Kas yra aptarnavimo adresas?
Aptarnavimo adresas yra el. pašto adresas, kuriuo jūsų klientai gali su jumis susisiekti, kai jiems prisireikia pagalbos. Įprastai, aptarnavimo adresas susideda iš tokių raktažodžių, kaip informacija, pagalba, aptarnavimas, abendraukime, sveiki ar kitų, kuriuose seka “@” simbolis ir jūsų domeno pavadinimas. Štai keletas aptarnavimo adresų pavyzdžių:
aptarnavimas@liveagent.lt
pagalba@liveagent.lt
informacija@liveagent.lt
sveiki@liveagent.lt
Frequently asked questions
Kas yra aptarnavimo adresas?
Aptarnavimo adresas yra el. pašto adresas, naudojamas klientų užklausų pateikimui. Prisireikus pagalbos, klientai gali kreiptis šiais adresais. Šiais adresais išsiųsti elektroniniai laiškai tampa bilietais.
Kaip sukurti aptarnavimo adresą?
Norėdami LiveAgent sukurti aptarnavimo adresą, eikite į valdymo skydelyje esantį "Konfigūracija" skiltį ir pasirinkite "El. paštas" ir tuomet paspauskite "El. pašto paskyros". Kai paskyros yra tinkamai sukonfigūruotos ir prijungtos, LiveAgent galės pateikti atsakymus naudojant šiuos el. pašto adresus.
Ar LiveAgent galite naudoti savo aptarnavimo adresą?
Žinoma, jūs galite naudoti savo LiveAgent aptarnavimo adresą. Jūs galite viską tinkamai nustatyti agento valdymo skydelio "Konfigūracijoje", "El. pašto", "El. pašto paskyros" skiltyje.
„Pair“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti jums valdyti savo verslą. Įmonė turi nemažai apdovanojimų ir atsiliepimų iš klientų. Be to, jie siūlo įvairius tinklaraščius, internetinius seminarus ir kitus mokymosi išteklius. LiveAgent taip pat gali padėti su duomenų migracija ir teikia įvairius kontaktus, kad susisiektumėte su jais dėl demonstracijų ar naujienlaiškių.
Perskambinimas klientų aptarnavime
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padeda pagerinti santykius su klientais ir padidinti pardavimus. Vienu iš jų yra skambinimo mygtukas, leidžiantis lankytojams labai lengvai pateikti užklausas įmonėje. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į kelionės žemėlapio sudarymą, kad klientai galėtų pasiekti įmonės tikslus sklandžiai ir be problemų. Be to, naudosiantis nuspėjančiu rinkikliu, agentams nereikės laukti, kol laisvas agentas atsimes skambučio, o tai taip pat padidins produktyvumą ir sumažins sąnaudas. Komunikacijos su klientais gerinimui rekomenduojama naudoti profesionalias strategijas. Summing up, LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus.
Pasirinktiniai kontaktų laukeliai gali padėti teikti asmeniškesnes ir kompetentingesnes paslaugas klientams, o tai padidina jų patenkinimą ir skatina daugiau pardavimų. Taigi reikia saugoti unikalą informaciją apie kontaktus, kad galėtumėte jais pasinaudoti ateityje ir sukurti išskirtinę klientų patirtį, asmeninį ir kompetentingą aptarnavimą. Mūsų platforma, kaip LiveAgent, leidžia sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius, kuriuose galima saugoti unikalią informaciją apie kontaktus. Taip pat svarbu, jog registruodamiesi pas mus, turite galimybę išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 14 dienų platformos išbandymą (nereikia banko kortelės) ir įsitikinti, ar mes jums tinkame.
“MARVEL” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
Marvel.com yra „Marvel Entertainment“ oficiali svetainė. Jų klientų aptarnavimo komanda siūlo pagalbos kanalus, tokius kaip skambučių centras, socialinės žiniasklaidos platformos ir žinių bazė. Marvel nepasiūlo pagalbos per el. laiškus ar internetinius pokalbius. Jei reikia pagalbos, galite susisiekti su jų pagalbos linija telefonu.