
„Partly“
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
"Pabbly" yra internetinis visų rinkodaros įrankių centras, apimantis el. pašto ir sąskaitų programinę įrangą, formų ir el. pašto patvirtinimo programinę įrangą bei "Pabbly Connect". Naudojant "Pabbly Connect" su LiveAgent, galima pasiekti geresnę darbo eigą ir nustatyti konkretų laiką veiksmams. "Pabbly" taip pat siūlo platus integracijų pasirinkimas. LiveAgent turi daugybę integracijų su kitomis programomis, pvz., Kerio Connect ir uKit.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri jums leidžia valdyti skundų, el. pašto ir įeinančių skambučių centrą. Tai taip pat apima savitarnos programinę įrangą ir VoIP telefono sistemas. Jie siūlo demonstracijas ir naujienų prenumeratą. Visos teisės saugomos, ir jie turi saugumo politiką ir privatumo politiką. Jie yra kuriama jūsų LiveAgent skydelis ir siunčia prisijungimo informaciją į jūsų pašto dėžutę.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia galimybę naudoti voip telefono sistemą, skundų valdymo sistemą ir kitus efektyvius funkcionalumus. Ši programinė įranga suteikia daug galimybių bendradarbiauti su klientais ir partneriais. LiveAgent turi daug klientų atsiliepimų ir apdovanojimų už savo kokybę. Ją naudoja daug VoIP partnerių ir ją galima integruoti su kitomis programomis. Prenumeruodami naujienlaiškį, galite gauti naujausias naujienas apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent is a customer service software offering various features such as call center management, complaint management, and self-service software. It also provides VoIP phone systems and email management software. The company offers a free trial and a newsletter subscription for updates and discounts. LiveAgent emphasizes providing efficient and free billing software that facilitates customer service work and improves the customer experience.
"LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, and email management software. Popular features include call center management, complaint management, and self-service software. Contact sales for a free trial and subscribe to their newsletter for updates and discounts. Quality Unit LLC owns and operates the website."
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis