Partneris
Jei norite patalpinti pokalbių mygtuką savo „Weebly“ svetainėje, galite tai lengvai padaryti, įterpdami mygtuko kodą į poraštę.
- Pirmiausia nukopijuokite norimą pokalbio mygtuką savo „LiveAgent“ prietaisų skydelyje.
- Eikite į Konfigūracija> Pokalbiai> Pokalbių mygtukai ir redaguokite pasirinktą mygtuką.
- Nukopijuokite integracijos kodą.
- Dabar eikite į savo „Weebly“ svetainę, redaguokite ją, o po to viršutiniame meniu eikite į Nustatymai ir atidarykite optimizavimą paieškos varikliui (SEO).
- Įklijuokite mygtuko kodą į poraštės kodo dalį:

- Nepamirškite išsaugoti pakeitimų!
- Jūsų svetainė dabar integruota su mygtuku – jis bus rodomas pagal mygtuko nustatymus.
Kas yra „Weebly“?
„Weebly“ yra nemokama internetinių svetainių kūrimo priemonė, suteikianti jums prieigą prie tinkinamų tinklalapių dizaino ir naudingų įrankių jūsų svetainei kurti ir verslui plėtoti.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ priklausanti „Weebly“ integracija leidžia „Weebly“ svetainėse patalpinti tiesioginio pokalbio mygtukus.
Frequently asked questions
Kas yra „Weebly“ integracija?
„Weebly“ yra svetainių kūrimo priemonė, todėl jei turite šio paslaugų teikėjo svetainę, galite integruoti tiesioginio pokalbio mygtuką iš „LiveAgent“ ir pasinaudoti visais pranašumais.
Kaip galima integruoti „Weebly“ su „LiveAgent“?
1. Sukurkite tiesioginio pokalbio mygtuką „LiveAgent“ 2. Nukopijuokite HTML kodą 3. Įklijuokite HTML kodą į savo „Weebly“ svetainę (Nustatymai - SEO - Įklijuoti - Išsaugoti) 4. Atnaujinkite savo svetainę ir iškart galite naudoti
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
Šiame tekste aptariami "LiveAgent" agentų pasirinkimo ir gamifikacijos privalumai klientų aptarnavimo srityje, taip pat pateikiami šablonai privalomiems skaityti laiškams ir kaip pagerinti puslapių peržiūros skaičių savo svetainėje. Be to, aptariami apdovanojimai ir ženkleliai, skirti padidinti darbuotojų našumą ir produktyvumą. LiveAgent yra sprendimas, padedantis tvarkyti el. laiškus ir atsakyti į aptarnavimo užklausas skirtingais kanalais, o Antalijos konsultacinis kalbų centras gali pasinaudoti jo paslaugomis. Mokymasis ir įdiegimas yra paprastas ir įmonė siūlo nemokamą demonstraciją.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su funkcijomis, integracijų alternatyvomis ir apdovanojimais. Ši įmonė taip pat teikia mokymosi galimybes ir socialinius kanalus. LiveAgent teikia demonstracijas ir jos kainos gali būti skaičiuojamos internetiniame kainų skaičiuoklėje. Įmonė turi BDAR politiką ir teisės yra saugomos. Jie taip pat turi partnerių programą ir paskelbiama naujienų prenumeravimo galimybė.