Klientų susigrąžinimo el. laiškų šablonai primena prarastiems klientams apie jų vertę ir kviečia sugrįžti, naudojant tinkamą toną ir pridėtinę vertę. Šie šablonai yra esminė strategijos dalis klientų išlaikymui.
Klientai labiausiai domisi verslu būtent tada, kai pirmą kartą kažką įsigyja arba užsiregistruoja naujienlaiškio prenumeratai. Nepriklausomai nuo to, koks patrauklus yra jūsų produktų asortimentas arba kokia gera bebūtų jūsų klientų patirtis, tiek klientai, tiek prenumeratoriai galiausiai nustos domėtis su jūsų verslu.
Priežastis nebūtinai ta, kažkas negerai su jūsų rinkodaros strategija – tai tiesiog natūralus procesas.
Taigi, ar tai reiškia, kad turėtumėte tiesiog leisti savo ištikimiems klientams ar sekėjams išeiti, galbūt pas konkurentus, nebandydami kovoti dėl jų dėmesio? Žinoma ne! Atsižvelgiant į tai, kad išlaikyti esamą klientą yra maždaug penkis kartus pigiau nei pritraukti naują (šaltinis), el. laiškai turėtų būti esminė bet kokios veiksmingos rinkodaros strategijos dalis.
Susigrąžinimo el. laiškas yra žinutė arba žinučių serija, siunčiama prarastiems klientams, siekiant įtikinti juos sugrįžti į jūsų internetinę parduotuvę ir apsipirkti arba vėl įtraukti juos į jūsų el. pašto kampanijas. Kad turėtumėte geriausią galimybę sėkmingai susigrąžinti tokius klientus, labai svarbu jiems pasiūlyti kokią nors specialią nuolaidą ar pridėtinę vertę, kuri paskatins juos dar kartą susidomėti jūsų įmone.
Išsaugoti kliento nepavyks išsiuntus tik vieną el. laišką. Nepriklausomai nuo to, koks puikus yra jūsų pasiūlymas, gavėjas gali tiesiog pasinaudoti skatinamąja nuolaida ir vėl pradingti. Vietoj to, norint sėkmingai užbaigti pakartotinio įtraukimo procesą, rekomenduojama išsiųsti kelis el. laiškus. Pirmame el. laiške turi būti nurodyta anksčiau minėta nuolaida arba pridėtinė vertė, o po to – kitas pranešimas, primenantis klientui apie visus puikius privalumus ar funkcijas, kuriuos jam gali pasiūlyti jūsų verslas.
Galiausiai, jei klientas vis dar negrįžta prie jūsų prekės ženklo, tikriausiai laikas jį paleisti ir atitinkamai išvalyti el. pašto duomenų bazę. Taigi turėtumėte nusiųsti jiems paskutinį pranešimą, kad pašalinate juos iš el. pašto sąrašo ir suteikite jiems dar vieną galimybę sugrįžti.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Vienintelė priežastis, dėl kurios reikia išsiųsti el. laišką, yra pateikti tam tikrą pasiūlymą arba pridėtinę vertę, kuri paskatintų anksčiau lojalius ir susidomėjusius klientus ar prenumeratorius vėl prisijungti prie jūsų prekės ženklo pasiūlymų ar turinio. Vienas geriausių būdų tai padaryti – tiesiog pasiūlyti jiems didelę ir unikalią nuolaidą.
Nesustokite čia – taip pat svarbu jiems priminti apie visas priežastis, kodėl jie turėtų vis sugrįžti į jūsų parduotuvę, o tokiame el. laiške taip pat turėtų būti pasiūlyta nuolaida, kad jo poveikis būtų kuo didesnis. Galiausiai, paskutinės galimybės susigrąžinti klientą el. laiške su prenumeratos atšaukimo arba pakartotinio prenumeratos užsakymo galimybe taip pat gali būti siūloma nuolaida, kuri paskatins klientus vėl grįžti į jūsų parduotuvę.
Turėtumėte išsiųsti vieną el. laišką su nuolaida, kad paskatintumėte klientą sugrįžti į jūsų parduotuvę. Net jei jie naudoja šį kuponą pirkimui, vis tiek patartina išsiųsti kitą pranešimą, kuriame būtų nurodytos svarbiausios priežastys, kodėl verta būti lojaliu jūsų įmonės klientu. Taip sumažinate tikimybę, kad jie vėl atsiribos arba tiesiog pasinaudos nuolaida vienkartiniam pirkimui. Galiausiai, jei gavėjas negrįžta į jūsų parduotuvę, neatsako ar neatidaro jūsų ankstesnių el. laiškų, turėtumėte išsiųsti paskutinį pranešimą ir paklausti, ar jis norėtų būti pašalintas iš klientų sąrašo. Tai padės konsoliduoti prenumeratorių duomenų bazę ir sutelkti dėmesį į kitus potencialius klientus.
Maždaug po savaitės galite išsiųsti dar vieną el. laišką, jei manote, kad galbūt paskutinė jūsų žinutė pasimetė jų pašto dėžutėje. Visi papildomi pranešimai, kuriuos siunčiate po el. laiško apie pašalinimą iš duomenų bazės turėtų pabrėžti jūsų produkto teikiamą naudą. Jei vis tiek negaunate atsakymo, tikriausiai geriausia pamiršti šį buvusį klientą.
Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai
Apsilankykite „LiveAgent“ ir sužinokite, kaip pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai gali padėti atgaivinti klientų susidomėjimą jūsų produktais ar paslaugomis. Patogiai kopijuokite ir įklijuokite šablonus, kurie gali pagerinti pardavimus ir išlaikyti klientus ištikimus jūsų prekės ženklui. Pradėkite savo nemokamą paskyrą jau šiandien!
Atsakymo į pinigų grąžinimo prašymą el. laiško šablonai
Atraskite profesionalius atsakymo į pinigų grąžinimo prašymą el. laiško šablonus, kurie padės greitai ir mandagiai spręsti klientų užklausas. Pasitikėkite LiveAgent ir užtikrinkite puikią klientų patirtį. Išbandykite nemokamai!
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Atraskite 10 el. laiškų šablonų atsakymams į klientų atsiliepimus ir sužinokite, kodėl svarbu reaguoti į kiekvieną atsiliepimą. Padidinkite klientų pasitenkinimą ir profesionaliai atsakykite į teigiamus, neigiamus bei neutralius atsiliepimus naudodamiesi mūsų paruoštais šablonais. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą jau šiandien!
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius padėkos klientams el. laiškų šablonus su patarimais, kaip padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir prekės ženklo vertę. LiveAgent siūlo išbandytus šablonus, kurie pagerins klientų patirtį ir paskatins geresnius pirkimo sprendimus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team