Kas yra kliento forma?
Puikus klientų aptarnavimas padidina klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Norint suteikti geresnę pagalbą, būtina turėti daugiau informacijos apie klientus. Vienas iš būdų tai gauti yra per užpildytą kliento formą. Sužinosite, kiek kartų klientas jau yra susisiekęs su įmone, jų pageidavimus ir dar daugiau.
Šias klientų formas taip pat gali užpildyti agentai po bendravimo su klientais. Po to agentai turi daugiau informacijos ir gali padėti klientams greičiau ir geriau.
Frequently asked questions
Kas yra kliento forma?
Kliento forma suteikia galimybę gauti daugiau informacijos apie savo klientus. Tiek klientas, tiek agentas gali ją užpildyti. Dėl tokiu būdu surinktos informacijos agentai susidaro aiškesnį vaizdą apie klientą.
Kaip gauti prieigą prie kliento formos „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ kliento formas galite rasti agento skydelyje. Jos yra prieinamos agentams, turintiems visus galimus vaidmenis. Taip agentas gali lengvai gauti informaciją apie klientą, kurio byla nagrinėjama.
Kaip redaguoti kliento formą „LiveAgent“ programoje?
Norėdami rasti „LiveAgent“ klientų formas, eikite į „Konfigūracija“. Ten rasite nuorodą į kliento formą ir galėsite ją redaguoti bei pritaikyti pagal poreikius.
Expert note
Klientų aptarnavimo efektyvumo gerinimas naudojant užpildytas kliento formas - tai puiki priemonė turinti daugiau informacijos apie klientus.

Šis tekstas apie klientų aptarnavimą ir jo priemones. Svarbu ugdyti žmogiškuosius įgūdžius ir turėti išsamias žinias apie produktus, paslaugas ir įmonę. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. „LiveAgent“ teikia visus reikalingus įrankius, reikalingus klientų aptarnavimui.
Šiame tekste aprašoma klientų aptarnavimo svarba, kuriant kokybiškas paslaugas ir padidinant klientų patenkinimą. Rekomenduojama ugdyti savo komandos žmogiškuosius įgūdžius, turėti išsamias žinias apie produktus ir paslaugas, bei naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, tokias kaip internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. Taip pat pabrėžiama, kad svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir nuomonių, siekiant tobulinti aptarnavimo kokybę. Rekomenduojama naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo sistemos įrankius.
Šiame tekste nagrinėjama klientų aptarnavimo svarba ir praktikos. Suteikti puikų klientų aptarnavimą yra svarbu, nes tai padeda įmonei suteikti geresnį įvaizdį ir vardą, padidindama lojalumą ir pelną. Siūloma naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą LiveAgent, kad sukurti efektyvesnę aptarnavimo aplinką. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės yra internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai internetu ir socialiniai tinklai.