Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Klientų susigrąžinimo el. laiškų šablonai

Klientų susigrąžinimo el. laiškų šablonai

Klientai labiausiai domisi verslu būtent tada, kai pirmą kartą kažką įsigyja arba užsiregistruoja naujienlaiškio prenumeratai. Nepriklausomai nuo to, koks patrauklus yra jūsų produktų asortimentas arba kokia gera bebūtų jūsų klientų patirtis, tiek klientai, tiek prenumeratoriai galiausiai nustos domėtis su jūsų verslu.

Priežastis nebūtinai ta, kažkas negerai su jūsų rinkodaros strategija – tai tiesiog natūralus procesas.

Taigi, ar tai reiškia, kad turėtumėte tiesiog leisti savo ištikimiems klientams ar sekėjams išeiti, galbūt pas konkurentus, nebandydami kovoti dėl jų dėmesio? Žinoma ne! Atsižvelgiant į tai, kad išlaikyti esamą klientą yra maždaug penkis kartus pigiau nei pritraukti naują (šaltinis), el. laiškai turėtų būti esminė bet kokios veiksmingos rinkodaros strategijos dalis.

Klientų susigrąžinimo el. laiškų šablonai
Išsaugokite mūsų šablonus kaip paruoštus atsakymus

Ką iš tiesų reiškia klientų susigrąžinimo el. laiškas?

Susigrąžinimo el. laiškas yra žinutė arba žinučių serija, siunčiama prarastiems klientams, siekiant įtikinti juos sugrįžti į jūsų internetinę parduotuvę ir apsipirkti arba vėl įtraukti juos į jūsų el. pašto kampanijas. Kad turėtumėte geriausią galimybę sėkmingai susigrąžinti tokius klientus, labai svarbu jiems pasiūlyti kokią nors specialią nuolaidą ar pridėtinę vertę, kuri paskatins juos dar kartą susidomėti jūsų įmone.

Išsaugoti kliento nepavyks išsiuntus tik vieną el. laišką. Nepriklausomai nuo to, koks puikus yra jūsų pasiūlymas, gavėjas gali tiesiog pasinaudoti skatinamąja nuolaida ir vėl pradingti. Vietoj to, norint sėkmingai užbaigti pakartotinio įtraukimo procesą, rekomenduojama išsiųsti kelis el. laiškus. Pirmame el. laiške turi būti nurodyta anksčiau minėta nuolaida arba pridėtinė vertė, o po to – kitas pranešimas, primenantis klientui apie visus puikius privalumus ar funkcijas, kuriuos jam gali pasiūlyti jūsų verslas.

„Sephora“ klientų susigrąžinimo el. laiškas
Klientų susigrąžinimo el. laiškas nuo „Sephora“

Galiausiai, jei klientas vis dar negrįžta prie jūsų prekės ženklo, tikriausiai laikas jį paleisti ir atitinkamai išvalyti el. pašto duomenų bazę. Taigi turėtumėte nusiųsti jiems paskutinį pranešimą, kad pašalinate juos iš el. pašto sąrašo ir suteikite jiems dar vieną galimybę sugrįžti.

Klientų susigrąžinimo el. laiško temos

  • Praėjo šiek tiek laiko! Vėl apsipirkite pas mus su  [X] % nuolaida viskam
  • Kur buvote? Mes jūsų pasiilgome! Grįžkite, turime jums puikų pasiūlymą
  • Štai [X] priežasčių, kodėl turėtumėte ir toliau apsipirkti pas mus
  • Visi [kompanijoje] jūsų pasiilgo! Štai [X] pagrindinės priežastys likti mūsų adresų sąraše
  • Praneškite mums, jei vis dar norite, kad siųstume jums pasiūlymus
  • Išsiskyrimas yra sunkus, bet dar ne vėlu sugrįžti!

Klientų susigrąžinimo el. laiško šablonai

1 klientų susigrąžinimo el. laiško šablonas – nuolaidos pasiūlymas

2 klientų susigrąžinimo el. laiško šablonas – informavimas apie priežastis pasilikti

3 klientų susigrąžinimo el. laiško šablonas – pašalinimas iš prenumeratorių sąrašo

Klientų susigrąžinimo el. laiškų šablonai – dažnai užduodami klausimai

Ar turiu įtraukti nuolaidos pasiūlymą į klientų susigrąžinimo el. laišką?

Dovana su kaspinu

Vienintelė priežastis, dėl kurios reikia išsiųsti el. laišką, yra pateikti tam tikrą pasiūlymą arba pridėtinę vertę, kuri paskatintų anksčiau lojalius ir susidomėjusius klientus ar prenumeratorius vėl prisijungti prie jūsų prekės ženklo pasiūlymų ar turinio. Vienas geriausių būdų tai padaryti – tiesiog pasiūlyti jiems didelę ir unikalią nuolaidą.

Nesustokite čia – taip pat svarbu jiems priminti apie visas priežastis, kodėl jie turėtų vis sugrįžti į jūsų parduotuvę, o tokiame el. laiške taip pat turėtų būti pasiūlyta nuolaida, kad jo poveikis būtų kuo didesnis. Galiausiai, paskutinės galimybės susigrąžinti klientą el. laiške su prenumeratos atšaukimo arba pakartotinio prenumeratos užsakymo galimybe taip pat gali būti siūloma nuolaida, kuri paskatins klientus vėl grįžti į jūsų parduotuvę.

Kiek el. laiškų turėčiau išsiųsti, bandant susigrąžinti klientą?

Atvira bilietų sistema

Turėtumėte išsiųsti vieną el. laišką su nuolaida, kad paskatintumėte klientą sugrįžti į jūsų parduotuvę. Net jei jie naudoja šį kuponą pirkimui, vis tiek patartina išsiųsti kitą pranešimą, kuriame būtų nurodytos svarbiausios priežastys, kodėl verta būti lojaliu jūsų įmonės klientu. Taip sumažinate tikimybę, kad jie vėl atsiribos arba tiesiog pasinaudos nuolaida vienkartiniam pirkimui. Galiausiai, jei gavėjas negrįžta į jūsų parduotuvę, neatsako ar neatidaro jūsų ankstesnių el. laiškų, turėtumėte išsiųsti paskutinį pranešimą ir paklausti, ar jis norėtų būti pašalintas iš klientų sąrašo. Tai padės konsoliduoti prenumeratorių duomenų bazę ir sutelkti dėmesį į kitus potencialius klientus.

Ką daryti, jei kas nors neatsako į mano paskutinį kliento susigrąžinimo laišką?

Atsakymo ikona

Maždaug po savaitės galite išsiųsti dar vieną el. laišką, jei manote, kad galbūt paskutinė jūsų žinutė pasimetė jų pašto dėžutėje. Visi papildomi pranešimai, kuriuos siunčiate po el. laiško apie pašalinimą iš duomenų bazės turėtų pabrėžti jūsų produkto teikiamą naudą. Jei vis tiek negaunate atsakymo, tikriausiai geriausia pamiršti šį buvusį klientą.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar turiu įtraukti nuolaidos pasiūlymą į klientų susigrąžinimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vienintelė priežastis, dėl kurios reikia išsiųsti el. laišką, yra pateikti tam tikrą pasiūlymą arba pridėtinę vertę, kuri paskatintų anksčiau lojalius ir susidomėjusius klientus ar prenumeratorius vėl prisijungti prie jūsų prekės ženklo pasiūlymų ar turinio. Vienas geriausių būdų tai padaryti – tiesiog pasiūlyti jiems didelę ir unikalią nuolaidą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek el. laiškų turėčiau išsiųsti, bandant susigrąžinti klientą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turėtumėte išsiųsti vieną el. laišką su nuolaida, kad paskatintumėte klientą sugrįžti į jūsų parduotuvę.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką daryti, jei kas nors neatsako į mano paskutinį kliento susigrąžinimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Maždaug po savaitės galite išsiųsti dar vieną el. laišką, jei manote, kad galbūt paskutinė jūsų žinutė pasimetė jų pašto dėžutėje. Visi papildomi pranešimai, kuriuos siunčiate po el. laiško apie pašalinimą iš duomenų bazės turėtų pabrėžti jūsų produkto teikiamą naudą. Jei vis tiek negaunate atsakymo, tikriausiai geriausia pamiršti šį buvusį klientą.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai