Kas yra aptarnavimo adresas?
Aptarnavimo adresas yra el. pašto adresas, kuriuo jūsų klientai gali su jumis susisiekti, kai jiems prisireikia pagalbos. Įprastai, aptarnavimo adresas susideda iš tokių raktažodžių, kaip informacija, pagalba, aptarnavimas, abendraukime, sveiki ar kitų, kuriuose seka “@” simbolis ir jūsų domeno pavadinimas. Štai keletas aptarnavimo adresų pavyzdžių:
aptarnavimas@liveagent.lt
pagalba@liveagent.lt
informacija@liveagent.lt
sveiki@liveagent.lt
Frequently asked questions
Kas yra aptarnavimo adresas?
Aptarnavimo adresas yra el. pašto adresas, naudojamas klientų užklausų pateikimui. Prisireikus pagalbos, klientai gali kreiptis šiais adresais. Šiais adresais išsiųsti elektroniniai laiškai tampa bilietais.
Kaip sukurti aptarnavimo adresą?
Norėdami LiveAgent sukurti aptarnavimo adresą, eikite į valdymo skydelyje esantį "Konfigūracija" skiltį ir pasirinkite "El. paštas" ir tuomet paspauskite "El. pašto paskyros". Kai paskyros yra tinkamai sukonfigūruotos ir prijungtos, LiveAgent galės pateikti atsakymus naudojant šiuos el. pašto adresus.
Ar LiveAgent galite naudoti savo aptarnavimo adresą?
Žinoma, jūs galite naudoti savo LiveAgent aptarnavimo adresą. Jūs galite viską tinkamai nustatyti agento valdymo skydelio "Konfigūracijoje", "El. pašto", "El. pašto paskyros" skiltyje.
- „Pair“ pagalbos centro kontaktai - LiveAgent
- Kas yra kontaktų laukeliai? (+nemokamas išbandymas) | „LiveAgent“
- Perskambinimas klientų aptarnavime - kas tai yra ir kodėl verta jį naudoti
- "MARVEL" Pagalbos Tarnybos Kontaktai - LiveAgent
- "Adyen" Pagalbos Tarnybos Kontaktai - LiveAgent
- „Tpay“ pagalbos centro kontaktai - LiveAgent
- Partnerių Adresai (Paaiškinimas)
- "Suse" Pagalbos Tarnybos Kontaktai - LiveAgent