Kas yra klientas?
Klientas yra asmuo arba įmonė, perkanti prekes ar paslaugas iš kitos įmonės.
Verslo kūrimas – tai ne tik pardavimai. Įmonės turi rūpintis klientais ir teikti jiems puikią aptarnavimo paslaugą. Klientai dažnai turi daug klausimų ir teikia užklausas apie produktus ir paslaugas. Su agentais jie gali bendrauti įvairiais kanalais, pvz. el. paštu, „Facebook“ žinutėmis ar tiesioginiu pokalbiu internete. Tačiau jie neturi prieigos prie „LiveAgent“ funkcijų. Jie gali sukurti kai kuriuos forumo įrašus ar atsiliepimus klientų portale.

Frequently Asked Questions
Kas yra klientas?
Klientas yra asmuo arba įmonė, perkanti organizacijos produktus ar paslaugas. Konkuruojančių įmonių pagrindinis dėmesys skiriamas klientams. Tam jos naudoja rinkodaros ir pardavimų kampanijas, akcijas, lojalumo programas ir gerina klientų aptarnavimą.
Ką daryti, kad klientas liktų patenkintas?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimą, pirmiausia įsiklausykite. Dėl to aš žinau, kas mūsų klientams patinka mūsų įmonės veikloje, o kas ne. Atsiliepimai, tiek neigiami, tiek teigiami, turėtų turėti įtakos formuojant įmonės veiklą. Be to, kad klientas būtų patenkintas, jam turi būti suteiktas puikus klientų aptarnavimas, kuris turėtų viršyti jo lūkesčius. Taip mes kursime santykius, pagrįstus pasitikėjimu ir lojalumu.
Kaip paprašyti kliento atsiliepimo?
Jei norite paprašyti klientų atsiliepimų, turite keletą variantų. Pirma, galite tai padaryti pokalbio pabaigoje, neatsižvelgiant į kanalą, kuriame vyksta diskusija, arba galite išsiųsti tam skirtą el. laišką. Svarbus momentas yra pasirinkti grįžtamojo ryšio gavimo formą – tai gali būti bendra apklausa, išsami apklausa ar prašymas pateikti komentarą. Viskas priklauso nuo to, kokia informacija jums rūpi ir kokiame pirkimo etape ji yra gauta.
Jei norite sužinoti, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie komunikaciją su klientais. Jis pateiks patarimus, kaip geriau bendrauti su klientais ir išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų.
Norėdami gauti naudingų patarimų, kaip reaguoti į klientų užklausas, apsilankykite straipsnyje apie klientų užklausų valdymą. Šis straipsnis aprašys pagrindines taisykles ir patarimus, padėsiančius efektyviau atsakyti į klientų klausimus.
Jei jums įdomu, kuo skiriasi klientų aptarnavimas ir klientų techninis aptarnavimas, apsilankykite straipsnyje apie pagalbą klientams. Ši informacija padės geriau suprasti šių dviejų sričių skirtumus ir jų svarbą.
Jeigu ieškote informacijos apie mobiliąsias klientų aptarnavimo programas, peržiūrėkite straipsnį apie mobiliąsias programėles. Čia sužinosite, kaip mobiliosios programos gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Galiausiai, jei norite suprasti, kas yra kontaktų centras kaip paslauga, perskaitykite straipsnį apie kontaktų centrus. Jis paaiškins, kaip tokie centrai veikia ir kokią naudą jie gali suteikti jūsų verslui.
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!




