Visiškai pritaikoma individualiems poreikiams DUK programinė įranga

Sukurkite neribotą skaičių DUK, kad iškart sumažintumėte bilietų kiekį.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną

Savitarnos paslauga sparčiai tampa pirmuoju pasirinkimu daugeliui vartotojų, kai kalbama apie klientų aptarnavimą. Tyrimai rodo, kad 2 iš 3 vartotojų verčiau patys ieškotų atsakymų, o ne kalbėtųsi su klientų aptarnavimo agentu, todėl DUK yra dažniausiai naudojamas savitarnos pasirinkimas.

Naudodami „LiveAgent“ pagalbos tarnybą ir DUK programinę įrangą galite suteikti savo klientams galimybę greitai, efektyviai ir patogiai rasti jų ieškomus atsakymus.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
questions illustration

Kas yra DUK programinė įranga?

Kai klientai pakartotinai kreipiasi į jūsų aptarnavimo komandą su tais pačiais klausimais, tai neleidžia agentams spręsti kitų problemų ir sumažina jų produktyvumą. DUK (dažnai užduodami klausimai) programinė įranga leidžia įmonėms atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos jie reguliariai gauna iš klientų apie savo produktus ar paslaugas ir sumažinti klientų aptarnavimo komandų darbo krūvį. Paprastai tai yra sudėtingesnės klientų aptarnavimo platformos dalis.

Kodėl DUK yra galingas įrankis jūsų klientų aptarnavimo strategijoje

DUK programinė įranga siūlo kelis būdus, kaip organizuoti, saugoti ir supažindinti klientus su savo organizacijos žinių baze. Tai naudinga tiek klientams, tiek agentams:

Gaukite mažiau pasikartojančių klausimų

DUK yra veiksmingas jūsų savitarnos funkcijų priedas, padedantis sumažinti pasikartojančių klientų klausimų skaičių, suteikiant aptarnavimo komandai daugiau laiko susitelkti į svarbesnes problemas.

Labiau patenkinti klientai

Daugiau nei 70% vartotojų nori ieškoti atsakymų į savo klausimus įmonės svetainėje, o ne susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. DUK skiltis leidžia jiems greitai rasti atsakymus ir didina pasitenkinimą.

Padidinkite agentų produktyvumą

DUK programinė įranga gali pagerinti agento efektyvumą ir produktyvumą. Sukurkite vidinę žinių bazę savo aptarnavimo komandai ir saugokite svarbią informaciją lengvai prieinamoje vietoje.

Padėkite savo klientams padėti patiems sau su „LiveAgent“ DUK ir žinių bazės programine įranga

Sukurkite išsamią žinių bazę su DUK atlikdami 4 paprastus veiksmus, kad atsakytumėte į įprastus klientų klausimus, visą parą teiktumėtę savitarnos paslaugas ir suteiktumėte galimybę klientams padėti patiems sau.

knowledge base designs in LiveAgent

Lengvai kurkite turinį naudodami WYSIWYG redaktorių

Naudodami paprastą, bet galingą integruotą WYSIWYG redaktorių, galite lengvai sukurti tvarkingai suformatuotą turinį, kurį galima suskirstyti į įvairių kategorijų straipsnius. Pridėkite paveikslėlių ir kitų vizualinių efektų, kad turinys būtų patrauklesnis ir lengviau įsisavinamas.

Papildykite straipsnius priedais

Padarykite savo žinių bazės turinį dar naudingesnį ir vertingesnį papildydami jį atsisiunčiamais priedais, kuriuos klientai gali saugoti savo kompiuteriuose ir pasiekti, kai tik reikia.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Atskirkite klientams ir agentams skirtą turinį

Kurdami kategorijas ir pridėdami straipsnių prie savo žinių bazės ir DUK, galite pasirinkti, ar turinys bus viešai prieinamas visiems klientams, ar bus vidinis ir matomas tik jūsų klientų aptarnavimo komandai agentų skydelyje.

Sukurkite kelias žinių bazes ir DUK

Vienoje „LiveAgent“ paskyroje skirtingoms auditorijoms sukurkite neribotą skaičių žinių bazių ir DUK, kurių kiekviena turi savo unikalų dizainą, nustatymus ir turinį. Tai labai naudinga, jei turite kelias įmones, produktus, paslaugas ar prekės ženklus.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Įjunkite paieškos valdiklį su pasiūlymais

Leiskite savo klientams greitai ir lengvai rasti ieškomą informaciją su paieškos valdikliu, kuris automatiškai generuoja pasiūlymus realiuoju laiku. Valdiklis pasiūlys susijusį turinį iš jūsų žinių bazės, remiantis įvestais raktiniais žodžiais.

Paverskite žinių bazę ir DUK savo prekės ženklo dalimi

Įsitikinkite, kad savitarnos portalas atitinka jūsų įmonės tapatybę. Lengvai pritaikykite žinių bazę savo poreikiams naudodami temą, kuri geriausiai atitinka jūsų įmonės įvaizdį, logotipą, prekės ženklo spalvas, antraštės ar poraštės pakeitimus, pasirinktinį CSS ir kt.

add color to design - illustration

Ką dar gali pasiūlyti „LiveAgent“?

DUK ir žinių bazės programinė įranga yra tik mūsų visapusiškos daugiakanalės įrangos dalis, kurioje yra daugiau nei 180 funkcijos. Patobulinkite bendrą klientų aptarnavimo strategiją ir padidinkite klientų pasitenkinimą naudodami visas „LiveAgent“ siūlomas pažangias funkcijas.

LiveAgent dashboard on monitor

Galinga bilietų sistema

Mėgaukitės visomis bilietų valdymo funkcijomis, įskaitant išmanųjį bilietų nukreipimą, automatikos taisykles, SLA, atsakomybės už bilietus valdymą, iš anksto paruoštus atsakymus, agentų bendradarbiavimo įrankius, patikimas ataskaitų teikimo funkcijas ir dar daugiau. Lengvai tvarkykite visą komunikaciją su klientais iš vienos vietos naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Sužinoti daugiau

Internetiniai pokalbiai realiuoju laiku

63% vartotojų dažniau grįžta į svetainę, kurioje teikiama pagalba tiesioginiu pokalbiu. „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių įrankis siūlo ir įprastas, ir išplėstines funkcijas – nuo įvairių pokalbių paskirstymo parinkčių, aktyvių kvietimų pokalbiui ir lankytojų stebėjimo iki pokalbių istorijos, vidinių pokalbių ir rašymo realiuoju laiku rodinio.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Balso ir vaizdo skambučiai

Sukurkite virtualų skambučių centrą debesijos pagrindu, integruokite su bet kuriuo VoIP teikėju ir priimkite skambučius iš fiksuotojo ryšio telefonų arba tiesiai iš savo svetainės (tiek balso, tiek vaizdo) be jokių papildomų mokesčių už minutę. Sukurkite įvairius asmeninius IVR medžius, neribotai įrašykite skambučius ir dar daugiau!

Sužinoti daugiau

Aptarnavimas socialiniuose tinkluose

„LiveAgent“ sklandžiai integruojasi su populiariausiais socialiniais tinklais, tokiais kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“. Stebėkite visus pranešimus, komentarus ir prekės ženklo paminėjimus socialiniuose tinkluose, o tada atsakykite į juos iš vieno prietaisų skydelio. Nereikia pastoviai stebėti daugelio paskyrų ar bendrinti prisijungimo duomenų.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Savitarnos portalas

90% vartotojų tikisi, kad prekės ženklai pasiūlys internetinį savitarnos portalą. Be žinių bazės ir DUK, galite išplėsti savitarnos galimybes bendruomenės forume, kuriame klientai gali lengvai pateikti bilietus ir stebėti jų būseną tiesiai iš savo klientų portalo.

Pasirinkite tinkamą planą ir gaukite geriausią kainos ir kokybės santykį

„LiveAgent“ siūlo 4 skirtingus planus be jokių sutarčių ir taikant visiškai skaidrią, teisingą kainodarą. Mūsų savitarnos galimybės su žinių baze ir DUK yra įtrauktos į kiekvieną mokamą planą. Pasirinkite tą, kuris geriausiai tinka jūsų verslui ir pakelkite klientų aptarnavimą į kitą lygį.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suDUK programinė įranga
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite „LiveAgent“ produktų apžvalgas ir raskite tinkamą bendravimo įrankį. Išbandykite visus kanalus ir susisiekite su mumis.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

Populiarios programinės įrangos, kaip VoIP telefono sistemos ir klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlomos "LiveAgent". Taip pat siūloma daugybė bendravimo kanalų, įskaitant pokalbius, skambučius ir socialinius tinklus. Teikiama demonstracija ir paslaugos, tačiau reikalinga registracija.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x