Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Pagerinkite rinkodarą su LiveAGent pagalba.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

Sukurdami gerą pirmąjį įspūdį internete, galite pagerinti savo rinkodarą ir pardavimus. Tačiau, be teisingų įrankių naudojimo, tai gali būti sudėtinga užduotis.

Skamba pažįstamai? Stengiatės neatsilikti nuo klientų užklausų? Galbūt jūsų socialiniai kanalai yra užpildyti komentarais ir pranešimais, kuriuos sunku suprasti?

Jei atsakėte teigiamai, greičiausiai būtų pats tinkamiausiai laikas investuoti į pagalbos tarnybos programinę įrangą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Creation of marketing strategies

Kaip pagerinti savo rinkodaros strategijas

Šiuolaikinis klientas yra technologijas išmananti asmenybė, neturinti jokių kliūčių atlikti išsamų jūsų verslo patikrinimą. Prieš įsigydami prekes, klientai patikrina jūsų internetinę svetainę, socialinės žiniasklaidos paskyras ir internete pateiktas apžvalgas.

Raktas į sėkmę? Pamatykite ir atsakykite į visas internete paskelbtas užklausas – nepriklausomai nuo naudojamo kanalo (“Instagram”, “Facebook”, “Twitter” ir pan.)

Turite blogą reputaciją?

Susidaro labai neprofesionalus įvaizdis, kai jūsų socialiniai kanalai yra užpildyti neatsakytais komentarais. Norėdami pagerinti savo įvaizdį rinkodaros prasme, yra svarbu atsakyti tiek į teigiamus, tiek į neigiamus socialinius paminėjimus.

Kaip? Su pažangios pagalbos tarnybos programinės įrangos pagalba. Ji stebi visą klientų sąveiką ir ją perkelia į vieną bendrą pašto dėžutę.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pagalbos tarnybos programinė įranga į pagalbą

LiveAgent akimirksniu pagerins jūsų rinkodarą ir pardavimus. Štai ko galite tikėtis, savo kasdienėje darbo eigoje pradėję taikyti pagalbos tarnybos programinę įrangą – ir tai tik ledkalnio viršūnė.

Pagerinkite rinkodarą    Saugi, bendra, universali pašto dėžutė

Pagerinkite rinkodarą    Pagerėjęs produktyvumas

Pagerinkite rinkodarą    Pagerintas klientų pasitenkinimas

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas be rūpesčių, iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

badges

Kaip pagerės jūsų rinkodara su LiveAgent?

Eye icon

Bendra paslaugos apžvalga

Apspręskite, kuris bendravimo kanalas gauna daugiausiai bilietų ir stebėkite klientų gaunamą paslaugą.

Email icon

Atsisveikinkite su prarastais ir neatsakytais bilietais

Gaukite LiveAgent įspėjimą, kai kas kartą gaunate naują komentarą, tiesioginį pranešimą, el. laišką ar telefono skambutį.

Increase icon

Pagerinkite produktyvumo lygį

Naudokite tokias funkcijas, kaip automatizavimo taisyklės, integruotas CRM, skambučių centras, vidiniai pokalbiai ir kita. Šie įrankiai jums padės suteikti pagalbą savo klientams ir sutaupys jūsų brangų laiką.

Pilna bilieto istorija nuo pradžios iki pabaigos

Sekite savo kliento problemos sprendimo kelionę skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame, hibridinio bilieto sraute.

Visiškai nesvarbu, ar klientas jums atsiuntė el. laišką, vėliau susisiekė telefonu, o pokalbį pabaigė per “Twitter”. LiveAgent pasirūpina viskuo.

Ticket stream

Kokie socialiniai kanalai yra integruoti į LiveAgent?

Facebook

„Facebook“

LiveAgent yra integruojamas su “Facebook” ir “Facebook Messenger”. Visos tiesioginės žinutės, komentarai ir jūsų prekės ženklo paminėjimai bus automatiškai įkelti į universalią pašto dėžutę.

Twitter

"Twitter"

LiveAgent “Twitter” integracija leidžia vartotojams stebėti prekės ženklo paminėjimus, konkrečius raktažodžius ir pasidalijimus.

Instagram

„Instagram"

LiveAgent “Twitter” integracija leidžia vartotojams stebėti prekės ženklo paminėjimus, konkrečius raktažodžius ir pasidalijimus.

Viber

"Viber"

Nesudėtingai atsakykite į klientų žinutes su mūsų “Viber” integracija.

Multilingual support included

Daugiakalbis programinės įrangos vertimas

Mūsų programinė įranga yra daugiakalbė. LiveAgent yra prieinama 43 skirtingų kalbų vertimais (kai kurie daliniai) ir palaiko kalbų pritaikymo valdiklį. Neleiskite, kad užsienio kalba sukurtų barjerą tarp jūsų ir jūsų klientų. LiveAgent tuo pasirūpino.

Aplikacija, klientų aptarnavimui kelyje

Palaikykite ryšį su savo kolegomis ir būkite produkyvesni, būdami kelyje! Su LiveAgent mobilia aplikacija jūs turite galimybę spręsti, perkelti ir atsakyti į bilietus ir pokalbius, naudotis bilietų tvarkymui skirtais filtrais ir peržiūrėti kiekvieno bilieto žymas, pastabas ir susijusius departamentus.

Dabar prieinama “App Store”ir “Google Play” parduotuvėse.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Tvirta ataskaitų sistema ir daugiau

LiveAgent patikimos ataskaitų ir duomenų analizės funkcijos padės jums pagerinti ir suderinti esamą rinkodarą ir klientų ptarnavimo strategijas.

Matydami bendrą vaizdą, iš kur kyla jūsų bilietai, kiek laiko trunka į juos atsakyti ir kas į juos atsako, galėsite užpildyti spragą tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir jūsų klientų lūkesčių.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį savo klientų aptarnavimą.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kitos dėmesio vertos funkcijos

dollar ticket

Žymos, departamentai

Automatiškai tvarkykite gaunamus bilietus priskirdami juos tinkamiems departamentams ir pažymėkite juos žymomis, kad vos į juos žvilgtelėję, galėtumėte matyti kiekvieno bilieto turinį.

Message icon

Internetiniai pokalbiai gimtąja kalba

Išnaudokite LiveAgent internetinių pokalbių gimtąja kalba funkcionalumą ir bendraukite su klientais realiuoju laiku, ar spręsdami klientų užklausas, bendraukite su kolegomis vidiniais pokalbiais.

Phone icon

Integruotas skambučių centras

Sukurkite sudėtingus IVR medžius, nukreipkite skambučius ar įgalinkite savo klientus paprašyti perskambinimo. Taip pat palaikomi Vaizdo pokalbiai įmonės viduje ir su klientais.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Kodėl LiveAgent yra tinkamas jūsų rinkodaros pagerinimo įrankis

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam verslui 2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Daugiau, nei 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Sukurta pilnai debesų pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pardėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Kainos ir vertės santykis?

Neprilygstama. Įvertinus didelį LiveAgent teikiamą funkcionalumą, mūsų pasiūlymas yra neprilygstamas. Išbandykite LiveAgent šiandien.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip galite pagerinti marketingą?

LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri jums padeda efektyviai išspręsti klientų užklausas iš skirtingų kanalų, naudojant vieną sąsaja. Be to, ją galima integruoti į jūsų svetainę ir socialinius tinklus. Taigi, jūs galite pritraukti naujų klientų, pagerinti rinkodarą ir prekės ženklo žinomumą.

Kokias papildomas naudas verslui siūlo LiveAgent, be rinkodaros pagerinimo?

Be rinkodaros pagerinimo, LiveAgent nauda verslui apima padidėjusį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, klientų lojalumą ir sumažėjusį nutrauktų sutarčių kiekį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai