Partneris
Prieš aktyvuodami šį įskiepį įsitikinkite, kad jis SpamAssassin yra įdiegtas jūsų serveryje.
- Prisijunkite prie savo LiveAgent dashboard ir paspauskite konfigūracija
- Spustelėkite Sistema ir Įskiepiai

- Įskiepių sąraše susiraskite “SpamAssassin”. Paspauskite ant jungiklio ir jį aktyvuokite.
- Paspauskite ant Konfigūravimas mygtuko ir įveskite savo “SpamAssassin” serverio IP adresą arba pagrindinio kompiuterio vardą ir “SpamAssassin” paslaugos prievado numerį.
- Papildomai, jūs galite pažymėti “Mokyti” ir pagerinti savo šlamšto pažinimo kokybę. Įspėjimas: Turi būti įgalinta “SpamAssassin” serveryje.

- Eikite į Konfigūracija>El. paštas>Pašto paskyros ir pasirinkite prie LiveAgent prijungtą savo el. pašto adresą bei paspauskite Redaguoti
- Peržiūrėkite “Procesas su “SpamAssassin””

Kas yra SpamAssassin?
“Apache SpamAssassin” yra kompiuterinė programa, naudojama el. laiškų šlamšto filtravimui. Ji naudoja įvairias šlamšto aptikimo technikas, įskaitant DNS ir neaiškių laiškų aptikimo technikas, “Bayesian” filtravimą, išorines programas, juoduosius sąrašus ir internetines duomenų bazes.
Kaip galite jį panaudoti?
Filtruokite gaunamus el. laiškus naudodami “SpamAssassin” šlamšto filtrą. El. laiškus, pažymėtus kaip šlamštas, galima rasti bilietuose pažymėtuose šlamštu.
Frequently asked questions
Kas yra SpamAssassin?
"SpamAssassin" yra kompiuterinė programa, kuri padeda automatiškai aptikti el. laiškus su šlamštu.
Kaip jūs gali naudoti "SpamAssassin" integraciją į LiveAgent?
"SpamAssassin" integracija sukuria dar efektyvesnę darbo eigą jūsų klientų aptaranavimo atstovams, išfiltruodama bet kokį ŠLAMŠTĄ iš jūsų el. pašto. Dėl to, jūsų agentai gali sutekti dėmesį į svarbesnes užduotis, o ne perskaityti begalę ŠLAMŠTO el. laiškų.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.
Klientų aptarnavimo lyginamoji ataskaita
Geras klientų aptarnavimas yra svarbiausias išlaikymo variklis. Įmonės turi atitikti klientų lūkesčius, įskaitant nepriekaištingą aptarnavimą ir įsimintinas patirtis. Matuojant klientų aptarnavimo rodiklius ir kurdami tvarkomą ir informuotą komandą, galima gerinti reputaciją, lojalumą ir pajamas. LiveAgent siūlo savo klientams efektyvią aptarnavimą.
LiveAgent siūlo daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje klientų aptarnavimo programinės įrangos paslaugas su įvairiomis funkcijomis, siūlo mokymosi žaidimus ir internetinius seminarus savo produktams. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą ir gera kainos ir kokybės santykį, taip pat galima integraciją į kitas programinės įrangos sistemas.
Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien
The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.