Kas yra bilieto ciklas?
Bilietas gali pereiti įvairius etapus per visą savo ciklą. Paprastai, kai pirmą kartą gaunamas bilietas, jo būsena yra Naujas. Agentui atsakius į bilietą, jo būsena pakeičiama į Atsakytas. Jei klientas atsako į tą patį bilietą, jo būsena pakeičiama į Atviras. Po to agentas gali vėl atsakyti į bilietą (ir tas pats procesas tęsiasi) arba tiesiog išspręsti bilietą ir būsena bus pakeista į Išspręstas.
Pasirinktinai per visą bilieto gyvavimo ciklą jis gali būti atidėtas, pažymėtas kaip šlamštas arba ištrintas.
Visi su bilietu susiję veiksmai yra pažymėti laiko žyma bilieto gijoje.
Frequently asked questions
Kaip apibrėžti bilieto ciklą?
Bilieto ciklas – tai visos fazės, per kurias pereina kiekvienas į klientų aptarnavimą siunčiamas bilietas. Tik atsiradus bilietui, jis gauna būseną „Naujas“, o kiti ciklo etapai yra „Atviras“, „Atsakytas“, „Išspręstas“ ir „Atidėtas“.
Kodėl reikia analizuoti bilietų ciklą?
Bilieto ciklo analizė leidžia nustatyti, kokio tipo bilietų būna daugiausiai, ar juos sunku išspręsti, ar galima greitai į juos atsakyti.
Ar galima patikrinti bilieto ciklą „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ programoje galite patikrinti bilieto ciklą. Visi su konkrečiu bilietu susiję veiksmai yra pažymėti laiko žyma prie kiekvieno bilieto.
Expert note
Bilieto ciklas yra visos fazės, per kurias pereina kiekvienas į klientų aptarnavimą siunčiamas bilietas. Tai patikimas būdas tvarkyti klientų užklausas.

Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daugybę funkcijų, tokių kaip VOIP telefono sistemos, įeinančių skambučių centro ir skundų valdymo sistemų, el. pašto valdymo ir klientų portalo programinės įrangos. Jie taip pat siūlo daugybę mokymo ir šablonų galimybių ir yra vienas iš geriausių sprendimų klientų aptarnavimui rinkoje.