Kas yra dabartinis naudotojas?
Paskutinis agentas, atnaujinęs bilietą, taip pat vadinamas dabartiniu naudotoju. Gali būti, kad dabartinis naudotojas nėra tas pats kliento atstovas, kuriam anksčiau buvo priskirtas bilietas. Kai bilietas atnaujinamas, dabartinis vartotojas taip pat pasikeičia.
Frequently asked questions
Ką reiškia žodis dabartinis naudotojas?
Dabartinis naudotojas yra agentas, kuris paskutinį kartą atnaujino bilietą. Tai nebūtinai turi būti agentas, kuris yra priskirtas bilietui. Kai bilietą atnaujina kitas agentas, dabartinis naudotojas pasikeičia.
Kaip galite patikrinti dabartinį naudotoją „LiveAgent“?
Jei norite patikrinti, kas yra dabartinis tam tikro bilieto naudotojas, eikite į „LiveAgent“ prietaisų skydelį. Ten, šalia atskirų bilietų sąrašo, rasite informaciją apie esamus naudotojus. Galite reguliariai sekti istoriją.
Ar galima redaguoti dabartinius naudotojus „LiveAgent“ programoje?
Jei turite prieigą prie nurodyto bilieto ir galite jį redaguoti, galite pakeisti esamą naudotoją. Kai redaguojate nurodytą bilietą, tampate dabartiniu vartotoju. Ši funkcija padeda nustatyti, kas atliko paskutinius bilieto pakeitimus.
Expert note
Dabartinis naudotojas yra agentas, kuris paskutinį kartą atnaujino bilietą. Tai svarbu stebėti klientų aptarnavimo procese.

Įvairių sričių specialistai dalinasi savo patirtimi naudojant „LiveAgent“, ekonomišką ir galingą paslaugų teikėją, leidžiantį tvarkyti skirtingų kanalų aptarnavimo užklausas, įskaitant elektroninius laiškus, socialinę žiniasklaidą ir tiesioginius pokalbius internetu. Naudojant šią platformą padidinamas klientų pasitenkinimas, pagerėja atsakymo laikas ir padidinamas pelnas.
Perskambinimas klientų aptarnavime
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padeda pagerinti santykius su klientais ir padidinti pardavimus. Vienu iš jų yra skambinimo mygtukas, leidžiantis lankytojams labai lengvai pateikti užklausas įmonėje. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į kelionės žemėlapio sudarymą, kad klientai galėtų pasiekti įmonės tikslus sklandžiai ir be problemų. Be to, naudosiantis nuspėjančiu rinkikliu, agentams nereikės laukti, kol laisvas agentas atsimes skambučio, o tai taip pat padidins produktyvumą ir sumažins sąnaudas. Komunikacijos su klientais gerinimui rekomenduojama naudoti profesionalias strategijas. Summing up, LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus.
"LiveAgent" siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir klientų portalo programinę įrangą. Jie taip pat siūlo el. pašto valdymo programinę įrangą. Galite susisiekti su jais per sales kontakte ir prisijungti prie demonstracijos. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad sužinotumėte apie naujoves ir nuolaidas. Šiuo metu "LiveAgent" kuriame jūsų paskyrą ir įdiegimo būklė yra 0%.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo platforma, kuri padeda įmonei sumažinti aptarnavimo užklausų kaštus ir pagerina klientų pasitenkinimą. Ji suteikia daugybę funkcijų, tokių kaip tiesioginis pokalbis, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija. Tai yra ekonomiškas ir profesionalus sprendimas, kuris padeda atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį. LiveAgent yra geriausia klientų aptarnavimo sistema palyginti su kitomis, tokiais kaip Zendesk, ir yra pranašesnis įmonėse ir smulkiuose versluose.