Jei nusprendėte pradėti parduoti savo produktus ar paslaugas internetu ir sukurti savo internetinę parduotuvę, „LiveAgent“ labai puikiai tiks jūsų el. prekybai.
Kiekviena gera internetinė parduotuvė turėtų padėti savo klientams. Klientai gali klausti apie problemas, susijusias su prekėmis ar paslaugomis, o taip pat apie teigiamus ir neigiamus produkto aspektus. Būtent čia galite įtikinti juos pirkti jūsų produktus.
„LiveAgent“ gali padėti pakelti jūsų el. prekybos svetainę į aukštesnį lygį. Paverskite svetainės lankytojus mokančiais klientais, patarkite jiems ir padėkite apsispręsti dėl jūsų produktų pirkimo tiesiai iš savo prietaisų skydelio.
Tiesioginis pokalbis yra vienas greičiausių būdų, kaip klientai gali jus pasiekti tiesiai iš jūsų svetainės. Viena iš priežasčių, kodėl „LiveAgent“ yra puikus sprendimas jūsų el. prekybos svetainei, yra mūsų galingas ir greitas tiesioginių pokalbių valdiklis.. Jis yra greičiausias rinkoje ir gali padėti pritraukti daugiau mokančių klientų.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.