„Partly“
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo sistema, kurioje yra susijungiama bilietų sistema, pokalbis, balsas ir vaizdo skambučiai, socialiniai tinklai ir savarankiškos priemonės. Ši programa gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės šakoms ir ji yra patikima, neribotos agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija bei žinių bazės kūrimo ir valdymo įrankis. Naudojant LiveAgent, galima personalizuoti klientų patirtį ir padidinti pajamas. Tai yra ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, dėl ko jis yra naudojamas daugiau nei 21 000 įmonių, tarp jų yra ir brandžių įmonių.
Informacinių el. laiškų šablonai
Straipsnyje aptariamos įvairios el. laiškų strategijos, kad padidintumėte savo prekės ženklo žinomumą ir klientų lojalumą. Taip pat nagrinėjama komunikacijos ir klientų aptarnavimo platforma LiveAgent. Pateikiami keturi patarimai ir šablonai, kaip sukurti efektyvius el. laiškus. Texte taip pat aptariamos funkcijos ir programinės įrangos, kurias siūlo LiveAgent, ir atsiliepimai apie platformą.
Pereinate iš „Smartsupp“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo daugybę funkcijų, alternatyvą kitoms programinėms įrangoms ir geriausią klientų aptarnavimą, naudojant daugiau nei 180 funkcijų bei virš 40 integracijų. (159 characters)
Kartu pagerinkime jūsų klientų aptarnavimą
Komunikacijos klientų valdymo programinė įranga "LiveAgent" padidino perkančių klientų konversijų rodiklį 325%. Tai ekonomiškas sprendimas, pagerinantis klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais.
Šalto pardavimo el. laiškų šablonai
Efektyvūs B2B verslo šalto pardavimo el. laiškų šablonai padeda pritraukti klientus. Svarbu suasmeninti pranešimus ir sutelkti dėmesį į naudą klientui. Temos turi būti tikslios ir raginimai veiksmams aiškūs.
Aptarnavimo centro kainų skaičiuoklė
Pasiūlymas naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo centrų kainų skaičiuoklę, kuri suteikia daugybę klientų aptarnavimo sprendimų ir funkcijų derinių, padės jums rasti geriausią ir ekonomiškiausią pasirinkimą. Klientų aptarnavimas yra esminis verslo aspektas, nes jis padeda išspręsti klientų problemas, efektyviai bendrauti su jais ir didinti jų lojalumą, kuris savo ruožtu padeda padidinti pajamas. „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, kuri užtikrina lengvesnį organizavimą ir padidina jūsų pasiekiama klientų skaičių. Palyginus daugiau nei 70 skirtingų aptarnavimo tarnybų sprendimų, galėsite pasirinkti geriausią ir efektyviausią aptarnavimo centrą.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.