Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų atstovas

Kas yra klientų atstovas?

Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.

Cambridge dictionary

Klientų atstovas yra darbuotojas, bendraujantis su įmonės klientais organizacijos vardu. Klientų atstovai atstovauja įmonei, jos produktams ar paslaugoms.

Kai klientas skambina/rašo, jis išsprendžia savo klausimus, pateikia užklausas ar skundus. Klientai gali susisiekti su atstovais telefonu, el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internetu ar kitais kanalais.

Klientų atstovai yra tinkamai apmokyti, tačiau jie turi turėti tam tikrų svarbių asmeninių įgūdžių (pvz., kalbėjimo ir klausymosi). Kiekvienoje įmonėje jiems tenka labai svarbus vaidmuo – jie yra įmonės balsas.

Kuo užsiima klientų aptarnavimo atstovas?

  • atsako į klientų skundus
  • suteikia žinių/informacijos
  • bendrauja su klientais įvairiais kanalais
  • padeda atšaukti užsakymus, grąžina pinigus ar pakeičia prekę
  • atsako į klientų klausimus

Kaip klientų aptarnavimo programinė įranga gali padėti klientus aptarnaujantiems agentams?

Štai keletas privalumų:

  • galimybė atsakyti į visas klientų užklausas iš vienos sąsajos
  • greitesnis atsako laikas
  • bilietų nukreipimas į tinkamus skyrius
  • visi klientų duomenys vienoje sistemoje

Klientų aptarnavimo programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, sujungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sisemą ir automatizavimą. Visa tai leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Kaip tapti klientų aptarnavimo atstovu?

Paprastai pradedančiajam klientų atstovui konkrečios kvalifikacijos nėra, nors daugumoje įmonių būtina turėti vidurinės mokyklos diplomą. Yra ir svarbesnių veiksnių, kurie vaidina svarbų vaidmenį įdarbinimo procese. Įdarbintojai paprastai ieško žmonių su tam tikrais įgūdžiais. Svarbiausias jų yra bendravimo įgūdžiai.

Pažiūrėkime dar atidžiau. Yra 2 svarbių įgūdžių kategorijos, kurias turėtų turėti kiekvienas klientų aptarnavimo agentas. Pirmasis ir svarbiausias yra minkštieji įgūdžiai. Antrieji svarbūs įgūdžiai yra techniniai. Tai, ką įmonė gali išmokyti, yra techninė produkto/paslaugų pusė, tačiau ji negali išmokyti jūsų minkštųjų įgūdžių. Kiekvienas klientas/situacija yra unikali. Taigi kliento ar situacijos supratimas turi būti intuityvus.

Kaip jau minėjome, yra techninė darbo pusė, kurios bus mokoma. Mokymai dažniausiai apima žinias apie produktus/paslaugas, įmonę, vidines programas ir kt. Jie gali trukti kelias savaites, o kai kuriose įmonėse ir kelis mėnesius.

Svarbus mokymo aspektas yra stebėjimas. Klausymasis/mokymasis iš labiau patyrusių klientų aptarnavimo agentų pradžioje yra naudinga taktika, tačiau darbas dažniausiai prasideda mokymų viduryje, todėl mokotės dirbdami.

Įmonė paprastai stengiasi atsiųsti jums „lengvus“ klientus, tačiau nėra būdo numatyti, kokį klientą gaus naujas darbuotojas. Tačiau nesijaudinkite, šalia jūsų yra padėjėjai, kurie jums talkina kiekviename žingsnyje. Po mokymų galite kreiptis pagalbos į vyresnįjį klientų atstovą ar vadybininką.

Baigus mokymus. mokymosi dalis nesibaigia. Jūs tai darote visada, nes būna įvairių unikalių situacijų. Po kurio laiko galite gauti papildomų mokymų apie produktus ar naujas procedūras. Visada yra kur tobulėti.

DUK

Koks yra klientų atstovo apibrėžimas?

Klientų atstovas yra darbuotojas, kuris susisiekia su įmonės klientais jos vardu. Tai jungiamoji grandis tarp vartotojo ir įmonės. Klientų atstovai atstovauja įmonę, jos produktus ir paslaugas.

Kokios yra klientų atstovo pareigos?

Klientų atstovo pareigos apima bendravimą su įmonės klientais įvairiais komunikacijos kanalais. Klientų atstovui be galo svarbu stengtis palaikyti gerus santykius su klientais – o jei santykiai nėra puikūs, stenkitės tai pakeisti. Be galo svarbu, kad klientų atstovas labai gerai žinotų apie įmonę ir jos siūlomus produktus bei paslaugas. Atstovas taip pat turėtų tvarkyti su klientu susijusius dokumentus.

Kaip įtraukti klientų atstovą „LiveAgent“ programoje?

Jei norite pridėti kliento atstovą prie „LiveAgent“, spustelėkite „Konfigūracijos“, tada „Agentai“ ir „Sukurti agentą“. Čia galite tiksliai apibrėžti, kokią įgaliojimo sritį turės tam tikras agentas ir kokį vaidmenį jis atliks sistemoje.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai