Kas yra VoIP rinkiklis?
VoIP rinkiklis yra rinkiklio programinė įranga, kuri naudoja VoIP (angl. Voice over Internet Protocol) išeinantiems balso skambučiams. Užuot naudoję tradicines telefono paslaugas, VoIP rinkikliai naudoja interneto ryšį ir VoIP paslaugų teikėją, todėl nereikia telefono linijos ar net mobiliojo telefono. Agentai iš esmės gali naudoti savo naršyklę ir ausines, kad galėtų pigiai skambinti per VoIP į bet kurią vietą, jei tik turi stabilų interneto ryšį.
Skirtingai nuo įeinančių skambučių centrų, kuriuose agentai dažniausiai atsiliepia į skambučius, šiandieniniai skambučių centrai dažnai naudoja VoIP rinkiklius. Jie leidžia agentams automatizuoti telefono rinkimo procesą ir lengvai skambinti daugeliui žmonių vienu metu, kad būtų galima susisiekti su potencialiais klientais ir klientais. Pardavimų komandos gali efektyviai naudoti VoIP rinkiklius, kad galėtų skambinti daugį ir nereikia rinkti numerių rankiniu būdu, taip pat juos naudoja klientų aptarnavimo komandos, rodančios iniciatyvą klientų aptarnavime.
Nors VoIP pagrįstas skambinimas paprastai laikomas tokiu pat patikimu kaip ir tradicinės balso skambučių technologijos, interneto ryšio kokybė ir greitis iš tikrųjų gali turėti įtakos skambučių kokybei.
Yra kelių tipų VoIP rinkikliai, kurie skiriasi savo veikimo būdu:
Nuspėjamieji rinkikliai: šių tipų VoIP rinkikliai daugiausia naudojami masiniams išeinantiems skambučiams, pvz., telerinkodaros, rinkos tyrimų, klientų aptarnavimo stebėjimo ir skolų surinkimo srityse. Nuspėjamasis rinkimo procesas apima skambinimą keliais numeriais vienu metu, atsižvelgiant į numatomą agento prieinamumą, praleidžiant atjungtus numerius ir balso paštą.
Galingieji rinkikliai: galingieji rinkikliai (taip pat žinomi kaip greitieji rinkikliai) skambina vienu numeriu nuo kiekvieno agento ir užtikrina, kad skambutis būtų inicijuojamas tik tada, kai agentas yra pasirengęs kalbėti. Jei numeris yra užimtas, atjungtas arba niekas neatsiliepia, jis akimirksniu skambina kitam adresatui iš sąrašo.
Peržiūros rinkikliai: peržiūros rinkikliai leidžia agentams matyti išsamius kontaktų profilius, įskaitant ankstesnių sąveikų istoriją. Jie gali peržiūrėti informaciją ir nuspręsti, ar inicijuoti skambutį, ar jį praleisti. Taip bendravimas su klientais ir potencialiais klientais tampa asmeniškesnis.
Robotai rinkikliai: jie gali skambinti šimtams tūkstančių žmonių vienu metu nelaukdami laisvų telefono linijų. Kai kontaktas atsiliepia, paleidžiama jūsų iš anksto įrašyta žinutė arba skambutis sujungiamas su gyvu agentu. Jie daugiausia naudojami masinių pranešimų kampanijoms.
Progresyvūs numerių rinkikliai: jie peržiūri jūsų skambučių sąrašus ir inicijuoja skambutį tik tada, kai agentas baigia dabartinį skambutį ir gali pradėti kitą. Progresyvus rinkiklis sujungia agentus tik jei atsiliepia gyvas asmuo ir renka tik vieną numerį vienam agentui.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently asked questions
Kokie yra VoIP rinkiklio privalumai?
VoIP rinkikliai žymiai padidina tiesioginių ryšių skaičių, filtruodami kitus skambučius, sumažina laukimo laiką tarp skambučių ir agento pertraukėlių laiką. Tai reiškia, kad naudodami VoIP skambučių centro darbuotojai gali per trumpesnį laiką pasiekti daugiau potencialių klientų ir klientų. Dėl to pagerėja agento našumas ir bendras verslo našumas, taip pat sumažėja skambučių centro darbo sąnaudos.
Kaip veikia VoIP rinkiklis?
VoIP rinkiklis naudoja IP telefoniją (VoIP), norint skambinti iš skambučių centrų. VoIP rinkikliai automatizuoja rinkimo procesą, todėl nereikia rinkti rankiniu būdu. Jie gali išfiltruoti užimtus signalus, atjungtus numerius ir balso pašto pranešimus bei prijungti agentus tik tada, kai į skambutį atsiliepia gyvas asmuo.
Ar VoIP rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Nors „LiveAgent“ skambučių centro programinė įranga palaiko ir įeinančius, ir išeinančius skambučius, jos išeinančių skambučių centro funkcijos šiuo metu nepalaiko VoIP rinkimo. Tačiau vis tiek galite skambinti potencialiems klientams arba esamiems klientams, turėdami galimybę skambinti spustelėjus mygtuką. Tai reiškia, kad agentai gali inicijuoti išeinančius skambučius tiesiai iš „LiveAgent“ valdymo skydelio, kai lankosi jūsų potencialaus kliento svetainėse.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Šiame tekste aptariama, kaip netolygumo buferis gali pagerinti garso kokybę VoIP skambučiuose. Taip pat aprašomas LiveAgent komunikacijos platformos funkcionalumas su VoIP telefono sistema, siūlomi kainodaros planai, integracijos ir nemokama demonstracinė versija. Tekste taip pat yra pateikta informacija apie tinklo uždelsimą ir jo poveikį garso kokybei.
„Toky“ yra skambučių centro, verslo telefonų sistemos ir VoIP paslaugų teikėjas, kurio sistema naudojama skambučių centrams valdyti. Naudodamiesi „Toky“, galite gauti pranešimus apie naujus skambučius, tekstinius pranešimus ir balso paštą tiesiai į "LiveAgent" valdymo skydelį, tvarkyti kontaktus, kurti pokalbius ir siųsti tekstinius pranešimus. Peržiūrėję toliau pateiktą vaizdo įrašą, galite sužinoti, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, o LiveAgent siūlo 14 dienų nemokamą bandymą. "Toky" integracija leidžia efektyviai spręsti klientų užklausas ir užtikrinti puikią klientų patirtį.
Internetinių pokalbių kambarys
Įmonėms svarbu turėti internetinių pokalbių programinę įrangą, kuri padeda greitai pasiūlyti pagalbą klientams ir padeda surinkti potencialius klientus. LiveAgent yra nemokama internetinių pokalbių įranga, kuri yra populiari tarp klientų ir agentų. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. LiveAgent taip pat turi mokymosi, šablonų ir internetinių seminarų funkcijas.