Kas yra pagalba internetu?
Pagalba internetu – tai internetinė klientų aptarnavimo forma. Šiuo metu tai labai populiarus būdas susisiekti su įmone, populiaresnis nei apsilankymas įmonėje ar skambutis telefonu. Pagalba internetu taip pat yra santykių su klientais valdymo dalis.
Geriausias pagalbos internetu privalumas – 24 valandas per parą veikiantis klientų aptarnavimas. Klientai arba svetainės lankytojai gali lengvai susisiekti su klientų atstovu, kai iškyla problema arba kai jiems kyla klausimų apie produktą ar paslaugą.
Frequently Asked Questions
Kas yra pagalba internetu?
Pagalba internetu – tai klientų aptarnavimo internetu forma, padedanti klientams spręsti įvairias problemas. Ji gali būti teikiama, pavyzdžiui, el. paštu, per socialinius tinklus arba tiesioginius pokalbius. Ji taip pat leidžia sužinoti klientų nuomonę ir padeda užmegzti su jais santykius.
Ar turėtumėte teikti pagalbą internetu?
Jei norite, kad jūsų įmonė būtų žinoma rinkoje, turite teikti pagalbą internetu. Dabar klientai dažniau naudojasi internetiniais bendravimo kanalais nei bendravimu telefonu. Norint pateisinti jų lūkesčius, pravartu suteikti kuo daugiau bendravimo kanalų, taip pat ir internetu.
Ar „LiveAgent“ galima naudoti pagalbai internetu teikti?
Taip, žinoma. „LiveAgent“ yra programinė įranga, kuri palaiko visų tipų klientų aptarnavimą. Dėl jos vienoje vietoje galite valdyti visus bendravimo kanalus, t. y. el. paštą, socialinius tinklus, vaizdo pokalbius ir tiesioginius pokalbius. Ji taip pat siūlo sukurti žinių bazę. Turite prieigą prie ataskaitų ir pokalbių istorijų, kurios padeda efektyviai teikti pagalbą internetu.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.