Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“VoIPcloud”

Kas yra “VoIPcloud”?

“VoIPcloud” yra VoIP ir debesų paslaugų teikėjas. Jų paslaugų portfelis taip pat apima PBX debesis, skambučių užbaigimą, įeinančias paslaugas ir net jų nuosavą atsiskaitymų platformą bei tiesioginį nukreipimą, naudojant “Microsoft Teams”. 

Kaip galite naudoti “VoIPcloud”?

LiveAgent vieninga bendravimo bilietavimo sistema tai pat apima skambučių centrą. Kol mūsų pagalbos tarnybos sprendimas rūpinasi jūsų skambučių centro poreikiais, VoIP tiekėjas, pavyzdžiui “VoIPcloud” suteiks jums telefono numerį. Vėliau, jūsų numeris gali būti nesudėtingai prijungtas prie LiveAgent ir jūs galėsite pradėti atsakinėti į klientų skambučius.

Pažangios LiveAgent skambučių centro funkcijos gali palengvinti jūsų darbo srautą ir valdyti jūsų skambučius. Norėdami padėti savo klientams susisiekti su reikiamu departamentu, naudokitės skambučių nukreipimu ir IVR medžiu.

Suteikite galimybę savo klientams paprašyti automatinio perskambinimo arba atlikite vidinius skambučius savo kolegoms. Neribota įrašų istorija užtikrins, kad visi jūsų įrašai būtų saugomi tolimesniam naudojimui.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kokia yra “VoIPcloud” naudojimo nauda?

  • Pasaulinis padengimas
  • Teikiama su mokėjimų valdymo funkcija
  • Palaiko “Microdoft Teams” skambučius
  • Partnerystės programa

Considering a call center help desk?

LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today

FREE TRIAL

Ar “VoIPcloud” integraciją į LiveAgent yra mokama?

“VoIPcloud” už savo paslaugas apmokestina atskirai, tačiau “VoIPcloud” integracija į LiveAgent yra įtraukta į mokėjimo planą, todėl jokie papildomi mokesčiai nėra taikomi. Jūs galite nemokamai prisidėti tiek numerių, kiek jums yra reikalinga ir pradėti skambinti savo klientams.

Kaip integruoti “VoIPcloud” į LiveAgent?

Jums nereikia aktyvuoti ar konfigūruoti jokių įskiepių, bei naudoti trečiųjų šalių paslaugų. “VoIPcloud” yra integruotas ir paruoštas naudojimui. Viskas ką turite padaryti prieš pradedant skambinimą, tai pridėti savo numerį ir šiek tiek informacijos. Vadovaukitės žemiau pateiktu vadovu ir sužinokite, kaip tai padaryti.

  • “VoIPcloud” reikalauja registracijos, todėl jei dar neturite “VoIPcloud” numerio, eikite į jų svetainę ir viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite Pildyti Paraišką Internetu. Jums reikės užpildyti kontaktų formą ir palaukti, kol su jumis susisieks “VoIPcloud” komanda. Kai jums bus suteikta prieiga prie jūsų naujos paskyros ir gausite savo “VoIPcloud” numerį, persijunkite į LiveAgent.
"VoIPcloud" namų puslapis su registracijos galimybe viršutiniame dešiniąjame kampe
“VoIPcloud” registracija
  • Kai jau turėsite savo “VoIPcloud” paskyros vartotojo vardą, slaptažodį ir telefono numerį, eikite į LiveAgent valdymo skydą ir atsidarykite Konfigūracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite ant viršuje esančio oranžinio sukurti mygtuko ir tiekėjų sąraše pasirinkite “VoIPcloud”.
"VoIPcloud" VoIP tiekėjų sąraše, LiveAgent skambučių konfigūravime
“VoIPcloud” tiekėjų sąraše
  • Atsidarys naujas skyrius, kuriame turite nurodyti savo vartotojo vardą, slaptažodį, pagrindinį kompiuterį ir “VoIPcloud” numerį. Jūs taip pat galite pasirinkti departamentą, numerio rinkimo prefiksą, užvardinti numerį ir pažymėti, ar pageidaujate pokalbių įrašymo. Kai baigsite, paspauskite Pridėti ir viskas baigta.
"VoIPcloud" skambučių numerio informacija LiveAgent konfigūravime
“VoIPcloud” numerio informacija

Galite vėl sugrįžti į šį vadovą, jei į LiveAgent skambučių centrą norėsite pridėti daugiau numerių. Norite daugiau sužinoti apie LiveAgent skambučių centrą ar bilietavimo sistemą? Skaitykite straipsnius mūsų funkcijų puslapyje arba skirkite šiek tiek laiko ir peržiūrėkite mūsų žemiau pateiktą pristatomąjį vaizdo įrašą ir viską pamatykite. 

LiveAgent Product Tour

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

DUK

Kas yra "VoIPcloud"?

"VoIPcloud" yra VoIP ir debesų paslaugų teikėjas, turintis pasaulinio lygio balso platformą ir pasaulinį palaikymą. Jie taip pat siūlo savo nuosavą atsiskaitymų valdymą ir "Microsoft Teams" palaikymą. 

Ar galiu integruoti "VoIPcloud" į LiveAgent?

Jums nereikia integruoti "VoIPcloud", nes jis jau integruotas į LiveAgent skambučių centrą. Viskas ką jums reikia atlikti, tai prisijungti prie VoIPcloud numerio.

  • Eikite į LiveAgent ir atsidarykite Konfigūracija > Skambutis > Numeriai
  • Sukurkite naują numerį ir pasirinkite "VoIPcloud"
  • Užpildykite informaciją ir paspauskite Pridėti

Ar "VoIPcloud" integracija į LiveAgent yra nemokama?

"VoIP" debesų kompiuterija cloud taiko atskirą mokestį, tačiau viename iš savo planų, LiveAgent turi įtrauktą integraciją, todėl jokie kiti mokesčiai nėra taikomi

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai