„Volusion“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„Volusion“ Privatumo Politika
Kas yra „Volusion“?
„Volusion“ yra debesijos pagrindu sukurta elektroninės prekybos programinė įranga, leidžianti sukurti internetinę parduotuvę nuo nulio, kad galėtumėte pradėti pardavinėti savo produktus ir paslaugas. Jų klientams suteikiama lengvai naudojama „drag and drop“ kūrimo priemonė, kad internetinės parduotuvės kūrimas būtų paprastas. Taip pat galite pasirinkti vieną iš jų temų.
Kaip ji naudojama?
Naudokite „Volusion“, kai norite sukurti aukščiausios klasės elektroninę parduotuvę ir pradėti pardavinėti savo produktus. Kartu su „LiveAgent“ programinės įrangos integracijomis galite teikti savo klientams puikų klientų aptarnavimą iš vieno prietaisų skydelio. Telefonas, el. paštas, tiesioginis pokalbis ar žinių bazės funkcijos yra paruoštos šiam darbui. Pradėkite savo svetainėje sukurdami tiesioginio pokalbio mygtuką.
Privalumai
- Patikimas el. prekybos sprendimas
- Klientų aptarnavimas realiu laiku jūsų svetainėje
- Padėkite savo svetainės lankytojams naudodami vieną programinę įrangą
- Aktyvūs kvietimai pokalbiui padeda greičiau pasiekti vartotojus
Kaip integruoti „LiveAgent“ pokalbio mygtuką „Volusion“ svetainėje
Tiesioginio pokalbio mygtukas suteikia paprastą būdą, kaip jūsų klientai gali susisiekti su jumis iš jūsų svetainės, jei jiems kyla klausimų.
Atidarykite „LiveAgent“ ir eikite į Konfigūracija> Pokalbiai> Pokalbių mygtukai
Norėdami sukurti naują, spustelėkite skilties viršuje esančią oranžinę pliuso piktogramą. Pokalbių mygtukų galerijoje pasirinkite norimą dizainą arba įkelkite pasirinktinį dizainą iš HTML arba iš paveikslėlio skiltyje Tinkintas. Kai pasirinksite, „LiveAgent“ nukreips jus į kitą sąrankos dalį.
Dabar turite pavadinti mygtuką ir pasirinkti atitinkamą skyrių, kalbą ir kitas parinktis, pvz., priverstinį darbalaukio režimą arba maksimalų eilės ilgį. Ši sąrankos dalis priklauso nuo jūsų pageidavimų. Baigę spustelėkite Išsaugoti ir eikite į skiltį Integracija kairiajame skydelyje.
Dabar viskas, ką jums reikia padaryti, yra nukopijuoti kodą į savo svetainės turinį. Eikite į „Volusion“ parduotuvės administravimo skydelį, tada į į Dizainas ir spustelėkite Šablonas. Išplėstiniame redagavime pasirinkite Redaguoti HTML ir eikite į puslapio apačią. Įklijuokite kodą tiesiai virš
Jei nesate tikri, kaip tai padaryti, galite nusiųsti kodą savo svetainės administratoriui, spustelėję parinktį Siųsti kodą žiniatinklio administratoriui, esančią „LiveAgent“ integracijoje tiesiai virš kodo. Likusia dalimi jie pasirūpins už jus.
Baigta. Eikite į parduotuvės puslapį ir spustelėkite Atnaujinti, o tada pamatysite naują tiesioginį pokalbį. Jūsų klientai jį matys kiekvieną kartą aplankę jūsų el. parduotuvę ir galės lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo agentu.
Be to, naudodami „Google Analytics“ galite stebėti tiesioginio pokalbio duomenis ir lankytojus. Peržiūrėkite žemiau esantį vaizdo įrašą, jei norite pamatyti „Volusion“ integravimo pamoką.
Kaip integruoti „LiveAgent“ su „Volusion“ per „Zapier“
„Zapier“ yra trečiosios šalies paslauga, kuri sukuria paprastas pasirinktines dviejų programų integracijas. „LiveAgent“ ir „Volusion“ galima sujungti, jei ši integracija jums yra reikalinga.
Norint pradėti integravimo procesą, jums reikia „Zapier“ paskyros. Sukurkite ją čia, jei dar neturite. Tada eikite į „LiveAgent“ + „Volusion“ integravimo svetainę.
Slinkite žemyn iki skilties Sujungti „LiveAgent“ + „Volusion“ per kelias minutes. Čia galite pasirinkti integravimo aktyviklį ir veiksmą, kad sukurtumėte tinkintą integraciją. Yra daug pasirinkimų, todėl peržiūrėkite juos ir pasirinkite tuos, kurie atitinka jūsų poreikius.
Dėl daugybės galimų variantų mūsų vadovas ir jūsų patirtis naudojant „Zapier“ gali skirtis, tačiau procesas išlieka tas pats. Kaip pavyzdį parodysime integraciją tarp „Volusion“ aktyviklio Naujas produktas ir „LiveAgent“ veiksmo Sukurti pokalbį. Baigę spustelėkite mėlyną mygtuką Tęsti.
Kitas veiksmas reikalauja prisijungti prie „Volusion“ paskyros ir suteikti leidimus „Zapier“. Norėdami pereiti prie kito veiksmo, atlikite šį paprastą procesą. „Zapier“ norės išbandyti aktyviklį, kad pamatytų, ar jis veikia. Atlikite tai arba praleiskite šį žingsnį.
Kitas žingsnis yra nustatyti „LiveAgent“ aktyviklį. Įveskite visą būtiną informaciją, kuri svarbi naujame pokalbyje, pvz., siuntėjo ir gavėjo el. pašto adresus, pranešimo temą ir pranešimo turinį. Paskutinis žingsnis yra integracijos testas.
Atlikote visus veiksmus ir integracija yra paruošta.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Volusion“?
„Volusion“ yra elektroninės prekybos programinė įranga, leidžianti sukurti internetinę parduotuvę. Be to, suteikiamos profesionalų sukurtos temos, kad būtų lengviau kurti ir pritaikyti savo poreikiams.
Kaip galima integruoti „LiveAgent“ su „Volusion“?
Norėdami integruoti tiesioginio pokalbio mygtuką, turite prisijungti prie „LiveAgent“ paskyros ir tinkinti tiesioginio pokalbio mygtuką. Po to tiesiog nukopijuokite jo HTML kodą ir įklijuokite jį į savo el. prekybos svetainę.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.