Kas yra bilieto būsena?
Bilieto būsena taip pat vadinama bilieto faze. Bilietui gali būti priskirtos šios būsenos: naujas, atviras, atsakytas, išspręstas arba atidėtas.
– Naujas bilietas: tai bilietas, kuris dar turi būti atidarytas ir atsakytas
– Atsakytas bilietas: kai atsakote į bilietą, jis pažymimas kaip atsakytas
– Atviras bilietas: jei klientas atsakė į jūsų pateiktą atsakymą, bilieto būsena pasikeičia į atvirą
– Atidėtas bilietas: jei atidedate atsakymą į bilietą, jis pažymimas kaip atidėtas.
– Išspręstas bilietas: kai bilietas pasiekia paskutinį apdorojimo etapą, jis pažymimas kaip Išspręstas
Būsenos Naujas bilietas ir Atviras bilietas turi didžiausią prioritetą, nes į juos reikia atsakyti pirmiausiai. „LiveAgent“ automatiškai paryškins tuos bilietus ir surūšiuos juos pagal prioritetą.
Frequently asked questions
Kas yra bilieto būsena?
Bilieto būsena – tai kiekvienas bilieto ciklo etapas. Bilietui gali būti priskirtos šios būsenos: naujas, atidarytas, atsakytas, išspręstas arba atidėtas.
Kam naudojama bilieto būsena?
Bilieto būsena leidžia įvertinti, kokioje stadijoje tuo momentu yra užklausa: ar ji jau peržiūrėta, ar buvo išnagrinėta, ar laukia sprendimo, nes agentui reikia daugiau informacijos.
Kaip galima patikrinti bilieto būseną „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ programoje galite patikrinti bilieto būseną skiltyje „Bilietai“. Būsena rodoma kiekvienam konkrečiam bilietui.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia paslaugas, tokias kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, skundų valdymo sistema ir el. pašto valdymo programinė įranga. Tekste pateikiami „LiveAgent“ kontaktai ir socialiniai kanalai, taip pat kvietimas prisijungti prie platformos. Bilietų gija ir bilietų laukeliai yra svarbūs LiveAgent funkcijų komponentai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.