Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Mygtukas „Išspręsti

Kas yra mygtukas „Išspręsti“?

Mygtukas „Išspręsti“ (ang. To solve button) yra speciali „LiveAgent“ funkcija, kuria agentams pranešama apie bilietus, kuriuos reikia išspręsti anksčiau už kitus. Per mygtuką „Išspręsti“ rodomi bilietai būna ilgai neatsakyti arba susiję su SLA (paslaugų lygio susitarimais). Mygtuko „Išspręsti“ pagrindinė funkcija – užtikrinti, kad nebūtų pamirštų bilietų ir pažeistų SLA.

Kuo mygtukas „Išspręsti“ yra naudingas?

Mygtukas „Išspręsti“ veikia kaip užduočių tvarkyklė ir padeda neužmiršti ilgai neatsakytų arba su SLA susijusių bilietų. Šią funkciją naudojančioms įmonėms gerai pažįstami tokie dalykai, kaip:

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

Kam galima naudoti mygtuką „Išspręsti“?

Jei esate „LiveAgent“ naudotojas (ir turite tinkamus leidimus), galite keisti mygtuko „Išspręsti“ nustatymus pagal savo pageidavimus. Galite nurodyti apie ką norite, kad jums būtų pranešama, pvz.:

  • Aukšto prioriteto bilietai su būsena „Atvira“
  • Aukšto prioriteto bilietai su būsena „Naujas“
  • Aukšto prioriteto bilietai iš konkrečių skyrių
  • Bet kuris specialiai jums priskirtas bilietas

Jei įjungta mygtuko „Išspręsti“ funkcija, šis mygtukas (esantis šalia jūsų profilio nuotraukos) automatiškai informuos jus apie neatsakytų bilietų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį, skaičių.

Be to, būdami administratoriumi galite sukonfigūruoti mygtuką „Išspręsti“ taip, kad neatsakyti bilietai būtų rodomi pagal svarbą (bilieto prioritetas, gavimo laikas, SLA).

Mygtukas Išspręsti LiveAgent

Mygtuko naudojimas

Paspaudus mygtuką „Išspręsti“, sistema atidaro bilietą, kurio prioritetas yra aukščiausias. Jei uždarysite bilietą jo neišsprendę ir dar kartą spustelėsite mygtuką, sistema vėl atidarys tą patį bilietą.

Šis mechanizmas sukurtas siekiant užtikrinti, kad svarbių bilietų nagrinėjimas nebūtų atidėliojamas agentams praleidžiant nenorimus ir išsirenkant sau patinkančius bilietus. Tačiau jei agentas nežino, kaip atsakyti į mygtuko „Išspręsti“ bilietą, jis gali tiesiog perleisti jį kitam skyriui arba agentui.

Bilietų perkėlimas „LiveAgent“

Kaip veikia funkcijos „Išspręsti“ algoritmas?

Funkcijos „Išspręsti“ algoritmas nustato bilietų eiliškumą eilėje „Išspręsti“. Algoritmas: 

  • Suskirsto bilietus pagal jų laiką eilėje (kada bilietas buvo gautas).
  • Suskristo bilietus pagal paslaugų lygio susitarimus
  • Suteikia pirmenybę paskutiniam agentui (mygtukas „Išspręsti“ suteiks pirmenybę nukreipti aukšto prioriteto bilietus tiems agentams, kurie juos tvarkė paskutiniai).

Manage SLAs with ease

Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Mygtuko „Išspręsti“ sąranka

Bilietų tvarkymo metodo pasirinkimas

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite System.
  4. Spustelėkite General.
  5. Slinkite žemyn ir raskite To solve algorithm.
  6. Pasirinkite Time priority arba Prioritize last agent.
Mygtukas „Išspręsti

Jei pasirinksite Time priority, bilietai agentams bus paskirstyti atsitiktine tvarka ir pagal bilieto laiką. Seniausiam neatsakytam bilietui bus suteiktas didžiausias prioritetas. Jei esate nustatę tam tikras SLA taisykles, į jas taip pat bus atsižvelgta.

Jei pasirinksite Prioritize last agent, sistema nukreips bilietus tiems agentams, kurie juos tvarkė paskutiniai. Įjungus šį nustatymą, tvarka bilietų eilėje nepasikeis.

Jums priskirtų bilietų pridėjimas prie mygtuko „Išspręsti“

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite System.
  4. Spustelėkite General.
  5. Slinkite žemyn į Route “assigned to me” tickets skyrelį
  6. Pažymėkite žymimąjį langelį.
  1. Spustelėkite Save.
  2. Paleiskite programą iš naujo.
Mygtukas „Išspręsti

Agentų apribojimas tik mygtuko „Išspręsti“ bilietų sprendimui

Atkreipkite dėmesį, kad šis nustatymas veikia tik agentams, o ne administratoriams.

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite Agents.
  4. Pasirinkite konkretų agentą ir paspauskite Edit.
  5. Spustelėkite Departments.
  6. Pažymėkite antrąjį žymimąjį langelį Can answer tickets opened from ‘To solve’ button only.
  7. Spustelėkite Save.
Mygtukas „Išspręsti

Pasirinkimas, iš kurių skyrių norima gauti bilietus

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite To solve mygtuką.
  3. Pasirinkite kurių skyrių bilietus norite atsakinėti.
  4. Spustelėkite Save.
Mygtukas „Išspręsti

Kaip mygtukas „LiveAgent“ gali padėti jūsų verslui?

Įvykdyti paslaugų lygio susitarimai (SLA) lemia didesnį klientų pasitenkinimą ir didesnę ilgalaikę jų vertę

Jei esate sudarę SLA, žinomi konkretūs lūkesčiai. Jūsų klientai moka papildomai už geresnį aptarnavimą, todėl tikisi, kad eigoje nebus nesklandumų. Jei nuosekliai laikysitės savo susitarimo dalies ir laikysitės SLA terminų, jūsų klientai bus patenkinti.

Tai lems didesnį klientų lojalumą jūsų prekės ženklui, todėl palaikysite gerus santykius ir padidinsite klientų ilgalaikę vertę. Visada turėtumėte stengtis laikytis SLA terminų ir net viršyti klientų lūkesčius. Aptarnaukite kuo greičiau, būkite kompetentingi ir suteikite asmeninę, nepamirštamą patirtį.

Geriausias būdas to pasiekti – turėti užduočių tvarkyklę, pvz., mygtuką „Išspręsti“. Jis užtikrins, kad būtų laikomasi visų terminų ir sumažins galimą stresą agentams.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

Geresnis laiko valdymas ir didesnis efektyvumas

Kadangi mygtukas „Išspręsti“ suskirsto bilietus pagal prioritetą, jūsų agentams nereikės patiems bandyti išsiaiškinti, kuriuos bilietus reiktų spręsti pirmiau. Jie gali tiesiog spustelėti mygtuką ir imtis darbo – taip jie sutaupys daug laiko ir padidins savo produktyvumą.

Be to, ši funkcija gali padėti sutaupyti pinigų. Kuo mažiau laiko jūsų agentai turi skirti administraciniam darbui, tuo daugiau laiko jie gali skirti bilietams spręsti.

Žinių bazės ištekliai

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Pasirengę atsakinėti bilietus pagal prioritetą?

Naudodamiesi mygtuko „Išspręsti“ funkcionalumu išlikite visų VIP klientų pranešimų priešakyje. Išbandykite tai 14 dienų nemokamai jau šiandien. Nereikia banko kortelės duomenų.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is the To Solve Button?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mygtukas „Išspręsti“ yra speciali „LiveAgent“ funkcija, kuria agentams pranešama apie bilietus, kuriuos reikia išspręsti anksčiau už kitus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip veikia mygtukas „Išspręsti“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mygtuko „Išspręsti“ algoritmas nustato bilietų eiliškumą pagal eilėje praleistą laiką ir esamus paslaugų lygio susitarimus (SLA).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo naudingas mygtukas „Išspręsti“? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mygtukas „Išspręsti“ veikia kaip užduočių tvarkyklė ir padeda neužmiršti ilgai neatsakytų arba su SLA susijusių bilietų. Mygtuko „Išspręsti“ pagrindinė funkcija – užtikrinti, kad nebūtų pamiršti jokie bilietai ir nebūtų pažeisti jokie SLA.” } }] }

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai