“TTNC” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“TTNC” Privatumo Politika
Kas yra “TTNC”?
“TTNC” yra Jungtinėje Karalystėje įsikūręs VoIP paslaugos tiekėjas, kuris taip pat siūlo debesų kompiuterijos paslaugas, sukonfigūruotą VoIP laisvų rankų įrangą ir skambučių valdymą. Jie siūlo didelį virtualių telefono numerių pasirinkimą, tenkinantį įvairius verslo tikslus. Jų klientai gali pasirinkti įsimintinus numerius pagal savo verslo šaką.
Kaip naudotis “TTNC”?
“TTNC” gali būti naudojamas kaip VoIP paslaugų teikėjas, jūsų Jungtinėje Karalystėje esančiam verslui.Pasirinkite iš jų siūlomų numerių ir LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga sutvarkys jūsų skambučių centrącall center ir klientų bilietus.
LiveAgent bilietavimo sistema, po vienu stogu tvarko el. paštą, internetinius pokalbius, kliento poartalą, socialinę žiniasklaidą ir skambučių centrą. Visus šiuos įrankius palaiko pažangios funkcijos palengvinančios jūsų darbo srautą.
Nesudėtinga valdyti skambučius, juos nukreipti teisingiems agentams, sukurti IVR, kuris padėtų klientams susisiekti su reikiamu departmentu ir net atlikti vaizdo skambučius, siekiant asmeniškesnio bendravimo su savo klientais.
Kokia yra “TTNC” naudojimo nauda?
- JK įsikūręs VoIP tiekėjas
- Įsimintini numeriai tinkami įvairiam verslui
- Palaikoma daug įrenginių
- Prieinamos debesų paslaugos
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Ar “TTNC” integravimas į LiveAgent kainuoja?
Integracija yra nemokama. Kai tik gausite savo “TTNC” telefono numerį, jūs galite jį paprasčiausiai pridėti jį į savo LiveAgent ir pradėti valdyti savo skambučius. Jei turite kelis numerius, galite pridėti ir juos.
Kaip į LiveAgent integruoti “TTNC”?
Procesas yra paprastas, nes nereikia konfigūruoti jokių įskiepių ar trečiųjų paslaugų naudojimo. Viskas ką reikia atlikti, tai į LiveAgent skambučių centro konfigūravimą pridėti savo telefono numerį. Štai kaip tai atlikti.
- Pirmasis žingsnis yra gauti savo “TTNC” telefono numerį, kurį galėtumėte sujungti su LiveAgent skambučių centru. Eikite į “TTNC” svetainę ir viršutiniame, dešiniąjame kampe paspauskite “Basket (Krepšelis)” > “Choose a number (Pasirinkti numerį)”.
- Tada, pagal savo teritorijos kodą ir nustatymus, galite pasirinkti savo numerį. Jūs taip pat galite pasirinkti įsimintą numerį. Kai tik gaustite savo vartotojo vardą, slaptažodį, ir “TTNC” numerį, įsijunkite LiveAgent.
- Tada, norėdami pridėti savo “TTNC” numerį, LiveAgent eikite į Konfiguravimas > Skambučiai > Numeriai ir paspauskte ant viršuje esančio Sukurti mygtuko. VoIP tiekėjų sąraše, pasirinkite “TTNC”.
- Paskutiniame paruošimo etape, jūs turite pateikti savo vartotojo vardą, slaptažodį, serverį ir savo “TTNC” numerį. Pasirinkite į kurį departamentą nukreipti skambučius, pasirinkite numerio prefiksą ir pažymėkite, ar pageidaujate, kad visi pokalbiai būtų įrašomi. Baigę, paspauskite Pridėti.
Jūsų “TTNC” numeris dabar yra prijungtas prie jūsų LiveAgent skambučių centro. Jūs galite prisidėti daugiau numerių, be jokio papildomo mokesčio.
Norite daugiau sužinoti apie LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą ir jos galimybes? Peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo medžiagą ir apsižvalgykite mūsų funkcijų puslapyje, kuriame rasite visas galimybes.
Frequently Asked Questions
Kas yra "TTNC"?
TTNC yra VoIP ir debesų kompiuterijos paslaugų tiekėjas, įsikūręs Jungtinėje Karalystėje. Jie teikia unikalius ir įsimintinus telefono numerius įvairiems įmonių tikslams, priklausomai nuo pasirinkimo ir pramonės šakos.
Ar galiu į LiveAgent integruoti "TTNC"?
"TTNC" jau yra įtrauktas į LiveAgent, todėl integracijai nėra reikalingi jokie įskiepiai ar trečiųjų šalių paslaugos. Paprasčiausiai pridėkite savo "TTNC" numerį į LiveAgent ir pradėkite skambinti.
Ar "TTNC" integracija į LiveAgent yra mokama?
Ne, integracija, kaip LiveAgent plano dalis, yra nemokama.
"SLA žurnalo ataskaita Agent programa automatizuoja klientų sąveiką, pagerina įmonės įvaizdį ir padeda pasiekti lojalumo, KPI ir socialinio marketingo tikslus. "Suse" ir "Monotype" klientų aptarnavimo komandos siūlo pagalbą el. paštu, skambučių centre, socialinėje žiniasklaidoje ir forume." LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos funkcijas klientų aptarnavimui, įskaitant bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centro programinę įrangą."