Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai

Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai

Daugelis įmonių labai stengiasi padidinti savo matomumą internete. Jie taip pat daro viską, kad galėtų naudotis naujais kanalais, kuriuos siūlo internetas ir šiandieninė skaitmeninė era: socialinais tinklais, el. paštu, formomis, nukreipimo puslapiais ir kitomis rinkodaros bei komunikacijos priemonėmis. Tačiau ar šios priemonės pakeičia bendravimą telefonu ir akis į akį su klientais, suinteresuotosiomis šalimis ar partneriais?

Atsakymas yra ne. Skambinimas telefonu yra svarbus komunikacijos aspektas tarp įmonių ir jų (potencialių) klientų. Taigi šiame straipsnyje aprašoma, kaip galite pasinaudoti el. pašto rinkodara, kad galėtumėte organizuoti skambučius su klientais.

Kiekvieną dieną į pardavėjų pašto dėžutes patenka milijonai el. laiškų. Turite žinoti, kaip išsiųsti tobulą el. laišką, kad jūsų pranešimas kur nors nepasimestų. Ypač svarbu, jei tai yra kvietimas pokalbiui, kurį siunčiate svarbiam klientui.

Kodėl svarbu pakviesti klientus skambučiui?

Kai kurie teigia, kad įprastos bendravimo formos, tokios kaip telefono skambučiai, yra pasenusios. Šių nuomonių turėtojai linkę pamiršti kai kuriuos bendravimo aspektus. Tai apima betarpiškumą, išraiškas, balso tonus ir pauzes… Šie veiksniai perteikia svarbią informaciją, kuri būtų prarasta naudojant skaitmeninį bendravimą. Niekas negali pakeisti dialogo ir tiesioginio pokalbio tarp žmonių (bent jau kol kas).

Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai
„LiveAgent“ leidžia jums bendrauti vaizdo skambučiais su klientais

Štai kodėl klientui siunčiamas kvietimas pokalbiui vis tiek turėtų būti jūsų el. pašto rinkodaros strategijos dalis, o kvietimo pokalbiui el. laiškų šablonai jums padės. Bet pirmiausia pereikime prie temų.

Kvietimo pokalbiui el. laiško šablono temos pavyzdžiai

  • Pasikalbėkime, [vardas]
  • [Vardas], ar esate pasiruošęs trumpam pokalbiui?
  • Vis dar susiduriate su [skausmo taškas]? Aptarkime keletą sprendimų!
  • Pasikalbėkime telefonu, [vardas]
  • Mums reikia pasikalbėti, ar ne?
  • Nepraleiskite mūsų skambučio
  • Mes norėtume jus išgirsti – tiesiogine prasme
  • Reikia pagalbos su [problema]? Pasikalbėkime apie tai telefonu!
  • Aptarkime [problema] telefonu
  • Mes norėtume su jumis dirbti, bet pirmiausia turime pasikalbėti
  • Bendravimas tarpusavyje yra svarbus, tiesa?
  • Gal norite pasikalbėti?

7 kvietimo pokalbiui el. laiško šablono idėjos

Pirmo kvietimo skambučiui el. laiško šablonas

Kvietimo skambučiui el. laiško šablonas sulaukus atsakymo


Kvietimo skambučiui el. laiško šablonas, skirtas demonstracijai

Kvietimo skambučiui el. laiško šablonas klientams, pranešantiems apie problemas

Kvietimo skambučiui el. laiško šablonas, kad būtų galima parduoti daugiau


Įtikinami tolesni veiksmai, susiję su kvietimo pokalbiui el. laiško šablonu

Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonas, skirtas skambučio suplanavimui

Kvietimo skambučiui el. laiško šablonas, skirtas greitam klausimui

Kvietimo pokalbiui el. laiškas – dažnai užduodami klausimai

Kaip dažnai turėčiau siųsti el. laiškus su kvietimais pokalbiui?

Sprendimo laikas

Bendravimo su esamais ar būsimais klientais dažnumas turėtų priklausyti nuo konkrečios įmonės, problemos skubumo ar galimo sandorio vertės. Bet kokiu atveju nepamirškite neužversti savo kontaktų el. laiškais ir kvietimais pokalbiui. Priešingu atveju jūsų bendravimas gali pasirodyti kaip brukalas.

Ar kvietime turėčiau pasiūlyti telefono skambučio laiką ir datą?

Užklausos pateikėjas

Galite paminėti, koks laikas ir data jums labiausiai tinka. Tačiau turėtumėte leisti savo būsimiems ar esamiems klientams nuspręsti, kada jie nori susisiekti su jumis.

Ar turėčiau paminėti, iš kur gavau kontakto telefono numerį?

Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai

Dažniausiai tai priklauso nuo konkrečios šalies ar valstijos privatumo įstatymų. Paprastai to nereikia minėti, tačiau gera praktika yra informuoti kontaktą, kaip gavote informaciją apie juos, net jei jie apie tai neklausia. Tačiau jei jūsų klausia, turėtumėte jiems sąžiningai atsakyti.

Be to, atminkite, kad neturėtumėte susisiekti su žmonėmis, kurie nepareiškė noro susisiekti su jūsų įmone.

Ready to put your call email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip dažnai turėčiau siųsti el. laiškus su kvietimais pokalbiui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bendravimo su esamais ar būsimais klientais dažnumas turėtų priklausyti nuo konkrečios įmonės, problemos skubumo ar galimo sandorio vertės. Bet kokiu atveju nepamirškite neužversti savo kontaktų el. laiškais ir kvietimais pokalbiui. Priešingu atveju jūsų bendravimas gali pasirodyti kaip brukalas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar kvietime turėčiau pasiūlyti telefono skambučio laiką ir datą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galite paminėti, koks laikas ir data jums labiausiai tinka. Tačiau turėtumėte leisti savo būsimiems ar esamiems klientams nuspręsti, kada jie nori susisiekti su jumis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau paminėti, iš kur gavau kontakto telefono numerį?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dažniausiai tai priklauso nuo konkrečios šalies ar valstijos privatumo įstatymų. Paprastai to nereikia minėti, tačiau gera praktika yra informuoti kontaktą, kaip gavote informaciją apie juos, net jei jie apie tai neklausia. Tačiau jei jūsų klausia, turėtumėte jiems sąžiningai atsakyti.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai