Susisiekite su Strava klientų aptarnavimo komanda el. paštu, telefonu ar socialinės žiniasklaidos platformose. Nematau, minimum 50 žodžių.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Strava klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Strava pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Strava interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Strava atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Strava” yra žmonių mankštos stebėjimui skirta internetinė paslauga, kuri apima socialinių tinklų funkcijas
"Strava" yra žmonių mankštos stebėjimui skirta internetinė paslauga, kuri apima socialinių tinklų funkcijas.
"Strava" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Strava" parašant jiems el. paštu, skambinant telefonu ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę
Jūs galite susisiekti su jų pagalba siųsdami el. laišką adresu support@strava.zendesk.com
Ne, "Strava" nesiūlo pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei jūs renkatės pagalbą telefonu, jūs skambinti į jų pagalbos liniją +18776608899
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis