Partneris
Kas yra “VoIPcloud”?
“VoIPcloud” yra VoIP ir debesų paslaugų teikėjas. Jų paslaugų portfelis taip pat apima PBX debesis, skambučių užbaigimą, įeinančias paslaugas ir net jų nuosavą atsiskaitymų platformą bei tiesioginį nukreipimą, naudojant “Microsoft Teams”.
Kaip galite naudoti “VoIPcloud”?
LiveAgent vieninga bendravimo bilietavimo sistema tai pat apima skambučių centrą. Kol mūsų pagalbos tarnybos sprendimas rūpinasi jūsų skambučių centro poreikiais, VoIP tiekėjas, pavyzdžiui “VoIPcloud” suteiks jums telefono numerį. Vėliau, jūsų numeris gali būti nesudėtingai prijungtas prie LiveAgent ir jūs galėsite pradėti atsakinėti į klientų skambučius.
Pažangios LiveAgent skambučių centro funkcijos gali palengvinti jūsų darbo srautą ir valdyti jūsų skambučius. Norėdami padėti savo klientams susisiekti su reikiamu departamentu, naudokitės skambučių nukreipimu ir IVR medžiu.
Suteikite galimybę savo klientams paprašyti automatinio perskambinimo arba atlikite vidinius skambučius savo kolegoms. Neribota įrašų istorija užtikrins, kad visi jūsų įrašai būtų saugomi tolimesniam naudojimui.
Kokia yra “VoIPcloud” naudojimo nauda?
- Pasaulinis padengimas
- Teikiama su mokėjimų valdymo funkcija
- Palaiko “Microdoft Teams” skambučius
- Partnerystės programa
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Ar “VoIPcloud” integraciją į LiveAgent yra mokama?
“VoIPcloud” už savo paslaugas apmokestina atskirai, tačiau “VoIPcloud” integracija į LiveAgent yra įtraukta į mokėjimo planą, todėl jokie papildomi mokesčiai nėra taikomi. Jūs galite nemokamai prisidėti tiek numerių, kiek jums yra reikalinga ir pradėti skambinti savo klientams.
Kaip integruoti “VoIPcloud” į LiveAgent?
Jums nereikia aktyvuoti ar konfigūruoti jokių įskiepių, bei naudoti trečiųjų šalių paslaugų. “VoIPcloud” yra integruotas ir paruoštas naudojimui. Viskas ką turite padaryti prieš pradedant skambinimą, tai pridėti savo numerį ir šiek tiek informacijos. Vadovaukitės žemiau pateiktu vadovu ir sužinokite, kaip tai padaryti.
- “VoIPcloud” reikalauja registracijos, todėl jei dar neturite “VoIPcloud” numerio, eikite į jų svetainę ir viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite Pildyti Paraišką Internetu. Jums reikės užpildyti kontaktų formą ir palaukti, kol su jumis susisieks “VoIPcloud” komanda. Kai jums bus suteikta prieiga prie jūsų naujos paskyros ir gausite savo “VoIPcloud” numerį, persijunkite į LiveAgent.

- Kai jau turėsite savo “VoIPcloud” paskyros vartotojo vardą, slaptažodį ir telefono numerį, eikite į LiveAgent valdymo skydą ir atsidarykite Konfigūracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite ant viršuje esančio oranžinio sukurti mygtuko ir tiekėjų sąraše pasirinkite “VoIPcloud”.

- Atsidarys naujas skyrius, kuriame turite nurodyti savo vartotojo vardą, slaptažodį, pagrindinį kompiuterį ir “VoIPcloud” numerį. Jūs taip pat galite pasirinkti departamentą, numerio rinkimo prefiksą, užvardinti numerį ir pažymėti, ar pageidaujate pokalbių įrašymo. Kai baigsite, paspauskite Pridėti ir viskas baigta.

Galite vėl sugrįžti į šį vadovą, jei į LiveAgent skambučių centrą norėsite pridėti daugiau numerių. Norite daugiau sužinoti apie LiveAgent skambučių centrą ar bilietavimo sistemą? Skaitykite straipsnius mūsų funkcijų puslapyje arba skirkite šiek tiek laiko ir peržiūrėkite mūsų žemiau pateiktą pristatomąjį vaizdo įrašą ir viską pamatykite.
Frequently asked questions
Kas yra "VoIPcloud"?
"VoIPcloud" yra VoIP ir debesų paslaugų teikėjas, turintis pasaulinio lygio balso platformą ir pasaulinį palaikymą. Jie taip pat siūlo savo nuosavą atsiskaitymų valdymą ir "Microsoft Teams" palaikymą.
Ar galiu integruoti "VoIPcloud" į LiveAgent?
Jums nereikia integruoti "VoIPcloud", nes jis jau integruotas į LiveAgent skambučių centrą. Viskas ką jums reikia atlikti, tai prisijungti prie VoIPcloud numerio. Eikite į LiveAgent ir atsidarykite Konfigūracija > Skambutis > Numeriai Sukurkite naują numerį ir pasirinkite "VoIPcloud" Užpildykite informaciją ir paspauskite Pridėti
Ar "VoIPcloud" integracija į LiveAgent yra nemokama?
"VoIP" debesų kompiuterija cloud taiko atskirą mokestį, tačiau viename iš savo planų, LiveAgent turi įtrauktą integraciją, todėl jokie kiti mokesčiai nėra taikomi
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Žinių bazė yra internetinė duomenų bazė, kuria gali naudotis ieškantys informacijos apie įmonę ar produktus. Ši programinė įranga leidžia saugoti, bendrinti ir valdyti informaciją bei duomenis. Tai sutaupo laiką ir pinigus, leidžiant aptarnauti klientus net be agentų prisijungimo. Susikurkite nemokamą paskyrą ir mėgaukitės nemokama paskyra.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.