Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Visiškai pritaikoma individualiems poreikiams DUK programinė įranga

Sukurkite neribotą skaičių DUK, kad iškart sumažintumėte bilietų kiekį.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną

Savitarnos paslauga sparčiai tampa pirmuoju pasirinkimu daugeliui vartotojų, kai kalbama apie klientų aptarnavimą. Tyrimai rodo, kad 2 iš 3 vartotojų verčiau patys ieškotų atsakymų, o ne kalbėtųsi su klientų aptarnavimo agentu, todėl DUK yra dažniausiai naudojamas savitarnos pasirinkimas.

Naudodami „LiveAgent“ pagalbos tarnybą ir DUK programinę įrangą galite suteikti savo klientams galimybę greitai, efektyviai ir patogiai rasti jų ieškomus atsakymus.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
questions

Kas yra DUK programinė įranga?

Kai klientai pakartotinai kreipiasi į jūsų aptarnavimo komandą su tais pačiais klausimais, tai neleidžia agentams spręsti kitų problemų ir sumažina jų produktyvumą. DUK (dažnai užduodami klausimai) programinė įranga leidžia įmonėms atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos jie reguliariai gauna iš klientų apie savo produktus ar paslaugas ir sumažinti klientų aptarnavimo komandų darbo krūvį. Paprastai tai yra sudėtingesnės klientų aptarnavimo platformos dalis.

Kodėl DUK yra galingas įrankis jūsų klientų aptarnavimo strategijoje

DUK programinė įranga siūlo kelis būdus, kaip organizuoti, saugoti ir supažindinti klientus su savo organizacijos žinių baze. Tai naudinga tiek klientams, tiek agentams:

Lightbulb icon

Gaukite mažiau pasikartojančių klausimų

DUK yra veiksmingas jūsų savitarnos funkcijų priedas, padedantis sumažinti pasikartojančių klientų klausimų skaičių, suteikiant aptarnavimo komandai daugiau laiko susitelkti į svarbesnes problemas.

Stars

Labiau patenkinti klientai

Daugiau nei 70% vartotojų nori ieškoti atsakymų į savo klausimus įmonės svetainėje, o ne susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. DUK skiltis leidžia jiems greitai rasti atsakymus ir didina pasitenkinimą.

Increase icon

Padidinkite agentų produktyvumą

DUK programinė įranga gali pagerinti agento efektyvumą ir produktyvumą. Sukurkite vidinę žinių bazę savo aptarnavimo komandai ir saugokite svarbią informaciją lengvai prieinamoje vietoje.

Padėkite savo klientams padėti patiems sau su „LiveAgent“ DUK ir žinių bazės programine įranga

Sukurkite išsamią žinių bazę su DUK atlikdami 4 paprastus veiksmus, kad atsakytumėte į įprastus klientų klausimus, visą parą teiktumėtę savitarnos paslaugas ir suteiktumėte galimybę klientams padėti patiems sau.

knowledge base designs in liveagent

Lengvai kurkite turinį naudodami WYSIWYG redaktorių

Naudodami paprastą, bet galingą integruotą WYSIWYG redaktorių, galite lengvai sukurti tvarkingai suformatuotą turinį, kurį galima suskirstyti į įvairių kategorijų straipsnius. Pridėkite paveikslėlių ir kitų vizualinių efektų, kad turinys būtų patrauklesnis ir lengviau įsisavinamas.

Papildykite straipsnius priedais

Padarykite savo žinių bazės turinį dar naudingesnį ir vertingesnį papildydami jį atsisiunčiamais priedais, kuriuos klientai gali saugoti savo kompiuteriuose ir pasiekti, kai tik reikia.

woman mapping out process on three posters
undraw group hangout 5gmq

Atskirkite klientams ir agentams skirtą turinį

Kurdami kategorijas ir pridėdami straipsnių prie savo žinių bazės ir DUK, galite pasirinkti, ar turinys bus viešai prieinamas visiems klientams, ar bus vidinis ir matomas tik jūsų klientų aptarnavimo komandai agentų skydelyje.

Sukurkite kelias žinių bazes ir DUK

Vienoje „LiveAgent“ paskyroje skirtingoms auditorijoms sukurkite neribotą skaičių žinių bazių ir DUK, kurių kiekviena turi savo unikalų dizainą, nustatymus ir turinį. Tai labai naudinga, jei turite kelias įmones, produktus, paslaugas ar prekės ženklus.

undraw notes1 cf55
search suggestion

Įjunkite paieškos valdiklį su pasiūlymais

Leiskite savo klientams greitai ir lengvai rasti ieškomą informaciją su paieškos valdikliu, kuris automatiškai generuoja pasiūlymus realiuoju laiku. Valdiklis pasiūlys susijusį turinį iš jūsų žinių bazės, remiantis įvestais raktiniais žodžiais.

Paverskite žinių bazę ir DUK savo prekės ženklo dalimi

Įsitikinkite, kad savitarnos portalas atitinka jūsų įmonės tapatybę. Lengvai pritaikykite žinių bazę savo poreikiams naudodami temą, kuri geriausiai atitinka jūsų įmonės įvaizdį, logotipą, prekės ženklo spalvas, antraštės ar poraštės pakeitimus, pasirinktinį CSS ir kt.

undraw add color 19gv

Ką dar gali pasiūlyti „LiveAgent“?

DUK ir žinių bazės programinė įranga yra tik mūsų visapusiškos daugiakanalės įrangos dalis, kurioje yra daugiau nei 180 funkcijos. Patobulinkite bendrą klientų aptarnavimo strategiją ir padidinkite klientų pasitenkinimą naudodami visas „LiveAgent“ siūlomas pažangias funkcijas.

liveagent dashboard on monitor

Galinga bilietų sistema

Mėgaukitės visomis bilietų valdymo funkcijomis, įskaitant išmanųjį bilietų nukreipimą, automatikos taisykles, SLA, atsakomybės už bilietus valdymą, iš anksto paruoštus atsakymus, agentų bendradarbiavimo įrankius, patikimas ataskaitų teikimo funkcijas ir dar daugiau. Lengvai tvarkykite visą komunikaciją su klientais iš vienos vietos naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku

63% vartotojų dažniau grįžta į svetainę, kurioje teikiama pagalba tiesioginiu pokalbiu. „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių įrankis siūlo ir įprastas, ir išplėstines funkcijas – nuo įvairių pokalbių paskirstymo parinkčių, aktyvių kvietimų pokalbiui ir lankytojų stebėjimo iki pokalbių istorijos, vidinių pokalbių ir rašymo realiuoju laiku rodinio.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Balso ir vaizdo skambučiai

Sukurkite virtualų skambučių centrą debesijos pagrindu, integruokite su bet kuriuo VoIP teikėju ir priimkite skambučius iš fiksuotojo ryšio telefonų arba tiesiai iš savo svetainės (tiek balso, tiek vaizdo) be jokių papildomų mokesčių už minutę. Sukurkite įvairius asmeninius IVR medžius, neribotai įrašykite skambučius ir dar daugiau!

Aptarnavimas socialiniuose tinkluose

„LiveAgent“ sklandžiai integruojasi su populiariausiais socialiniais tinklais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. Stebėkite visus pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus socialiniuose tinkluose, o tada atsakykite į juos iš vieno prietaisų skydelio. Nereikia pastoviai stebėti daugelio paskyrų ar bendrinti prisijungimo duomenų.

forum

Savitarnos portalas

90% vartotojų tikisi, kad prekės ženklai pasiūlys internetinį savitarnos portalą. Be žinių bazės ir DUK, galite išplėsti savitarnos galimybes bendruomenės forume, kuriame klientai gali lengvai pateikti bilietus ir stebėti jų būseną tiesiai iš savo klientų portalo.

Pasirinkite tinkamą planą ir gaukite geriausią kainos ir kokybės santykį

„LiveAgent“ siūlo 4 skirtingus planus be jokių sutarčių ir taikant visiškai skaidrią, teisingą kainodarą. Mūsų savitarnos galimybės su žinių baze ir DUK yra įtrauktos į kiekvieną mokamą planą. Pasirinkite tą, kuris geriausiai tinka jūsų verslui ir pakelkite klientų aptarnavimą į kitą lygį.

Ticket

Ticket

For small businesses and professional marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For medium-sized businesses and professional agencies

$29/mo

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Ką reiškia DUK?

DUK reiškia dažnai užduodamus klausimus. Tai klausimų, kurie dažnai užduodami verslui, sąrašas ir atitinkami atsakymai.

Kodėl turėtumėte turėti DUK skiltį?

DUK puslapis yra puikus būdas atsakyti į klausimus, kuriuos dažniausiai užduoda klientai. Tai gali būti klausimai, į kuriuos galbūt jau daug kartų atsakėte praeityje, arba klausimai, kurie jums gali būti užduoti atsižvelgiant į jūsų verslą.

Kaip naudoti DUK?

Naudodami DUK galite atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus ir pateikti šiuos atsakymus vienoje vietoje, kurią mato visi jūsų klientai.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai