Aptarnavimo kanalas

Kas yra aptarnavimo kanalas?

El. paštas, Internetiniai Pokalbiai, Telefonas, “Facebook” ir “Twitter” yra Aptarnavimo kanalai. Aptarnavimo kanalas yra toks kanalas, per kurį yra atliekamas bendravimas tarp jūsų ir jūsų klientų.

Kai kuri pagalbos tarnybos programinė įranga siūlo tik aptarnavimą el. paštu, tuo tarpu kitos didžiausią dėmesį skiria internetiniams pokalbiams. LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnyba, todėl ji integruoja visus aukščiau išvardintus kanalus į 1 aplikaciją.

Frequently asked questions

Kaip apibūdinti pagalbos kanalą?

Aptarnavimo kanalas yra priemonė, per kurią klientas gali susisiekti su įmone ar prekės ženklu. Klientų aptarnavimą galima vykdyti ne tik viename kanale, tačiau keliais kanalais.

 

Kokie yra patys populiariausi aptarnavimo kanalai?

Patys populiariausi aptarnavimo kanalai yra el. paštas, socialinė žiniasklaida, internetiniai pokalbiai, pagalbos valdiklis, forumai, naujienų grupės, telefono skambučiai ar savitarnos žinių bazės.

 

Kokius pagalbos kanalus galite naudoti LiveAgent?

LiveAgent galite naudoti visus jums reikalingus pagalbos kanalus: el. paštą, internetinius pokalbius, telefoną, "Facebook", "Twitter" ir savitarnos žinių bazę.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai