Sukurdami gerą pirmąjį įspūdį internete, galite pagerinti savo rinkodarą ir pardavimus. Tačiau, be teisingų įrankių naudojimo, tai gali būti sudėtinga užduotis.
Skamba pažįstamai? Stengiatės neatsilikti nuo klientų užklausų? Galbūt jūsų socialiniai kanalai yra užpildyti komentarais ir pranešimais, kuriuos sunku suprasti?
Jei atsakėte teigiamai, greičiausiai būtų pats tinkamiausiai laikas investuoti į pagalbos tarnybos programinę įrangą.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Šiuolaikinis klientas yra technologijas išmananti asmenybė, neturinti jokių kliūčių atlikti išsamų jūsų verslo patikrinimą. Prieš įsigydami prekes, klientai patikrina jūsų internetinę svetainę, socialinės žiniasklaidos paskyras ir internete pateiktas apžvalgas.
Raktas į sėkmę? Pamatykite ir atsakykite į visas internete paskelbtas užklausas – nepriklausomai nuo naudojamo kanalo (“Instagram”, “Facebook”, “Twitter” ir pan.)
Susidaro labai neprofesionalus įvaizdis, kai jūsų socialiniai kanalai yra užpildyti neatsakytais komentarais. Norėdami pagerinti savo įvaizdį rinkodaros prasme, yra svarbu atsakyti tiek į teigiamus, tiek į neigiamus socialinius paminėjimus.
Kaip? Su pažangios pagalbos tarnybos programinės įrangos pagalba. Ji stebi visą klientų sąveiką ir ją perkelia į vieną bendrą pašto dėžutę.
Mes siūlome migracijos paslaugas be rūpesčių, iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Apspręskite, kuris bendravimo kanalas gauna daugiausiai bilietų ir stebėkite klientų gaunamą paslaugą.
Gaukite LiveAgent įspėjimą, kai kas kartą gaunate naują komentarą, tiesioginį pranešimą, el. laišką ar telefono skambutį.
Naudokite tokias funkcijas, kaip automatizavimo taisyklės, integruotas CRM, skambučių centras, vidiniai pokalbiai ir kita. Šie įrankiai jums padės suteikti pagalbą savo klientams ir sutaupys jūsų brangų laiką.
Sekite savo kliento problemos sprendimo kelionę skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame, hibridinio bilieto sraute.
Visiškai nesvarbu, ar klientas jums atsiuntė el. laišką, vėliau susisiekė telefonu, o pokalbį pabaigė per “Twitter”. LiveAgent pasirūpina viskuo.
LiveAgent yra integruojamas su “Facebook” ir “Facebook Messenger”. Visos tiesioginės žinutės, komentarai ir jūsų prekės ženklo paminėjimai bus automatiškai įkelti į universalią pašto dėžutę.
LiveAgent “Twitter” integracija leidžia vartotojams stebėti prekės ženklo paminėjimus, konkrečius raktažodžius ir pasidalijimus.
LiveAgent “Twitter” integracija leidžia vartotojams stebėti prekės ženklo paminėjimus, konkrečius raktažodžius ir pasidalijimus.
Mūsų programinė įranga yra daugiakalbė. LiveAgent yra prieinama 43 skirtingų kalbų vertimais (kai kurie daliniai) ir palaiko kalbų pritaikymo valdiklį. Neleiskite, kad užsienio kalba sukurtų barjerą tarp jūsų ir jūsų klientų. LiveAgent tuo pasirūpino.
Palaikykite ryšį su savo kolegomis ir būkite produkyvesni, būdami kelyje! Su LiveAgent mobilia aplikacija jūs turite galimybę spręsti, perkelti ir atsakyti į bilietus ir pokalbius, naudotis bilietų tvarkymui skirtais filtrais ir peržiūrėti kiekvieno bilieto žymas, pastabas ir susijusius departamentus.
Dabar prieinama “App Store”ir “Google Play” parduotuvėse.
LiveAgent patikimos ataskaitų ir duomenų analizės funkcijos padės jums pagerinti ir suderinti esamą rinkodarą ir klientų ptarnavimo strategijas.
Matydami bendrą vaizdą, iš kur kyla jūsų bilietai, kiek laiko trunka į juos atsakyti ir kas į juos atsako, galėsite užpildyti spragą tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir jūsų klientų lūkesčių.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį savo klientų aptarnavimą.
Peter Komornik, CEO
Automatiškai tvarkykite gaunamus bilietus priskirdami juos tinkamiems departamentams ir pažymėkite juos žymomis, kad vos į juos žvilgtelėję, galėtumėte matyti kiekvieno bilieto turinį.
Išnaudokite LiveAgent internetinių pokalbių gimtąja kalba funkcionalumą ir bendraukite su klientais realiuoju laiku, ar spręsdami klientų užklausas, bendraukite su kolegomis vidiniais pokalbiais.
Sukurkite sudėtingus IVR medžius, nukreipkite skambučius ar įgalinkite savo klientus paprašyti perskambinimo. Taip pat palaikomi Vaizdo pokalbiai įmonės viduje ir su klientais.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam verslui 2020 metais.
Daugiau, nei 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.
Sukurta pilnai debesų pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pardėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.
Neprilygstama. Įvertinus didelį LiveAgent teikiamą funkcionalumą, mūsų pasiūlymas yra neprilygstamas. Išbandykite LiveAgent šiandien.
Populiariausias
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis