Kas yra aptarnavimo programinė įranga?
Aptarnavimo programinė įranga yra platforma, naudojama sąveikos tarp klientų ir organizacijos klientų aptarnavimo atstovų kūrimui. Klientų pasitenkinimas taip pat priklauso nuo kokybiškos aptarnavimo programinės įrangos. Aptarnavimo programinė įranga padeda išspręsti klientų problemas, organizuoti bei valdyti verslą. Ji siūlo įvairias funkcijas ir ypatybes, suteikiančias daugybę privalumų ir naudų.
Frequently asked questions
Koks yra aptarnavimo programinės įrangos apibrėžimas?
Aptarnavimo programinė įranga yra naudojama kuriant sąveiką tarp klientų ir klientų aptarnavimo. Klientų pasitenkinimas priklauso nuo aukštos kokybės aptarnavimo programinės įrangos. Ji padeda spręsti problemas ir valdyti įmonę.
Kokias funkcijas privalo suteikti kiekviena aptarnavimo programinė įranga?
Aptarnavimo programinė įranga turi atitikti keletą kriterijų. Pirmiausiai, ji turi būti intuityvi ir užtikrinti patogumą naudojant. Ji taip pat turi užtikrinti duomenų apsaugą ir aplikacijos saugumą. Galiausiai, ji turi užtikrinti procesų automatizavimą.
Kodėl jums reikalinga aptarnavimo programinė įranga?
Aptarnavimo programinė įranga suteikia aukšto lygio klientų aptarnavimą. Ji daro įtaką ne tik vartotojų pasitenkinimui, bet ir darbuotojų pasitenkinimui.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.
Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?
Gaukite išskirtinį klientų aptarnavimą, pasirinkite iš 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų su LiveAgent. Padidinkite investicijų pelningumo rodiklį ir sutaupykite.