Kas yra privatūs užrašai?

Privatūs užrašai, dar vadinami LiveAgent Vidiniais bilietais yra puikus informacijos pasikeitimo būdas, nedalyvaujant pašaliniams asmenims. Jūs galite sukurti privatų užrašą ir nusiųsti jį konkrečiai auditorijai. Privatūs užrašai suteikia jums galimybę keistis svarbia informacija tarp savo komandos narių, kol kiti agentai ir klientai apie tai nieko nežino.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia privatūs užrašai?
Privatūs užrašai yra užrašai, kuriuos agentas gali palikti konkrečiame biliete. Kontaktuojantis klientas negali jo matyti. Jie yra prieinami tik tiems agentam, kurie turi prieigą prie konkretaus bilieto.
Kaip galite panaudoti privačius užrašus, kad suteiktumėte geresnį klientų aptarnavimą?
Privatūs užrašai leidžia jums užsirašyti svarbiausius klausimus, susijusius su konkrečia problema. Tokių užrašų pridėjimas leidžia kitiems agentams lengviau perimti specifinę situaciją ir ją išspręsti. Be to, jūs galite pridėti tokią informaciją, kurios agentas nesuras niekur kitur.
Ar LiveAgent galite naudoti privačių užrašų funkciją?
LiveAgent jūs galite naudotis privačiais užrašais. Dėl to, agentų darbas tampa lengvesniu ir suteikia jiems galimybę pasiekti geresnį aptarnavimo lygį.
Jei norite sužinoti daugiau apie „kontaktų grupes“, skaitykite apie jų naudą efektyvesnei darbo eigai ir kaip galite greitai atsakyti VIP klientams. Tai padės jums efektyviau valdyti klientų užklausas ir pagerinti aptarnavimo kokybę.
Taip pat galite pasidomėti, kas yra „kliento įžvalgos“, ir sužinoti, kaip šios įžvalgos gali padėti gerinti jūsų klientų patirtį. Supratę klientų poreikius, galite pasiūlyti dar geresnį aptarnavimą.
Nepraleiskite progos sužinoti, kas yra „klientų aptarnavimo įmonės“, ir kaip jos gali padėti jūsų verslui. Tai puikus būdas optimizuoti jūsų klientų aptarnavimo strategijas.
Galiausiai, sužinokite daugiau apie „pokalbių programas“ ir jų vaidmenį šiuolaikiniame klientų aptarnavime. Šios programos gali padėti greičiau ir efektyviau bendrauti su klientais.
Sužinokite apie „dabartinį naudotoją“ LiveAgent sistemoje – tai paskutinis agentas, atnaujinęs bilietą, kuris gali skirtis nuo priskirto agento. Sužinokite, kaip patikrinti ir redaguoti dabartinį naudotoją, ir pradėkite nemokamą LiveAgent paskyros bandymą be įsipareigojimų. Pasinaudokite efektyvesniu klientų aptarnavimu šiandien!
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!




