Kas yra automatinis rinkiklis?
Automatinis rinkiklis (arba auto rinkiklis) – tai programinė įranga, kuri automatiškai renka numerius iš skambinimo sąrašų ir taip padeda išeinančių skambučių centro agentams išvengti rankinio numerių rinkimo. Automatinio rinkimo sistemas gali naudoti įvairių pramonės šakų įmonės, įskaitant e. prekybos, apgyvendinimo, sveikatos priežiūros, švietimo įstaigas, draudimo ir finansinių paslaugų teikėjus, nekilnojamojo turto, skolų išieškojimo, politines organizacijas (kai vykdomos politinės kampanijos) ir kt. Naudodamos automatinio skambinimo sistemą įmonės gali per trumpą laiką pasiekti šimtus ar net tūkstančius klientų ar potencialių klientų ir juos stebėti.
Skambučių centrų agentai jau dešimtmečius naudoja rinkiklius skambučių kampanijose. Naudodami rankinius numerių rinkiklius agentai renka numerį įvesdami jį klaviatūra arba iš iš anksto įkelto kontaktų sąrašo CRM (ryšių su klientais valdymo sistemoje) ir laukia, kol skambutis bus sujungtas. Automatiniai rinkikliai buvo sukurti siekiant palengvinti agentams išeinančių skambučių rinkimo procesą ir padidinti agentų produktyvumą.
Automatinio rinkimo skambučių centrų sprendimai leidžia padidinti skambučių dažnį ir agento pokalbio laiką, atmetant atsakiklius ir sutrumpinant agento laukimo laiką. Dėl to padidėja produktyvumas ir skambučių centro efektyvumas. Naudojant automatinius rinkiklius kaip automatizuotą pardavimo aparatą, galima supaprastinti potencialių klientų paiešką, padidinti informavimo ir šaltųjų skambučių efektyvumą ir galiausiai pagerinti pardavimų komandos veiklos rezultatus.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently asked questions
Kas yra automatinis skambinimas?
Skirtingai nuo rankinio skambinimo (rankinio numerių rinkimo), kurio metu skambučių centro agentai inicijuoja išeinančius skambučius kiekvieną numerį iš kontaktų sąrašo rinkdami rankiniu būdu po vieną, automatinio skambinimo (automatinio rinkimo) sistemos leidžia agentams automatiškai rinkti numerius iš sąrašo. Naudodami automatinio skambinimo sistemą, agentai gali vienu metu atlikti šimtus ar tūkstančius automatinių skambučių, kad pasiektų potencialius klientus. Pardavimų komandos gali veiksmingai naudoti automatinius skambučius vykdydamos skambinimo rinkodaros kampanijas.
Kaip veikia automatinis rinkiklis?
Kaip ir pavadinimas atspindi, automatiniai rinkikliai automatiškai surenka kontaktų rinkinį, todėl nereikia rinkti numerio rankiniu būdu. Surinkus numerį, automatinio rinkimo sistemos gali nustatyti, ar į skambutį atsiliepia atsakiklis, ar atsiliepia asmuo, ar linija užimta. Kai balso detektorius atpažįsta, kas atsiliepė į skambutį, jis nukreipia skambutį laisvam agentui, pateikia atsiliepusiam asmeniui parinkčių meniu, paleidžia iš anksto įrašytą pranešimą arba palieka balso paštą.
Kaip nustatyti automatinį rinkimą?
Automatiniam rinkimui nustatyti reikia turėti kompiuterį, telefono liniją (įprastą arba VoIP), balso modemą ir automatinio rinkimo programinę įrangą. Kad automatinio rinkimo programinė įranga veiktų, reikia įkelti kontaktų duomenų bazę, nustatyti skambučių srautus ir priskirti agentus. Atsižvelgiant į naudojamo automatinio rinkiklio programos tipą (nuspėjantysis rinkiklis, galios rinkiklis, peržiūros rinkiklis, progresyvusis rinkiklis), galima nustatyti, kaip sistema turi reaguoti į įvairius scenarijus (pvz., jei yra užimtas signalas, jei atsiliepia žmogus arba atsiliepia automatinis atsakiklis ir t. t.).
Ar automatinis rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Visi debesijos pagrindu veikiantys skambučių centrų sprendimai teikia išeinančių skambučių funkcijas, tačiau ne visi turi automatinio rinkimo funkciją. Šiuo metu „LiveAgent“ kontaktų centro sprendimas palaiko „Click-to-call“ rinkimo funkciją, kuri yra viena populiariausių technologijų, naudojamų šiuolaikiniuose skambučių centruose kartu su automatinio rinkimo funkcija. Ji leidžia pardavimo agentams keliais paspaudimais inicijuoti išeinančius skambučius klientams ar potencialiems klientams, kol jie naršo jų svetaines.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir kt. Įmonė siūlo kursus ir be jų. Taip pat yra bendradarbiavimo ir pagalbos portalai. Jie pasiūlo naujausius naujienų apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas. Visos teisės saugomos Quality Unit, LLC. Taisyklės ir sąlygos, saugumo politika, privatumo politika ir Svetainės Žemėlapis yra prieinami.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Įmonė siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri apima savitarnos, įeinančių skambučių centro, skundų ir el. pašto valdymo sistemas. Firma taip pat siūlo nuspėjančiosios rinkimo sistemos ir kelionės žemėlapio sudarymo paslaugas. Įmonė teikia nemokamą pradinę dviejų savaičių demonstraciją programinei įrangai. Galite susisiekti su jais per socialinius kanalus ar nurodytomis telefonų linijomis.