Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Naujienlaiškio prenumeratos el. laiško šablonai

Naujienlaiškio prenumeratos el. laiško šablonai

Kai kas nors užsiprenumuoja jūsų reguliariai pristatomą naujienlaiškį į savo pašto dėžutę, gavėjas išreiškia pasitikėjimą jūsų įmone. Šį veiksmą prenumeratorius atlieka remdamasis ankstesne patirtimi su jūsų prekės ženklu ar verslu ir turiniu, su kuriuo jau susipažino.

Turėtumėte maksimaliai išnaudoti teigiamas nuotaikas, kurios paskatino konkretų vartotoją tapti jūsų naujienlaiškio prenumeratoriumi. Vienas geriausių būdų pasinaudoti šia galimybe – išsiųsti į klientą orientuotą naujienlaiškio registracijos el. laišką, kuris perpildytose pašto dėžutėse išsiskiria asmenišku pranešimu, kartu teikiančiu pridėtinę vertę gavėjui.

„McEvoy Ranch“ naujienlaiškio registracijos el. laiškas.
Naujienlaiškio registracijos el. laiškas iš „McEvoy Ranch“.

Kas iš tikrųjų yra naujienlaiškio registracijos el. laiškas?

Naujienlaiškio registracijos el. laiškas yra pirmasis pranešimas, kurį siunčiate naujiems prenumeratoriams. Tai yra pirmasis kontaktas su vartotoju, kai jis pradeda naują santykių su jūsų verslu etapą ir sutinka gauti įprastą turinį el. paštu. Elektroninio pašto naudojimas yra veiksminga rinkodaros strategija šiems ryšiams puoselėti, nes gali sukurti pasitikėjimą prekės ženklu, suteikdama papildomos informacijos ir pridėtinės vertės.

Prisiregistravimo naujienlaiškiui gauti el. laiškas nebūtinai turi sudaryti vartotojui patį pirmąjį įspūdį, nes jis jau susipažino su jūsų turiniu prieš nuspręsdamas užsiprenumeruoti. Šių el. laiškų tikslas yra užmegzti ryšį tarp jūsų verslo ir jūsų naujienlaiškių gavėjo, kuris yra beveik toks pat kaip ir bet kokio kito tipo pirmasis el. laiškas.

„&Other Stories“ naujienlaiškio registracijos el. laiškas.
„&Other Stories“ naujienlaiškio registracijos el. laiškas.

Naujienlaiškio prenumeratos el. laiško šablonai

  • Sveiki, jūs užsiregistravote sėkmingai
  • Sveiki sulaukę [pavadinimas] naujienlaiškio
  • Atidarykite, kad gautumėte [turinį], kurį užsisakėte
  • Dabar, kai jau užsisakėte…
  • Sėkmingai užsiprenumeravote [naujienlaiškį]
  • [Įmonės] naujienlaiškių prenumeratoriai taip pat domisi…

Naujienlaiškio prenumeratos el. laiško šablonai

1 naujienlaiškio prenumeratos el. laiško šablonas – sveikinimai nuo žmogaus

2 naujienlaiškio prenumeratos el. laiško šablonas – turinys mainais už prenumeratą

3 naujienlaiškio prenumeratos el. laiško šablonas – reklamuojant papildomą turinį

Dažnai užduodami klausimai

Ar visi naujienlaiškio registracijos el. laiškai turėtų būti suasmeninti?

Įmonės gali padidinti savo paspaudimų rodiklius siųsdamos el. laiškus nuo konkretaus asmens, o ne tik bendro pobūdžio įmonės el. laiškus. Be to, suasmeninti el. laiškai, kuriuose į gavėją kreipiamasi vardu, gali padidinti lojalumą, pasitikėjimą ir susidomėjimą.

Kokie yra naujienlaiškių registracijos el. laiškų siuntimo privalumai?

Pirmųjų laiškų atidarymo rodikliai gali būti daug didesni. Taigi, šie el. laiškai gali būti naudojami siekiant gauti daugiau pajamų nei iš kitų reklaminių el. laiškų (pateikiant vertingą turinį, kuris sudomina gavėjus).

Kas turėtų būti naujienlaiškio registracijos el. laiškuose?

Visų pirma, kadangi šie laiškai gali būti pirmasis pranešimas, kurį naujas prenumeratorius gauna iš įmonės, turėtumėte padėkoti gavėjui, kad sukurtumėte gerą pirmąjį įspūdį. Paprastas „ačiū“ gali labai padėti sukurti pasitikėjimą ir lojalumą ilgų ir sėkmingų klientų ir verslo santykių pradžioje.

Šiuo metu taip pat galite pristatyti kai kuriuos savo produktus ar paslaugas, kad atskirtumėte tuos savo prenumeratorius, kuriems rūpi tik jūsų naujienlaiškiai, ir tuos, kuriems būtų įdomus kitas turinys. Tada atitinkamai suskirstykite juos savo duomenų bazėje.

Galiausiai galite pasiūlyti papildomos medžiagos, kad nukreiptumėte savo prenumeratorius pirkti jūsų produktus.

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar visi naujienlaiškio registracijos el. laiškai turėtų būti suasmeninti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Įmonės gali padidinti savo paspaudimų rodiklius siųsdamos el. laiškus nuo konkretaus asmens, o ne tik bendro pobūdžio įmonės el. laiškus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra naujienlaiškių registracijos el. laiškų siuntimo privalumai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pirmųjų laiškų atidarymo rodikliai gali būti daug didesni. Taigi, šie el. laiškai gali būti naudojami siekiant gauti daugiau pajamų nei iš kitų reklaminių el. laiškų (pateikiant vertingą turinį, kuris sudomina gavėjus).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas turėtų būti naujienlaiškio registracijos el. laiškuose?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Paprasta padėka gali labai padėti sukurti pasitikėjimą ir lojalumą. Taip pat galite pristatyti kai kuriuos savo produktus/paslaugas, kad diferencijuotumėte savo prenumeratorius.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai