Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“VoIP.ms”

Kas yra VoIP.ms?

“VoIP.ms” yra VoIP tiekėjas, užtikrinantis geriausios kokybės vietinius ir tarptautinius ryšius klientams iš viso pasaulio. Bendrovė teikia lanksčias, funkcionalias debesų kompiuterijos pagrindu sukurtas bendravimo paslaugas.

Bendras tikslas yra būti patikimu, lanksčiu ir prieinamu. Bendrovė buvo įkurta 2007 metais, su biurais Kanadoje, Jungtinėse Valstijose ir Meksike.

Kaip galite jį panaudoti?

LiveAgent galite naudoti kartu su “VoIP.ms” ir sukurti savo virtualų skambučių centrą. Paprasčiausiai prijunkite savo “VoIP.ms” telefono numerius ir pradėkite teikti pagalbą iš bet kurio įrenginio. Kai tik jūsų numeris yra prijungtas, jūs galite išsaugoti savo kontaktinius telefono numerius, kurti Interaktyvius Autoatsakiklių (IVR) medžius, kurie nukreiptų į reikiamus departamentus, atlikti asmeninius skambučius ar vaizdo skambučius ir dar daugiau.

Skambučių centrai yra būtini, siekiant padidinti klientų pasitenkinimą ir klientams suteikti gerą patirtį. Jūs galite juos naudoti, norėdami pagerinti klientų aptarnavimą, atlikti pardaviminius skambučius, surinkti klientų atsiliepimus naudojant apklausas.

Kartu su kitais efektyviais klientų įrankiais, tokiais kaip klientų pokalbiai realiuoju laiku, bilietavimo sistema, socialine žiniasklaida ar žinių baze, jūs galite kurti išsamią pagalbos tarnybą, kuri siunčia žinutes bet kuriuo bendravimo kanalu. Peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą ir pamatykite mūsų daugiafunkcinės programinės įrangos skambučių centro funkcijas. 

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kiek kainuoja jo integracija į LiveAgent?

“VoIP.ms” yra nepriklausoma bendrovė, kuri taiko mokestį už suteiktas paslaugas. Tačiau integracija į LiveAgent yra atliekama nemokamai. Kol jūs turite aktyvias “VoIP.ms” ir LiveAgent prenumeratas, jūs galite sujungti abejas aplikacijas ir sukurti skambučių centrą.

Kokia yra “VoIP.ms” teikiama nauda?

  • Aukštas patikimumo ir pasitenkinimo rodiklis
  • Veikia 125 šalyse
  • Funkcionalus VoIP sprendimas
  • Apmokėjimo galimybės be įsipareigojimų

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!

Try it right now

Kaip integruoti “VoIP.ms” į LiveAgent?

Dėka LiveAgent įdiegtų funkcijų, integracijos įskiepis nėra reikalaujamas. Kurdami naują skambučių centro numerį, kaip savo tiekėja galite pasirinkti “VoIP.ms”. Sekite žemiau pateiktą vadovą ir sužinokite, kaip prie LiveAgent prijungti savo “VoIP.ms” numerį.

Kaip prijungti savo “VoIP.ms” numerį prie LiveAgent

  • Sukurkite savo “VoIP.ms” sąskaitą visiškai nemokamai ir prisijunkite. Jums gali prireikti patvirtinti savo sąskaitą el. paštu ar naudojant “VoIP.ms” internetinius pokalbius. Kai tik jūs gausite prieigą prie savo sąskaitos, jūs galite nustatyti, kokią įrangą planuojate naudoti. Jūs galite pasirinkti aparatinį įrenginį arba virtualius telefonus.

    Savo el. paštu gausite prisijungimo informaciją, kurią turėsite naudoti nustatant savo skambinimo prietaisui “VoIP.ms” sąrankoje. Kai baigsite, jūs gausite savo SIP/IAX Pagrindinį Vartotojo Vardą.
"VoIP.ms" vartotojo vardas ir slaptažodis SIP nustatymuose
Vartotojo vardas ir Slaptažodis
  • Sekantis žingsnis yra DID numerio įsigijimas. Jei turite, galite prijungti ir jau egzistuojantį. Eikite į DID Numeriai > DID Užsakymas ir pasirinkite jūsų poreikius atitinkantį numerį.
DID numerių skyrius "VoIP.ms"
DID numerio užsakymas
  • Atidarykite savo LiveAgent paskyrą ir eikite į Konfigūracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite ant oranžinio Sukurti mygtuko ir pridėkite naują numerį, bei “VoIP.ms” sąraše pasirinkite tiekėjus. 
  • Po to, užpildykite savo “VoIP.ms” vartotojo vardą, slaptažodį ir telefono numerį, kurį norite sujungti su LiveAgent. Jūs taip pat galite pasirinkti departamentą, į kurį bus nukreipti skambučiai, išeinančio numerio priešdėlį ir kitas parinktis. Kai baigsite, paspauskite Pridėti. 
"VoIP.ms" konfigūracija LiveAgent skambučio nustatymuose
“VoIP.ms” konfogūracija LiveAgent

Jūsų “VoIP.ms” numeris dabar yra sujungtas su LiveAgent ir jūs galite pradėti atlikinėti ir gauti klientų skambučius. Jei norite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimą skambučių centre, apsilankykite LiveAgent akademijoje. Be to, galite peržiūrėti mūsų pristatomąjį vaizdo įrašą ir sužinoti, ką gali pasiūlyti LiveAgent.

LiveAgent Product Tour

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

DUK

Kas yra "VoIP.ms"?

"VoIp.ms" yra VoIP tiekėjas. VoIP reiškia "Voice over IP (Balsas per Interneto Protokolą)". Paprastai tariant, jūs galite gauti ir atlikti skambučius, naudodami interneto ryšį.

Kodėl verta turėti VoIP numerį?

VoIP numerio turėjimas teikia keletą naudų. Pavyzdžiui, jūsų įmonė gali lengvai veikti iš daugelio įrenginių, per skirtingus numerius ir vietoves. Tai yra labai patikima, ekonomiška ir pagerina klientų patirtį. 

Kokie yra VoIP.ms integracijos kąštai?

LiveAgent teikia "VoIP.ms" integraciją be jokių papildomų mokesčių. Tačiau "VoIP.ms" savo paslaugas apmokestina individualiai. 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai