Bilieto ciklas

Kas yra bilieto ciklas?

Bilietas gali pereiti įvairius etapus per visą savo ciklą. Paprastai, kai pirmą kartą gaunamas bilietas, jo būsena yra Naujas. Agentui atsakius į bilietą, jo būsena pakeičiama į Atsakytas. Jei klientas atsako į tą patį bilietą, jo būsena pakeičiama į Atviras. Po to agentas gali vėl atsakyti į bilietą (ir tas pats procesas tęsiasi) arba tiesiog išspręsti bilietą ir būsena bus pakeista į Išspręstas.

Pasirinktinai per visą bilieto gyvavimo ciklą jis gali būti atidėtas, pažymėtas kaip šlamštas arba ištrintas.

Visi su bilietu susiję veiksmai yra pažymėti laiko žyma bilieto gijoje.

LiveAgent's ticket phases

Frequently asked questions

Kaip apibrėžti bilieto ciklą?

Bilieto ciklas – tai visos fazės, per kurias pereina kiekvienas į klientų aptarnavimą siunčiamas bilietas. Tik atsiradus bilietui, jis gauna būseną „Naujas“, o kiti ciklo etapai yra „Atviras“, „Atsakytas“, „Išspręstas“ ir „Atidėtas“. 

 

Kodėl reikia analizuoti bilietų ciklą?

Bilieto ciklo analizė leidžia nustatyti, kokio tipo bilietų būna daugiausiai, ar juos sunku išspręsti, ar galima greitai į juos atsakyti.

 

Ar galima patikrinti bilieto ciklą „LiveAgent“ programoje?

„LiveAgent“ programoje galite patikrinti bilieto ciklą. Visi su konkrečiu bilietu susiję veiksmai yra pažymėti laiko žyma prie kiekvieno bilieto.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai