Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai skirti suplanuoti skambučius su klientais ar partneriais. Šablonuose pateikiami įtikinami veiksmai ir CTA, kad būtų lengva suplanuoti pokalbį. Šie įrankiai yra svarbūs siekiant aukštos klientų aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo.
Daugelis įmonių labai stengiasi padidinti savo matomumą internete. Jie taip pat daro viską, kad galėtų naudotis naujais kanalais, kuriuos siūlo internetas ir šiandieninė skaitmeninė era: socialinais tinklais, el. paštu, formomis, nukreipimo puslapiais ir kitomis rinkodaros bei komunikacijos priemonėmis. Tačiau ar šios priemonės pakeičia bendravimą telefonu ir akis į akį su klientais, suinteresuotosiomis šalimis ar partneriais?
Atsakymas yra ne. Skambinimas telefonu yra svarbus komunikacijos aspektas tarp įmonių ir jų (potencialių) klientų. Taigi šiame straipsnyje aprašoma, kaip galite pasinaudoti el. pašto rinkodara, kad galėtumėte organizuoti skambučius su klientais.
Kiekvieną dieną į pardavėjų pašto dėžutes patenka milijonai el. laiškų. Turite žinoti, kaip išsiųsti tobulą el. laišką, kad jūsų pranešimas kur nors nepasimestų. Ypač svarbu, jei tai yra kvietimas pokalbiui, kurį siunčiate svarbiam klientui.
Kai kurie teigia, kad įprastos bendravimo formos, tokios kaip telefono skambučiai, yra pasenusios. Šių nuomonių turėtojai linkę pamiršti kai kuriuos bendravimo aspektus. Tai apima betarpiškumą, išraiškas, balso tonus ir pauzes… Šie veiksniai perteikia svarbią informaciją, kuri būtų prarasta naudojant skaitmeninį bendravimą. Niekas negali pakeisti dialogo ir tiesioginio pokalbio tarp žmonių (bent jau kol kas).
Štai kodėl klientui siunčiamas kvietimas pokalbiui vis tiek turėtų būti jūsų el. pašto rinkodaros strategijos dalis, o kvietimo pokalbiui el. laiškų šablonai jums padės. Bet pirmiausia pereikime prie temų.
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonas, skirtas skambučio suplanavimui
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Kvietimo skambučiui el. laiško šablonas, skirtas greitam klausimui
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Bendravimo su esamais ar būsimais klientais dažnumas turėtų priklausyti nuo konkrečios įmonės, problemos skubumo ar galimo sandorio vertės. Bet kokiu atveju nepamirškite neužversti savo kontaktų el. laiškais ir kvietimais pokalbiui. Priešingu atveju jūsų bendravimas gali pasirodyti kaip brukalas.
Galite paminėti, koks laikas ir data jums labiausiai tinka. Tačiau turėtumėte leisti savo būsimiems ar esamiems klientams nuspręsti, kada jie nori susisiekti su jumis.
Dažniausiai tai priklauso nuo konkrečios šalies ar valstijos privatumo įstatymų. Paprastai to nereikia minėti, tačiau gera praktika yra informuoti kontaktą, kaip gavote informaciją apie juos, net jei jie apie tai neklausia. Tačiau jei jūsų klausia, turėtumėte jiems sąžiningai atsakyti.
Be to, atminkite, kad neturėtumėte susisiekti su žmonėmis, kurie nepareiškė noro susisiekti su jūsų įmone.
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team