Išbandyti

Bilieto būsena

Kas yra bilieto būsena?

Bilieto būsena taip pat vadinama bilieto faze. Bilietui gali būti priskirtos šios būsenos: naujas, atviras, atsakytas, išspręstas arba atidėtas.

– Naujas bilietas: tai bilietas, kuris dar turi būti atidarytas ir atsakytas

– Atsakytas bilietas: kai atsakote į bilietą, jis pažymimas kaip atsakytas

– Atviras bilietas: jei klientas atsakė į jūsų pateiktą atsakymą, bilieto būsena pasikeičia į atvirą

– Atidėtas bilietas: jei atidedate atsakymą į bilietą, jis pažymimas kaip atidėtas.

– Išspręstas bilietas: kai bilietas pasiekia paskutinį apdorojimo etapą, jis pažymimas kaip Išspręstas

Būsenos Naujas bilietas ir Atviras bilietas turi didžiausią prioritetą, nes į juos reikia atsakyti pirmiausiai. „LiveAgent“ automatiškai paryškins tuos bilietus ir surūšiuos juos pagal prioritetą.

ticket phases on LiveAgent

Frequently asked questions

Kas yra bilieto būsena?

Bilieto būsena – tai kiekvienas bilieto ciklo etapas. Bilietui gali būti priskirtos šios būsenos: naujas, atidarytas, atsakytas, išspręstas arba atidėtas.

 

Kam naudojama bilieto būsena?

Bilieto būsena leidžia įvertinti, kokioje stadijoje tuo momentu yra užklausa: ar ji jau peržiūrėta, ar buvo išnagrinėta, ar laukia sprendimo, nes agentui reikia daugiau informacijos.

 

Kaip galima patikrinti bilieto būseną „LiveAgent“ programoje?

„LiveAgent“ programoje galite patikrinti bilieto būseną skiltyje „Bilietai“. Būsena rodoma kiekvienam konkrečiam bilietui.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai