Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Naudodami LiveAgent, padidinkite atsakymų greitį.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Norite padidinti atsakymų greitį?

Ar jūsų pagalbos agentai nespėja laiku atsakyti į klientų užklausas? Naudodami LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą, galite dramatiškai pagerinti savo pagalbos atsakymų greitį.

Su pažangiomis funkcijomis ir tokiu funkcionalumu, kaip automatizavimo taisyklės, integruotu internetinių pokalbių valdikliu ir CRM, jūs galite užpildyti spragą, tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir klientų lūkesčių.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Kokie turėtų būti jūsų atsakymo greičiai?

Idealus atsakymo greitis priklauso nuo naudojamo kanalo ir esamos pramonės šakos. Tačiau jūsų tikslas turėtų būti, kaip įmanoma greičiau atsakyti klientui. Štai kokie yra statistinio kliento lūkesčiai:

Email received in inbox El. paštas: 15min – 1 val

Internetiniai pokalbiai: 2 min 40 sek

Call center Skambučių centras: 20 sek – 5 min

Socialinė žiniasklaida: 1 val

Per didelis užklausų skaičius?

Atsakymo greičio didinimas gali būti sudėtinga užduotis, ypatingai, jei kiekvieną dieną sulaukiate daugybės klientų užklausų. Geriausias sprendimas?

Pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri pagal svarbumą ir kanalą apjungia bei tvarko visas gaunamas klientų užklausas. Užklausos iš keletos kanalų (el. pašto, internetinių pokalbių, socialinės žiniasklaidos, skambučių centro) bus centralizuotos į vieną universalią pašto dėžutę, kurią saugiai galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.

Kodėl reikėtų stengtis padidinti atsakymo greitį?

Didesnis klientų pasitenkinimas

66% klientų tvirtina, kad geriausias dalykas, kurį gali padaryti verslas yra gerbti jų laiką. Darykite tai greitai atsakydami savo klientams, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.

Didesnės pajamos ir pardavimai

Greiti atsakymai realiuoju laiku padidina pajamas ir pardavimus. 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas lemia padidėjusį klientų lojalumą, didesnius pardavimus ir pajamas.

Sustiprina pasitikėjimą ir lojalumą

Greitas atsakymas į klientų problemas ir užklausas sustiprina pasitikėjimą ir klientų lojalumą, todėl atliekama daugiau pakartotinių pardavimų bei padidėja pasitenkinimas.

Tobulas atsakymų greičio didinimo įrankis

Stebėkite savo kliento problemos sprendimą skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame hibridiniame bilietų sraute.

Kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų agentų darbo laiko, panaikindami būtinybę ieškoti kiekvieno kliento informacijos ir bendravimo istorijos.

Per kelias sekundes paverskite svetainės lankytojus į klientus

LiveAgent didžiuojasi greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje. Bendraukite su savo klientais realiuoju laiku, pasinaudokite išankstinėmis pokalbio formomis, realaus laiko spausdinimo vaizdu ir daugiau.

Su LiveAgent nesudėtinga pagerinti atsakymo greitį.

Daugiau jokio persijungimo tarp aplikacijų

Visi “Facebook”, “Facebook Messenger”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” paminėjimai, komentarai ir pranešimai bus automatiškai paversti į bilietus ir patalpinti universalioje pašto dėžutėje.

Atsakymų greičio padidinimas? Vieni juokai!

Peter Komornik

LiveAgent apjungiapuikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Daugiau atsakymo laiką pagerinančių funkcijų

Automatizavimo taisyklės

Automatiškai nukreipkite bilietus tinkamiems agentams ir departamentams. Pasinaudokite atsakymų šablonais, laiko taisyklėmis ir PLS taisyklėmis.

Integruota CRM programinė įranga

Vienu paspaudimu pasiekite ir valdykite kliento informaciją, realiuoju laiku atsakinėdami į klientų užklausas.

40+ integracijų

LiveAgent integruojama su daugiau kaip 40 trečiųjų šalių aplikacijų, tokių kaip “Braintree”, “Shopify” ar “Mailchimp” ir tokiu būdu pašalinamas poreikis perjunginėti skirtingas paskyras.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais.

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti savo atsakymų laiką jau šiandien!

$15 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
Susiję straipsniai suPadidinkite atsakymo laiką
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą, naudodami pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, kurios padeda suasmeninti bendravimą ir klientams pateikti greitus atsakymus.

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

Atraskite „LiveAgent“ kaip geriausią „Gmail“ alternatyvą su daugiakanale klientų aptarnavimo įranga. Be įdiegimo mokesčių, 24/7 klientų aptarnavimo ir kreditinės kortelės reikalavimų, „LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir agentų produktyvumą. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandymą ir patirkite, kaip galinga universali pašto dėžutė gali pakeisti jūsų verslo aptarnavimą!

Jei norite išvengti tų pačių atsakymų rinkimo klaviatūra į besikartojančius klausimus, iš anksto paruoškite atsakymus. Sukurkite ir naudokite juos, kai tik prireiks.

Iš anksto paruošti atsakymai

Atraskite, kaip iš anksto paruošti atsakymai „LiveAgent“ gali padėti efektyviai valdyti pasikartojančias klientų užklausas. Naudokite makrokomandas ir šablonus bilietų atsakymams, pagalbos tarnybai bei rinkodarai. Išbandykite nemokamai!

Nustatykite prioritetus konkrečioms klientų užklausoms naudodami mygtuką „išspręsti“, kuris rūšiuoja bilietus ir nustato jų prioritetus pagal gavimo laiką ir SLA.

Mygtukas „Išspręsti“

Atraskite, kaip „LiveAgent“ mygtukas „Išspręsti“ padeda prioritetizuoti klientų užklausas, užtikrina, kad nepamirštumėte atsakymų į svarbius bilietus, ir pagerina paslaugų lygio susitarimus (SLA). Išbandykite nemokamai ir patobulinkite savo klientų aptarnavimo efektyvumą!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start a Free Trial x