Kas yra archyvavimas?
Yra puikus įrankis, padedantis išvalyti atmintį ir optimizuoti pagalbos tarnybos programinę įrangą. Archyvuojant duomenys ir informacija perkeliami į retai naudojamų failų saugyklą. Po tam tikro laiko galima archyvuoti iatsakytus bilietus ir el. laiškus. Archyvavimas vyksta automatiškai. Tai taip pat padeda atskirti aktyvias ir archyvuotas užklausas. LiveAgent taip pat galite archyvuoti visą socialinių tinklų komunikaciją, taip kaip Facebook ar Twitter komunikaciją bilietuose.
Jei jus domina, kaip archyvavimas gali padėti jūsų verslui, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie aptarnavimo automatizavimą. Ten sužinosite, kaip automatizavimas gali padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti išlaidas.
Norėdami sužinoti daugiau apie įvairias programinės įrangos galimybes, apsilankykite puslapyje apie kontaktų centro programinę įrangą. Tai padės jums suprasti, kokie yra šios programinės įrangos privalumai ir kaip ji gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Galiausiai, jei norite geriau suprasti, kas yra aptarnavimo programinė įranga, siūlome apsilankyti mūsų aptarnavimo programinės įrangos paaiškinimo puslapyje. Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie šią technologiją.