlių aptikimo, srauto statistikos ir kitų puikių funkcijų.
Kaip naudoti „ExpressionEngine“?
„ExpressionEngine“ yra lanksti turinio valdymo sistema, todėl ji idealiai tinka tiek pradedantiesiems, tiek profesionalams. Kiekvienas, norintis sukurti svetainę su tinklaraščiais, gali tai padaryti. Galite peržiūrėti ir redaguoti turinį, tvarkyti kelias svetaines arba pridėti pasirinktinius kodus, kai norite pakeisti savo svetainės paskirtį. „ExpressionEngine“ taip pat palaiko įskiepius, o integracija su „LiveAgent“ tiesioginiu pokalbiu yra galima, jei norite į savo svetainę įtraukti greitą ryšio kanalą.
„LiveAgent“ tiesioginio pokalbio valdiklis yra greičiausias rinkoje, o pokalbio rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Jis taip pat pilnai integruotas su mūsų bilietų tvarkymo sistema, todėl nepraleisite nė vieno pranešimo. Mūsų tiesioginiame pokalbyje yra daug naudingų funkcijų, kurios palengvina darbą, padeda pritraukti klientų arba greičiau išspręsti jų problemas.
Pažvelkite į aktyvių kvietimų pokalbiui funkciją, kuri gali padėti jūsų pokalbio valdikliui būti pastebėtam jūsų svetainėje. Pasinaudokite spausdinimo rodiniu realiu laiku ir sužinokite, ką klientai rašo prieš paspausdami siuntimo mygtuką. Tinkinkite savo pokalbių mygtukus ir pokalbio valdiklio dizainą, kad jie atitiktų jūsų prekės ženklą.
Kokie yra „ExpressionEngine“ pranašumai?
- Atviro kodo bei lankstus
- Nereikia programavimo žinių (tačiau jei turite, galite jomis pasinaudoti)
- Daugybė puikių funkcijų
- Yra įskiepių ir modulių
Add a live chat widget to your website
Chat with your customers and clients with the fastest live chat widget on the market
Kaip integruoti „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį su „ExpressionEngine“ svetaine
Jei norite patalpinti vieną iš savo pokalbių mygtukų „ExpressionEngine“ svetainėje, galite tai padaryti įterpdami mygtuko kodą į antraštės arba poraštės failą. Vykdykite toliau pateiktas instrukcijas ir pamatysite, kaip tai paprasta.
- Eikite į savo „LiveAgent“ paskyrą ir spauskite Konfigūracija > Pokalbiai > Pokalbių mygtukai. Spustelėkite Sukurti mygtuką (oranžinis mygtukas skilties viršuje), kad sukurtumėte naują pokalbio mygtuką savo „ExpressionEngine“ svetainei.

- Dabar pasirinkite jums patinkantį pokalbio mygtuko dizainą. Yra platus įvairių tipų pokalbių mygtukų pasirinkimas, pvz., burbulų mygtukai, šoniniai mygtukai, kampiniai mygtukai ir kt. Taip pat galite sukurti savo tinkintą dizainą skiltyje Pasirinktinis pridėdami HTML kodą arba įkeldami paveikslėlį. Pasirinkite ir tęskite kitus veiksmus.

- Toliau seka konfigūracija. Šiame skyriuje rasite visas galimas konfigūracijos parinktis, pvz., maksimalų eilės ilgį, mygtuko pavadinimą ir skyrių, atsakingą už komunikaciją. Sureguliuokite viską pagal savo pageidavimus ir, kai baigsite, spustelėkite Išsaugoti apačioje.

- Paskutinis dalykas yra integracija. Kairiajame skydelyje spustelėkite skiltį Integracija. Nukopijuokite sugeneruotą kodą ir patalpinkite jį į savo „ExpressionEngine“ svetainės kodą. Išsaugokite pakeitimus ir viskas. Dabar savo svetainėje turite tiesioginio pokalbio mygtuką ir galite atsakyti į klientų užklausas.


Jei reikia, kituose puslapiuose pridėkite daugiau pokalbių mygtukų. Būtinai naršykite mūsų akademijos puslapį, kad sužinotumėte, kaip bendrauti su klientais per tiesioginį pokalbį, arba žiūrėkite toliau esantį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte daugiau apie tai, ką gali padaryti su „LiveAgent“.
Frequently asked questions
Kas yra „ExpressionEngine“?
„ExpressionEngine“ atvirojo kodo turinio valdymo sistema (TVS) pasižymi lankstumu. Kiekvienas gali ją naudoti, nesvarbu, ar nori kurti statines ar dinamines svetaines, kurioms reikalinga puiki TVS. Programinė įranga suteikia daug naudingų funkcijų svetainių valdytojams, kurie neturi jokių programavimo žinių, taip pat dizaineriams, programinės įrangos kūrėjams ir žmonėms, kuriems reikia specialių kodų, kurie būtų įdiegti jų svetainėse. Kitos funkcijos apima įskiepius ir modulius, paieškos ir užklausų įrankius, šiukšlių aptikimą ir srauto statistiką.
Kaip naudoti „ExpressionEngine“?
Su „ExpressionEngine“ galite tvarkyti savo svetainę tiek būdamas pradedantysis, tiek profesionalas. Tinklaraštis arba kita turinio forma gali būti patalpinta į bet kurią svetainę. Jei norite pakeisti savo svetainės paskirtį, galite peržiūrėti ir redaguoti turinį, tvarkyti kelias svetaines ir pridėti pasirinktinius kodus. Taip pat galite integruoti „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį į „ExpressionEngine“, kad pridėtumėte greito ryšio kanalą prie savo svetainės.
Kokie yra „ExpressionEngine“ naudojimo pranašumai?
- patogu naudoti - aukštas saugumas - platus priedų/plėtinių pasirinkimas
Kaip integruoti „ExpressionEngine“ su „LiveAgent“?
Štai keli žingsniai, kaip integruoti tiesioginio pokalbio mygtuką: 1. Prisiregistruokite / prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros 2. Paspauskite Konfigūracijos -> Pokalbiai -> Pokalbių mygtukas 3. Sukurkite arba tinkinkite pokalbių mygtuką 4. NukopijuokiteHTML kodą iš „LiveAgent“ 6. Įdiekite kodą į „ExpressionEngine“ (Dizainas-Šablonai-Redaguoti-Visuotinis-poraštė/antraštė-Įklijuoti-Išsaugoti)
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
"LiveAgent" pasiūlo klientams sukurti forumą, kuriame jie gali bendrauti ir dalintis patirtimi, patarimais ir mintimis apie naudojamus produktus/paslaugas. Tai padidina klientų lojalumą, sukuriama bendruomenė, ir galima gauti geresnius pasiūlymus dėl produktų/paslaugų tobulinimo. "LiveAgent" taip pat siūlo įvairias pagalbos centro įrangos funkcijas. Žinių bazė, vidinė žinių bazė, daugialypė žinių bazė, priedai straipsniuose, atsiliepimai ir pasiūlymai.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Žinių bazė yra internetinė duomenų bazė, kuria gali naudotis ieškantys informacijos apie įmonę ar produktus. Ši programinė įranga leidžia saugoti, bendrinti ir valdyti informaciją bei duomenis. Tai sutaupo laiką ir pinigus, leidžiant aptarnauti klientus net be agentų prisijungimo. Susikurkite nemokamą paskyrą ir mėgaukitės nemokama paskyra.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi įmonės pagalbos tarnybos dalis, kuri susideda iš daug informacijos ir gali turėti išsamius ar trumpus atsakymus. Ją reiktų prieinamomą ir suprantama kalba, be techninių terminų. Didelių įmonių žinių bazės gali būti paverstos DUK. Kuriant šią dalį, svarbu įvertinti klientų poreikius ir siekti, kad jie būtų naudingi. Rekomenduojama turėti dažnai užduodamų klausimų sąrašą ir skatinti klientus naudoti šią sistemą. LiveAgent gali padėti sumažinti aptarnavimo agentų užimtumą ir suteikti klientams efektyvesnį būdą naudotis įmone.