Pagalba internetu

Kas yra pagalba internetu?

Pagalba internetu – tai internetinė klientų aptarnavimo forma. Šiuo metu tai labai populiarus būdas susisiekti su įmone, populiaresnis nei apsilankymas įmonėje ar skambutis telefonu. Pagalba internetu taip pat yra santykių su klientais valdymo dalis.

Geriausias pagalbos internetu privalumas – 24 valandas per parą veikiantis klientų aptarnavimas. Klientai arba svetainės lankytojai gali lengvai susisiekti su klientų atstovu, kai iškyla problema arba kai jiems kyla klausimų apie produktą ar paslaugą.

Frequently asked questions

Kas yra pagalba internetu?

Pagalba internetu – tai klientų aptarnavimo internetu forma, padedanti klientams spręsti įvairias problemas. Ji gali būti teikiama, pavyzdžiui, el. paštu, per socialinius tinklus arba tiesioginius pokalbius. Ji taip pat leidžia sužinoti klientų nuomonę ir padeda užmegzti su jais santykius.

 

Ar turėtumėte teikti pagalbą internetu?

Jei norite, kad jūsų įmonė būtų žinoma rinkoje, turite teikti pagalbą internetu. Dabar klientai dažniau naudojasi internetiniais bendravimo kanalais nei bendravimu telefonu. Norint pateisinti jų lūkesčius, pravartu suteikti kuo daugiau bendravimo kanalų, taip pat ir internetu.

 

Ar „LiveAgent“ galima naudoti pagalbai internetu teikti?

Taip, žinoma. „LiveAgent“ yra programinė įranga, kuri palaiko visų tipų klientų aptarnavimą. Dėl jos vienoje vietoje galite valdyti visus bendravimo kanalus, t. y. el. paštą, socialinius tinklus, vaizdo pokalbius ir tiesioginius pokalbius. Ji taip pat siūlo sukurti žinių bazę. Turite prieigą prie ataskaitų ir pokalbių istorijų, kurios padeda efektyviai teikti pagalbą internetu.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą
Laikykitės mandagaus pokalbio protokolo. Susipažinkite su tinkamu internetinių pokalbių etiketu ir išmokite klientų aptarnavimo taisykles.

Internetinių pokalbių etiketas klientų aptarnavimui

Straipsnyje aptariamas internetinių pokalbių etiketas,kurį laikantis agentai gali pagerinti santykius su klientais. Tekste pateikiami patarimai kaip tinkamai įvykdyti internetinių pokalbių sesiją, įskaitant tinkamą užbaigimą, etiketos taisykles ir dažniausiai naudojamus kanalus. Internetinis pokalbis yra greitas ir efektyvus bendravimo būdas, kuris sumažina atsakymo laiką ir kliento mintis pervesti kitą kanalą. Internetinių pokalbių programinė įranga yra naudinga paslaugų teikėjams,siekiant pagerinti klientų aptarnavimą.

Susipažinkite su pagalbos centro aprašymu, pagrindine jo kategorija, istorija ir raida. Skaitykite ir sužinokite daugiau šiame akademijos straipsnyje.

Pagalbos centro aprašymas

Vartotojai nori sklandžaus "omnichannel" naudojimo, o pagalbos centro programinė įranga gali padėti automatizuoti užduotis, pagerinti efektyvumą ir produktyvumą. Pagalbos centro agentams reikalingi geri bendravimo įgūdžiai, kompiuterinių ir technologijų išmanymas. Pagalbos centras teikia techninę pagalbą ir konsultacijas dėl kompiuterių sistemų. Pagalbos centro programinė įranga surenka visą klientų užklausų ir problemų informaciją.

Internetinių pokalbių kambarys yra konkreti vieta internete. Pagrindinis internetinių pokalbių kambario tikslas yra realiuoju laiku suteikti vartotojams internetinį pokalbį.

Internetinių pokalbių kambarys

Įmonėms svarbu turėti internetinių pokalbių programinę įrangą, kuri padeda greitai pasiūlyti pagalbą klientams ir padeda surinkti potencialius klientus. LiveAgent yra nemokama internetinių pokalbių įranga, kuri yra populiari tarp klientų ir agentų. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. LiveAgent taip pat turi mokymosi, šablonų ir internetinių seminarų funkcijas.

Techninis aptarnavimas internetu – tai pagalba, teikiama klientams internetu. Ji gali būti teikiama įvairiais kanalais: pokalbiais, el. paštu ir kt.

Techninis aptarnavimas internetu

LiveAgent yra kompleksinė klientų aptarnavimo ir susisiekimo platforma, kuri gali padėti pagerinti aptarnavimo efektyvumą ir sumažinti atsakymo laiką. Ši programa siūlo daugybę funkcijų, tokių kaip VoIP telefonija, skundų ir el. pašto valdymas, taip pat techninės pagalbos ir tiesioginių pokalbių paslaugas. Klientų aptarnavimo galimybės internetu gali būti ypač efektyvios, o atsiliepimų prašymo laiškų šablonai gali padėti sukurti efektyvesnius atsiliepimus. Taip pat siūlomo vaizdo skambučių paslaugos ir naujos virtualios realybės patirties paslaugos mobiliųjų telefonų ir akinių forma.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai