Straipsnio el. pašto šablonai – tai būdas skleisti savo turinio publikacijas. Sužinokite, kaip išsiųsti informaciją ir pasiekti naują auditoriją, taip pat gaukite patarimų ir idėjų, kaip parašyti puikų straipsnį išorinei svetainei.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Norint parašyti puikų straipsnį išorinei svetainei, reikia laiko ir pastangų. Be to, juodraščio užbaigimas yra tik pradžia. Tada seka korektūra ir galbūt juodraštis perduodamas turinio redaktoriui patvirtinti. Po to kyla didžiausias iššūkis: kad straipsnis būtų paskelbtas kitoje svetainėje.
Tai padarę, vis tiek turite paskatinti žmones skaityti tai, ką parašėte. Vienas iš geriausių būdų tai padaryti yra išsiųsti išorėje paskelbto straipsnio el. laišką su nuoroda į publikaciją. Į tokį el. laišką patartina įtraukti viliojančią turinio peržiūrą, nes tai padės jums susilaukti skaitytojo susidomėjimo visu tekstu.
Jei įmonė ar asmuo kreipėsi į jus su mintimi parašyti straipsnį, kuris bus paskelbtas jų pačių tinklalapyje, tinklaraštyje, žurnale ir t. t., tada jūs jau esate vienu žingsnio arčiau to, kur turite būti. Taip yra todėl, kad leidėjas tikriausiai pats reklamuos straipsnį. Vis dėlto, taip pat būtų gera idėja pasidalinti straipsniu su žmonėmis, esančiais jūsų el. pašto duomenų bazėje. Tai padarius galima padidinti straipsnio sklaidą, pasiekiant potencialiai skirtingą auditoriją.
Taip gali būti, kad nusprendėte parašyti straipsnį vien dėl to, kad kilo nuostabi idėja, kurią reikėjo nedelsiant užrašyti popieriuje (arba labiau tikėtina, kad šiais laikais – nešiojamam kompiuteriui). Tokiu atveju vis tiek turite susirasti asmenį ar įmonę, kad galėtumėte paskelbti savo straipsnį.
Keletas naujų straipsnių el. laiškų šablonų pavyzdžių pateikiami žemiau; jie skirti skatinti gavėjus skaityti nuorodoje paminėtą visą tekstą ir susisiekti su potencialiais publikuotojais, kai jo dar neturite.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Kadangi straipsnis bus paskelbtas interneto svetainėje ar spausdintine forma, kuri nepriklauso jūsų įmonei, galite neturėti teisių ar leidimo dalintis straipsnio kopija, net jei jūs arba vienas iš jūsų darbuotojų esate autorius. Tokiu atveju jums reikia leidėjo leidimo, kad galėtumėte dalintis visu tekstu. Tačiau net ir suteikus šį leidimą, gali būti ne pati geriausia strategija platinti visą straipsnį el. paštu. Taip yra todėl, kad vienas iš pagrindinių tikslų yra nukreipti skautytojų srautą į leidėjo svetainę, taip pat ir į jūsų pačių svetainę per atgalines nuorodas.
Išorėje paskelbto straipsnio el. laiškas yra tiesiausias būdas pranešti auditorijai apie pilno turinio straipsnį, kurį parašėte, bet kurio nėra jūsų svetainėje, kurioje vartotojai paprastai gali ieškoti jūsų medžiagos. Tačiau yra keletas netiesioginių būdų skleisti žinią per įvairaus tipo turinį, pvz., socialinių tinklų įrašus, jūsų interneto svetainę ir naujienlaiškius.
Kadangi jūsų straipsnis talpinamas kitur, o ne jūsų pačių puslapiuose, turėtumėte būtinai įtraukti atgalines nuorodas į savo svetainę. Tai padės pritraukti lankytojų srautą į savo svetainę, padidinti prekės ženklo žinomumą ir pagerinti optimizavimą paieškos sistemoms (SEO).
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai
Šiame tekste aptariami būdai, kaip naudojant santraukų el. laiškus plėsti prekės ženklą ir klientų pasitikėjimą. Pateikiami informaciniai el. laiškų šablonai, pristatomi nemokami šablonai klientų susigrąžinimo ir pardavimo tolesnio pasiteiravimo laiškų kūrimui. Taip pat aptariami LiveAgent agentų pasirinkimo ir gamifikacijos privalumai klientų aptarnavimo srityje, šablonai privalomiems skaityti laiškams ir kaip rinkti apžvalgas. Kitą rekomendacija, kad svarbu sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą, siekiant vystyti verslą ir pritaikyti prekės ženklą.
Šiame straipsnyje apžvelgiama, kaip tinkamai parašyti svečio tinklaraščio įrašus ir kaip juos reklamuoti naudojant efektyvius el. laiškus. Pateikiami 10 pristatymo idėjų ir šablonai, kurie padės efektyviai pristatyti turinį potencialiems tinklaraščių priglaudėjams. Straipsnyje taip pat pateikiama informacija apie LiveAgent programinę įrangą ir jos funkcijas. Taip pat aptariama, kodėl turėtumėte siųsti dėkingumo klientams el. laiškus ir suteikiami 10 šablonų, kaip tai padaryti. Siunčiant tokio tipo laiškus, galima padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir padidinti klientų vertę.
Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir komunikacijos platforma su daugybe funkcijų ir programinės įrangos. Jos funkcijos yra išsamiai aprašytos, o įmonės partneriai ir klientų atsiliepimai yra minimi. Galima užsiregistruoti demonstracijai su LiveAgent platforma. Naudojant svetainę, suteikiate leidimą patalpinti slapukus.
Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo daugybę funkcijų, tokių kaip VoIP telefono sistemos ir skundų valdymo sistema. Jie taip pat turi apdovanojimus ir partnerių programą bei teikia mokymo ir tinklaraščio turinį. Įmonė siūlo nemokamą demonstraciją ir yra pasiekiama per socialinius tinklus arba elektroninį paštą. Quality Unit LLC valdo svetainę ir siūlo taisykles ir privatumo politiką.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis