Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Pagerinkite rinkodarą su LiveAGent pagalba.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

Sukurdami gerą pirmąjį įspūdį internete, galite pagerinti savo rinkodarą ir pardavimus. Tačiau, be teisingų įrankių naudojimo, tai gali būti sudėtinga užduotis.

Skamba pažįstamai? Stengiatės neatsilikti nuo klientų užklausų? Galbūt jūsų socialiniai kanalai yra užpildyti komentarais ir pranešimais, kuriuos sunku suprasti?

Jei atsakėte teigiamai, greičiausiai būtų pats tinkamiausiai laikas investuoti į pagalbos tarnybos programinę įrangą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Kaip pagerinti savo rinkodaros strategijas

Šiuolaikinis klientas yra technologijas išmananti asmenybė, neturinti jokių kliūčių atlikti išsamų jūsų verslo patikrinimą. Prieš įsigydami prekes, klientai patikrina jūsų internetinę svetainę, socialinės žiniasklaidos paskyras ir internete pateiktas apžvalgas.

Raktas į sėkmę? Pamatykite ir atsakykite į visas internete paskelbtas užklausas – nepriklausomai nuo naudojamo kanalo (“Instagram”, “Facebook”, “Twitter” ir pan.)

Turite blogą reputaciją?

Susidaro labai neprofesionalus įvaizdis, kai jūsų socialiniai kanalai yra užpildyti neatsakytais komentarais. Norėdami pagerinti savo įvaizdį rinkodaros prasme, yra svarbu atsakyti tiek į teigiamus, tiek į neigiamus socialinius paminėjimus.

Kaip? Su pažangios pagalbos tarnybos programinės įrangos pagalba. Ji stebi visą klientų sąveiką ir ją perkelia į vieną bendrą pašto dėžutę.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pagalbos tarnybos programinė įranga į pagalbą

LiveAgent akimirksniu pagerins jūsų rinkodarą ir pardavimus. Štai ko galite tikėtis, savo kasdienėje darbo eigoje pradėję taikyti pagalbos tarnybos programinę įrangą – ir tai tik ledkalnio viršūnė.

Saugi, bendra, universali pašto dėžutė

Pagerėjęs produktyvumas

Pagerintas klientų pasitenkinimas

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas be rūpesčių, iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Kaip pagerės jūsų rinkodara su LiveAgent?

Bendra paslaugos apžvalga

Apspręskite, kuris bendravimo kanalas gauna daugiausiai bilietų ir stebėkite klientų gaunamą paslaugą.

Atsisveikinkite su prarastais ir neatsakytais bilietais

Gaukite LiveAgent įspėjimą, kai kas kartą gaunate naują komentarą, tiesioginį pranešimą, el. laišką ar telefono skambutį.

Pagerinkite produktyvumo lygį

Naudokite tokias funkcijas, kaip automatizavimo taisyklės, integruotas CRM, skambučių centras, vidiniai pokalbiai ir kita. Šie įrankiai jums padės suteikti pagalbą savo klientams ir sutaupys jūsų brangų laiką.

Pilna bilieto istorija nuo pradžios iki pabaigos

Sekite savo kliento problemos sprendimo kelionę skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame, hibridinio bilieto sraute.

Visiškai nesvarbu, ar klientas jums atsiuntė el. laišką, vėliau susisiekė telefonu, o pokalbį pabaigė per “Twitter”. LiveAgent pasirūpina viskuo.

Ticket stream

Kokie socialiniai kanalai yra integruoti į LiveAgent?

Facebook - icon

„Facebook“

LiveAgent yra integruojamas su “Facebook” ir “Facebook Messenger”. Visos tiesioginės žinutės, komentarai ir jūsų prekės ženklo paminėjimai bus automatiškai įkelti į universalią pašto dėžutę.

Twitter - icon

"Twitter"

LiveAgent “Twitter” integracija leidžia vartotojams stebėti prekės ženklo paminėjimus, konkrečius raktažodžius ir pasidalijimus.

Instagram - icon

„Instagram"

LiveAgent “Twitter” integracija leidžia vartotojams stebėti prekės ženklo paminėjimus, konkrečius raktažodžius ir pasidalijimus.

Viber - icon

"Viber"

Nesudėtingai atsakykite į klientų žinutes su mūsų “Viber” integracija.

Multilingual support in LiveAgent

Daugiakalbis programinės įrangos vertimas

Mūsų programinė įranga yra daugiakalbė. LiveAgent yra prieinama 43 skirtingų kalbų vertimais (kai kurie daliniai) ir palaiko kalbų pritaikymo valdiklį. Neleiskite, kad užsienio kalba sukurtų barjerą tarp jūsų ir jūsų klientų. LiveAgent tuo pasirūpino.

Aplikacija, klientų aptarnavimui kelyje

Palaikykite ryšį su savo kolegomis ir būkite produkyvesni, būdami kelyje! Su LiveAgent mobilia aplikacija jūs turite galimybę spręsti, perkelti ir atsakyti į bilietus ir pokalbius, naudotis bilietų tvarkymui skirtais filtrais ir peržiūrėti kiekvieno bilieto žymas, pastabas ir susijusius departamentus.

Dabar prieinama “App Store”ir “Google Play” parduotuvėse.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Tvirta ataskaitų sistema ir daugiau

LiveAgent patikimos ataskaitų ir duomenų analizės funkcijos padės jums pagerinti ir suderinti esamą rinkodarą ir klientų ptarnavimo strategijas.

Matydami bendrą vaizdą, iš kur kyla jūsų bilietai, kiek laiko trunka į juos atsakyti ir kas į juos atsako, galėsite užpildyti spragą tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir jūsų klientų lūkesčių.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį savo klientų aptarnavimą.

black Slido logo

Kitos dėmesio vertos funkcijos

Žymos, departamentai

Automatiškai tvarkykite gaunamus bilietus priskirdami juos tinkamiems departamentams ir pažymėkite juos žymomis, kad vos į juos žvilgtelėję, galėtumėte matyti kiekvieno bilieto turinį.

Internetiniai pokalbiai gimtąja kalba

Išnaudokite LiveAgent internetinių pokalbių gimtąja kalba funkcionalumą ir bendraukite su klientais realiuoju laiku, ar spręsdami klientų užklausas, bendraukite su kolegomis vidiniais pokalbiais.

Integruotas skambučių centras

Sukurkite sudėtingus IVR medžius, nukreipkite skambučius ar įgalinkite savo klientus paprašyti perskambinimo. Taip pat palaikomi Vaizdo pokalbiai įmonės viduje ir su klientais.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl LiveAgent yra tinkamas jūsų rinkodaros pagerinimo įrankis

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam verslui 2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Daugiau, nei 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Sukurta pilnai debesų pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pardėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Kainos ir vertės santykis?

Neprilygstama. Įvertinus didelį LiveAgent teikiamą funkcionalumą, mūsų pasiūlymas yra neprilygstamas. Išbandykite LiveAgent šiandien.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suPagerinkite rinkodarą
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x