Pokalbiai internetu

Kas yra pokalbiai internetu?

Viskas prasidėjo nuo „Talkomatic“ – pirmosios pasaulyje internetinių pokalbių sistemos, kuri siūlė tik kelis kanalus. Šiandien turime daugybę internetinių pokalbių programų, kurios siūlo daugybę funkcijų ir ypatybių. Šios programos leidžia žmonėms realiuoju laiku bendrauti su kitais žmonėmis internetu. Šis bendravimas dar vadinamas internetiniais pokalbiais arba pokalbiais internetu.

Bendravimui internetu taip pat taikomos kelios pagrindinės taisyklės. Pokalbių etiketas buvo sukurtas siekiant išvengti nesusipratimų ar konfliktų.

Frequently asked questions

Kas yra pokalbiai internetu?

Internetiniai pokalbiai – tai internetinis susirašinėjimas / programa, leidžianti realiuoju laiku bendrauti su kitais žmonėmis internetu. Ją galima pasiekti tiesiogiai naršyklėje arba bendrauti per programą.

 

Kokie yra internetinio pokalbio privalumai?

Pokalbių per internetą privalumai – galimybė greitai reaguoti į kliento problemą. Dėl to visa įmonė turi galimybę padidinti konversijas ir išvengti krepšelio palikimo, nes klientas gaus greitą atsakymą į problemą. Be to, tai sumažina aptarnavimo išlaidas ir padidina klientų aptarnavimo komandos efektyvumą. Tai taip pat leidžia rinkti klientų duomenis.

 

Ar „LiveAgent“ teikia pokalbius internetu?

„LiveAgent“ teikia pagalbos per tiesioginį pokalbį paslaugas. Ji turi greičiausią rinkoje valdiklį ir leidžia bendrauti efektyviai. Taip pat galite pasirinkti bet kokią internetinių pokalbių konfigūraciją pagal savo poreikius.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą
Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Internetinių pokalbių naudojimas

Internetiniai pokalbiai yra populiari pagalbos priemonė, kuri naudojama daugelyje amžiaus grupių. Daugiau kaip 42% klientų renkasi internetinius pokalbius vietoj el. pašto ar socialinės žiniasklaidos. B2B ir B2C įmonės dažniausiai naudoja internetinius pokalbius pardavimams ir klientų aptarnavimui. Internetinių pokalbių agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos.

„Toky“ yra telefono ryšio paslaugų ir VoIP paslaugų teikėjas, leidžiantis efektyviai valdyti skambučių centrą. Integruokite „Toky“ su „LiveAgent“ ir pasiekite didžiausią efektyvumą.

„Toky“

„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.

Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei garantuoja suasmenintas klientų patirtis, geresnį prekės ženklo bendravimą ir konkurencinį privalumą.

Nemokama internetinių pokalbių programinė įranga jūsų svetainei

Tiesioginiai pokalbiai internetu yra naudingi įmonėms, kadangi padeda greitai suteikti klientams atsakymus ir didina jų pasitenkinimą. "LiveAgent" yra vienas iš nemokamų internetinių pokalbių įrankių, kuris yra lengvai prieinamas vartotojams. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. Patalpinus tiesioginio pokalbio valdiklį svetainėje, įmonės gali greitai pasiūlyti pagalbą klientams, padidinti įsitraukimą ir sumažinti išlaidas.

Laikykitės mandagaus pokalbio protokolo. Susipažinkite su tinkamu internetinių pokalbių etiketu ir išmokite klientų aptarnavimo taisykles.

Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui

Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai