Kas yra aptarnavimo kanalas?
El. paštas, Internetiniai Pokalbiai, Telefonas, “Facebook” ir “Twitter” yra Aptarnavimo kanalai. Aptarnavimo kanalas yra toks kanalas, per kurį yra atliekamas bendravimas tarp jūsų ir jūsų klientų.
Kai kuri pagalbos tarnybos programinė įranga siūlo tik aptarnavimą el. paštu, tuo tarpu kitos didžiausią dėmesį skiria internetiniams pokalbiams. LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnyba, todėl ji integruoja visus aukščiau išvardintus kanalus į 1 aplikaciją.
Frequently Asked Questions
Kaip apibūdinti pagalbos kanalą?
Aptarnavimo kanalas yra priemonė, per kurią klientas gali susisiekti su įmone ar prekės ženklu. Klientų aptarnavimą galima vykdyti ne tik viename kanale, tačiau keliais kanalais.
Kokie yra patys populiariausi aptarnavimo kanalai?
Patys populiariausi aptarnavimo kanalai yra el. paštas, socialinė žiniasklaida, internetiniai pokalbiai, pagalbos valdiklis, forumai, naujienų grupės, telefono skambučiai ar savitarnos žinių bazės.
Kokius pagalbos kanalus galite naudoti LiveAgent?
LiveAgent galite naudoti visus jums reikalingus pagalbos kanalus: el. paštą, internetinius pokalbius, telefoną, "Facebook", "Twitter" ir savitarnos žinių bazę.
LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.
„LiveAgent“ premijų už klaidas programa
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir kombinuoja daugybę funkcijų, tokių kaip pokalbiai, bilietų palaikymas ir garso bei vaizdo skambučiai. Su "LiveAgent" galite gauti nemokamą demonstraciją.
Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien
The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.