Mūsų klientai

Prisijunkite prie tūkstančių mūsų patenkintų klientų, naudojančių „LiveAgent“. Sukurkite geresnę klientų patirtį „omnichannel“ sprendimo dėka.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kredito kortelės    
  • ✓ Galima atšaukti bet kuriuo metu
Šią įrangą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
  • Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Happy male customer

Naudokite „LiveAgent“

„LiveAgent“ prisitaiko prie jūsų įmonės dydžio ir pramonės šakos. Padėjome visų dydžių ir tipų organizacijoms.

Išbandykite nemokamai. Sąranka trunka mažiau nei 5 minutes.

Verslo sprendimai

Startuoliai ir mažos bei vidutinės įmonės
Verslai
Vyriausybė
Edukacinės, NVO
…ir kiti

Pramonės sprendimai

El. prekyba ir paslaugos
Kelionės ir viešbučiai
Rinkodara
Pramogos
…ir kiti

  • Partly testimonial

    „Partly“

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice testimonial

    HostingAdvice.com

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Covomo testimonial

    „covomo“

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hewo testimonial

    HEWO

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • xperience testimonial

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • Tazargroup testimonial

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Workplace depot testimonial

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • typing on keyboard in dark

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Henry shopping bag

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • english to german dictionary

    Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga… Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Related Articles to Klientai
„Toky“ yra telefono ryšio paslaugų ir VoIP paslaugų teikėjas, leidžiantis efektyviai valdyti skambučių centrą. Integruokite „Toky“ su „LiveAgent“ ir pasiekite didžiausią efektyvumą.

„Toky“

„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.

LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, suteikianti galimybę integruoti beveik+ platformų, įskaitant ir "Pabbly". Integruokite "Pabbly" ir pradėkite gauti naudą.

“Pabbly”

"Pabbly" yra internetinis visų rinkodaros įrankių centras, apimantis el. pašto ir sąskaitų programinę įrangą, formų ir el. pašto patvirtinimo programinę įrangą bei "Pabbly Connect". Naudojant "Pabbly Connect" su LiveAgent, galima pasiekti geresnę darbo eigą ir nustatyti konkretų laiką veiksmams. "Pabbly" taip pat siūlo platus integracijų pasirinkimas. LiveAgent turi daugybę integracijų su kitomis programomis, pvz., Kerio Connect ir uKit.

„Refresher“ yra internetinis gyvenimo būdo žurnalas apie madą, dabartines tendencijas, technologijas, meną, sportą. Jo tikslinė auditorija yra tūkstantmečio karta ir jauni žmonės.

„Refresher“ | „LiveAgent“

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri jums leidžia valdyti skundų, el. pašto ir įeinančių skambučių centrą. Tai taip pat apima savitarnos programinę įrangą ir VoIP telefono sistemas. Jie siūlo demonstracijas ir naujienų prenumeratą. Visos teisės saugomos, ir jie turi saugumo politiką ir privatumo politiką. Jie yra kuriama jūsų LiveAgent skydelis ir siunčia prisijungimo informaciją į jūsų pašto dėžutę.

„Kwik Charger“ gimė Niujorke, kai dėl naujų techninių proveržių naujus „iPhone“ telefonus tapo įmanoma įkrauti sparčiai.

Kwik Charger | LiveAgent

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia galimybę naudoti voip telefono sistemą, skundų valdymo sistemą ir kitus efektyvius funkcionalumus. Ši programinė įranga suteikia daug galimybių bendradarbiauti su klientais ir partneriais. LiveAgent turi daug klientų atsiliepimų ir apdovanojimų už savo kokybę. Ją naudoja daug VoIP partnerių ir ją galima integruoti su kitomis programomis. Prenumeruodami naujienlaiškį, galite gauti naujausias naujienas apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas.

LiveAgent is a help desk software that connects multiple platforms into one interface. Check out all the available integrations right now.

„Fale Mais“

LiveAgent is a customer service software offering various features such as call center management, complaint management, and self-service software. It also provides VoIP phone systems and email management software. The company offers a free trial and a newsletter subscription for updates and discounts. LiveAgent emphasizes providing efficient and free billing software that facilitates customer service work and improves the customer experience.

"Magenta" yra telekomunikacijos paslaugų sprendimų teikėja verslui, Austrijoje. Sužinokite daugiau apie "Magenta" integraciją į LiveAgent.

“Magenta”

"LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, and email management software. Popular features include call center management, complaint management, and self-service software. Contact sales for a free trial and subscribe to their newsletter for updates and discounts. Quality Unit LLC owns and operates the website."

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai